Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
ja men kolla på dom två första sidorna liksom, alla tjejer säger i princip att dom gillar "feta otränade killar..." tror inte ett shit på att det är vad medeltjejen tycker... så du menar att killar har i princip stått på gym sen urtider helt i onödan? Konstigt också att dom tjejerna jag har på min facebook har en bild på en jätte vältränad kille o alla kommenterar "åhh han är så sexig, perfekta kroppen!". Det talar väl rätt mkt för sig själv vad det är för tjejer som skriver här?
Jag måste hålla med här. Vad ni än säger så är det väldigt liten procent tjejer på flashback och den procenten är ju inte känd för att vara top of the line om man säger så.
Tycker också det är roligt med de första posterna om otränade lite lönnfeta killar, konstigt att jag får mycket mer fitta än dom då. Kan ju bara referera till VERKLIGHETEN som jag lever i, vilket många på flashback tydligen inte gör.
Man behöver absolut inte vara tränad ö.h.t för att tjejerna ska gilla dig, men fan vad är det för skator som sitter här. Att vi inte snackar om att man ska vara maxad som en riktig bodybuilder är väl ganska obvious och det är föreståeligt varför kvinnor inte gillar så mycket muskler, och det är o andra sidan inget intresse man har för kvinnornas skull heller..
Trött på alla fantasi trådar här