2011-03-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModMerc
Måste bara vika in här... Även om man är jävligt rippad och knappt har något fett alls så är musklerna rätt mjuka när man slappnar av Fast det kanske du visste

så sant så sant,

Nästan alla tjejer som skriver i denna tråd säger att killar med mycket muskler är hårda i kroppen som stenar, alltså VA???

Tror faktiskt ingen av tjejerna i denna tråd har ens varit med en kille med mycket muskler. Åter igen vem fan vill ha en tjockis/spinkig kille framför en vältränad kille? Låter helt sjukt konstigt om man väljer den feta/spinkiga killen framför den vältränade.

Jag säger igen att jag tror att i denna tråd så tjejerna som skrivit är antingen fula som stryk eller lönnfeta så självklart väljer dom spinkiga/feta killar för dom vet att dom inte har nån chans på den vältränade killen.
Citera
2011-03-30, 23:18
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverzor
så sant så sant,

Nästan alla tjejer som skriver i denna tråd säger att killar med mycket muskler är hårda i kroppen som stenar, alltså VA???

Tror faktiskt ingen av tjejerna i denna tråd har ens varit med en kille med mycket muskler. Åter igen vem fan vill ha en tjockis/spinkig kille framför en vältränad kille? Låter helt sjukt konstigt om man väljer den feta/spinkiga killen framför den vältränade.

Jag säger igen att jag tror att i denna tråd så tjejerna som skrivit är antingen fula som stryk eller lönnfeta så självklart väljer dom spinkiga/feta killar för dom vet att dom inte har nån chans på den vältränade killen.

Eller så är det faktiskt så att det finns tjejer som tycker att muskler är avtändande. Jag är rätt spinkig och har mött rätt många tjejer som tycker det. Tjejer som jag tycker ser väldigt bra ut.

Inse att smak är något väldigt individuellt.
Citera
2011-03-30, 23:28
Medlem
Hehe. Man känner verkligen hur det sitter en liten grupp här inne av träningsbögar som är 100% på att deras överspända kroppar kommer få dem att ligga mer än något annat på denna jord
Citera
2011-03-30, 23:39
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodluvan
Hehe. Man känner verkligen hur det sitter en liten grupp här inne av träningsbögar som är 100% på att deras överspända kroppar kommer få dem att ligga mer än något annat på denna jord
Det är bevisat i studier att muskulösa män får ligga mer, men har du fet plånbok så spelar det givetvis ingen roll hur du ser ut.
Citera
2011-03-30, 23:51
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodluvan

haha, ja självklart måste det vara jävligt tungt att höra att allt slit på gymmet inte kommer bära lika mycket frukt som väntat. att det sedan sitter killar som skotittare och bara håvar in tjejer på ren spinkighet kan nog få vilken broiler som helst att lacka ur rejält
Citera
2011-03-31, 08:00
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverzor
så sant så sant,

Mitt ex var en väldigt vältränad kille med en riktig tvättbräda. att ligga på hans mage t.e.x är ju mycket hårdare än att ligga på min nuvarande kille som inte har några synliga muskler. Det är faktiskt så, ni får väl testa att ligga på era vältränade killpolare så får ni se. Det är ju faktiskt lite så att om många tjejer i tråden tycker att vältränade killar är "hårdare" men ni killar som ÄR de vältränade killarna säger motsatsen... hur mycket vet ni egentligen? Har ni testat ligga på er själva?

Sen en sak till, ni som är väldigt vältränade och tror att det är därför ni får mer tjejer än de som inte är lika vältränade. Det kan ju vara så att ni har bättre självförtroende och vågar prata mer med tjejer. Inte konstigt att ni får mer ligg då.
Senast redigerad av Mikk0 2011-03-31 kl. 08:03.
Citera
2011-03-31, 15:05
Medlem
-snW-s avatar
Något de flesta fitnessproffsen här verkar glömma är personlighet. En spinkig kille med en bra personlighet kommer få tjejer före en vältränad kille med tråkig personlighet. Men en vältränad kille med bra personlighet kommer få fler tjejer än en spinkig kille med bra personlighet. Kruxet är att de flesta fitnessmänniskor är relativt tråkiga(finns undantag), då deras uppfattning av en rolig dag är proteinshakes, stora måltider och hårda träningspass. Tjejer gillar spontana killar som är flexibla i deras schema och som är äventyrliga, inte killar som måste gå och lägga sig klockan 22.00 för att få sina 9 timmars sömn.

Just sayin'.
Senast redigerad av -snW- 2011-03-31 kl. 15:09.
Citera
2011-03-31, 16:27
Medlem
DeckardCains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Något de flesta fitnessproffsen här verkar glömma är personlighet. En spinkig kille med en bra personlighet kommer få tjejer före en vältränad kille med tråkig personlighet. Men en vältränad kille med bra personlighet kommer få fler tjejer än en spinkig kille med bra personlighet.
Det tror jag också, men ska man lita på svaren i den här tråden verkar det inte riktigt så. Kollar man däremot ute i verkliga livet samlas ju tjejerna runt den vältränade killen före den feta utan tvekan, och då menar jag inte Ronnie Coleman-vältränad.

