Citat:

Ursprungligen postat av -snW-

Något de flesta fitnessproffsen här verkar glömma är personlighet. En spinkig kille med en bra personlighet kommer få tjejer före en vältränad kille med tråkig personlighet. Men en vältränad kille med bra personlighet kommer få fler tjejer än en spinkig kille med bra personlighet.

Det tror jag också, men ska man lita på svaren i den här tråden verkar det inte riktigt så. Kollar man däremot ute i verkliga livet samlas ju tjejerna runt den vältränade killen före den feta utan tvekan, och då menar jag inte Ronnie Coleman-vältränad.
	Citat:

Ursprungligen postat av -snW-

Kruxet är att de flesta fitnessmänniskor är relativt tråkiga(finns undantag), då deras uppfattning av en rolig dag är proteinshakes, stora måltider och hårda träningspass. Tjejer gillar spontana killar som är flexibla i deras schema och som är äventyrliga, inte killar som måste gå och lägga sig klockan 22.00 för att få sina 9 timmars sömn.

Att säga att de flesta är så skulle jag vilja påstå är en rejäl överdrift, och de saker du tar upp är snarare ett intresse än personliga attribut som avgör hur personligheten är. Bara för att man slänger på två extra köttbitar på tallriken och sveper en proteinshake emellanåt hindrar väl ingen att vara både flexibel och spontan, och ha en bra personlighet? Tror knappast ens de riktigt seriösa fitnesskillarna tackar ner till t.ex. en middag med en tjej som man är attraherad av på grund av träning gör att dom inte är lika "flexibla i deras schema".
Ska man generalisera på det sättet kan man ju säga att alla spinkiga killar har tråkig personlighet, för dom spenderar halva dygnen på att lira WoW och dricka Jolt, och de feta sitter med sina chipstuttar framför TVn.