Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-07, 19:46
Medlem
Har din pojkvän konto på FB? Han känner sej säkert rätt go när han läser detta. Han har säkert haft dej och en annan hat brud i tankarna när han sitter och hasar skinn. Sen när verkligheten, sin runkdröm kommer ifatt klarar han inte det. Utan börjar grina som ett litet barn. Skicka iväg grinolle, det är väl en man du vill ha?
Citera
2011-01-07, 20:05
Medlem
Topppis avatar
han grät för det inte fanns någon av samma kön han kunde pilla på.
Citera
2011-01-07, 20:28
Medlem
svettipungs avatar
Han ville nog att du skulle slicka på hans fitta lite med.
Citera
2011-01-07, 20:52
Bannlyst
Bög Varning ?????
Citera
2011-01-07, 20:54
Medlem
han kände det förmodligen som otrohet när ni väl satt igång. låter inte särskilt orimligt och han är väl mest korkad som inte insett att han skulle känns precis såhär när det väl skulle se.
Citera
2011-01-07, 21:07
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
Hej TS här! Tack för alla fina och bra råd, och alla bög skämt, alltid lika uppskattat.
Men ni hade helt rätt. Han är bara så kär i mig att det kändes fel att dela med sig. Men vi har talat om det nu, och vi kom väll inte fram till så mycket. Mer bad om förlåtelse för om det tolkades på fel sätt och så.
men vi har ändå inte uteslutit trekant helt. Men det blir någongång långt i framtiden.

Så allt är frid och fröjd, nästan. Lite ledsen tror jag han är, men inget bestående.

Kan du svara på frågan om varför du ett dygn efter det skedde startade den här tråden och även skrev att ha då ännu sov ruset av sig så att ni inte hade talat något om föregående natts händelser?

//Brute
Citera
2011-01-07, 21:11
Medlem
Bigmassys avatar
Låtsas som att det regnar
Citera
2011-01-07, 21:17
Medlem
kukflashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Trekant ska man i regel inte ha med någon man är kär i. Ja, killar blir också kära . Ni cyberalfahanar som slår er för bröstet har garanterat inte haft några trekanter.

Det bästa är om man lyckas få ihop snygga personer som betyder noll för en vilka man aldrig kommer att träffa igen.

Jag har själv fått kalla fötter en gång när elden redan var tänd så att säga. Alla vet vad som händer då om man är kille . En annan gång fick jag en riktigt förbannad flickvän över mig som inte gillade att hennes tjej hade trevligt med någon annan.

Var bland det vettigaste jag läste i denna tråd... andra här inne har nog inte fått hår på bröstet ännu
Citera
2011-01-07, 21:21
Medlem
Kesslers avatar
Din pojkvän är en skam för den manliga rasen.
Citera
2011-01-07, 21:33
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Bara en som gillar killar kan börja grina om 2 tjejer gosar med varandra.
Eller så insåg han att hans tjej var en truckflata och blev deprimerad av insikten
Citera
2011-01-07, 21:37
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-olle-_
Eh.. alltså... när två kvinnor ligger med varandra resulterar det inte alltid i "lebbporr", i vissa fall är det faktiskt två personer som knullar med varandra och är ganska nöjda med att vara två, så varför i helvete sitter du i soffan och håller i din kuk och var tror du att den ska få plats någonstans?

Sitter i soffan o håller i sin kuk? när man får tjejen till en trekant med en anna het brud så sätter man sig inte på soffan och kramar sin kuk, utan man dyker fan ned mellan dom och ser till att man får vad man vill ha.

om man inte drar över två brudar som sexar varandra, när man har fått fria händer att ta vem man vill av dom, så kan man lika gärna lägga ned sitt sexliv och sätta munnen mot ett smutsigt gloryhole och välkomna sin sexualitet.
Citera
2011-01-07, 22:03
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Monk_
Sitter i soffan o håller i sin kuk? när man får tjejen till en trekant med en anna het brud så sätter man sig inte på soffan och kramar sin kuk, utan man dyker fan ned mellan dom och ser till att man får vad man vill ha.

om man inte drar över två brudar som sexar varandra, när man har fått fria händer att ta vem man vill av dom, så kan man lika gärna lägga ned sitt sexliv och sätta munnen mot ett smutsigt gloryhole och välkomna sin sexualitet.
Jag hade hållt med dig om det verkligen hade rört sig om "två brudar som sexar varandra". Jag tycker dock att förutsättningarna inte är tillnärmelsevis desamma när det handlar om "flickvän och random brud som sexar varandra". Två random chicks på/efter en fest när man är singel = anyday! Flickvän och en annan tjej på fyllan = inte så jävla självklart, imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in