Citat:
Kruxet är att de flesta fitnessmänniskor är relativt tråkiga(finns undantag), då deras uppfattning av en rolig dag är proteinshakes, stora måltider och hårda träningspass. Tjejer gillar spontana killar som är flexibla i deras schema och som är äventyrliga, inte killar som måste gå och lägga sig klockan 22.00 för att få sina 9 timmars sömn.
Att säga att de flesta är så skulle jag vilja påstå är en rejäl överdrift, och de saker du tar upp är snarare ett intresse än personliga attribut som avgör hur personligheten är. Bara för att man slänger på två extra köttbitar på tallriken och sveper en proteinshake emellanåt hindrar väl ingen att vara både flexibel och spontan, och ha en bra personlighet? Tror knappast ens de riktigt seriösa fitnesskillarna tackar ner till t.ex. en middag med en tjej som man är attraherad av på grund av träning gör att dom inte är lika "flexibla i deras schema".

Ska man generalisera på det sättet kan man ju säga att alla spinkiga killar har tråkig personlighet, för dom spenderar halva dygnen på att lira WoW och dricka Jolt, och de feta sitter med sina chipstuttar framför TVn.
Citera
2011-03-31, 16:34
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeckardCain
Det tror jag också, men ska man lita på svaren i den här tråden verkar det inte riktigt så. Kollar man däremot ute i verkliga livet samlas ju tjejerna runt den vältränade killen före den feta utan tvekan, och då menar jag inte Ronnie Coleman-vältränad.

Att säga att de flesta är så skulle jag vilja påstå är en rejäl överdrift, och de saker du tar upp är snarare ett intresse än personliga attribut som avgör hur personligheten är. Bara för att man slänger på två extra köttbitar på tallriken och sveper en proteinshake emellanåt hindrar väl ingen att vara både flexibel och spontan, och ha en bra personlighet? Tror knappast ens de riktigt seriösa fitnesskillarna tackar ner till t.ex. en middag med en tjej som man är attraherad av på grund av träning gör att dom inte är lika "flexibla i deras schema".

Ska man generalisera på det sättet kan man ju säga att alla spinkiga killar har tråkig personlighet, för dom spenderar halva dygnen på att lira WoW och dricka Jolt, och de feta sitter med sina chipstuttar framför TVn.
Proteinshakes är liksom...inte så rock n roll. Något tjejer i regel eftersträvar. Därför säger de att de gillar Brad Pitts kropp i FC, pga hans dekadenta livsstil kombinerat med lite muskler. Varav andra, mera vältränade killar inte får samma uppmärksamhet.
Citera
2011-03-31, 17:01
Medlem
DeckardCains avatar
Citat:
Proteinshakes är liksom...inte så rock n roll. Något tjejer i regel eftersträvar. Därför säger de att de gillar Brad Pitts kropp i FC, pga hans dekadenta livsstil kombinerat med lite muskler. Varav andra, mera vältränade killar inte får samma uppmärksamhet.
Fast hur mycket mer rock n roll är vatten, juice eller vad man nu annars dricker under dagen då. Men visst, jag förstår din poäng.
Citera
2011-03-31, 20:42
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeckardCain

... eller att alla tjejer på FB är fula
Citera
2011-04-01, 01:54
Medlem
MayhemTroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash1
Jag är tjej 20+ och en 10poängare

Vanliga drag som ofta dyker upp hos män (som i pojkvänner, kärlekar, kks) jag haft:

Stora näsor
Enorma läppar
Små ögon
Har muskler, men inte direkt synliga.
Fina lite smått muskliga armar (syns inte i avslappnat läge, men när han rör sig)
Ingen tvättbräda, inte tjock
Men lite mage

Och om jag fick välja, så är det den här typen av man jag vill ha.
En helt vanlig kille som är mån om sitt yttre, men inte har låtit det gå över styr.

Nått som är otroligt oattraktivt dock är män som man inte får röra magen på för att dom tycker dom är tjocka, när de absolut inte är det. Detta är ett fenomen jag stött på flera gånger. Det är inte bara killar som tycker tjejer är jobbiga när dom håller på så. Så att ni vet killar!

Jag känner mig oxå träffad.. fast jag har inte enorma läppar, har ganska stora ögon o typ 5kg tillbaks till sommarens bräda.

EDIT: ah ok 8kg nu..

Lite pinsamt att man e fåfäng nog o läsa i den här tråden, men har skrattat gott en del spelar inte med alla kort i leken här..
Senast redigerad av MayhemTrooper 2011-04-01 kl. 02:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in