2011-03-30, 19:39
Medlem
Vad jag har läst här så tycker "FB tjejerna som säkert är smällfeta och fula som stryk" tycker att killar som är taniga och lite småfeta är det dom föredrar. Vilket är väldigt konstigt tycker jag vem vill spänna på en kille som har mindre kropp en tjejen?

tjejer har också skrivit att ni gillar killar med ölkagge.. emm ja det är ju så sexigt, eller inte.

Det jag inte har sett i denna tråd är Strongman killar, alltså kroppar som tex Magnus samuelsson, johannes årsjö, blir ni tjejer attraherade av såna kroppar? Om inte, förklara varför?
Citera
2011-03-30, 20:50
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulverzor
Vad jag har läst här så tycker "FB tjejerna som säkert är smällfeta och fula som stryk" tycker att killar som är taniga och lite småfeta är det dom föredrar. Vilket är väldigt konstigt tycker jag vem vill spänna på en kille som har mindre kropp en tjejen?

tjejer har också skrivit att ni gillar killar med ölkagge.. emm ja det är ju så sexigt, eller inte.

Det jag inte har sett i denna tråd är Strongman killar, alltså kroppar som tex Magnus samuelsson, johannes årsjö, blir ni tjejer attraherade av såna kroppar? Om inte, förklara varför?

Inte riktigt SÅ biffiga. För man vill inte liksom luta huvudet mot en stenhård kropp, inte heller ligga under en stenhård kropp. Men muskler är riktigt nice, men inte så stora som Magnus Samuelsson. Och ölmage går definitivt bort.

Men det är fint när killen har lagom mycket muskler så de syns i allafall. Så då är han sexig, men samtidigt lite kramgo och mysigt. Men han får gärna ha grova händer med
Citera
2011-03-30, 20:56
Medlem
Mikk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Män har generellt bredare och längre skelett än kvinnor. Visst har jag dock ett smalt skelett för att vara kille, och ovanligt långa ben gentemot överkroppen, men inte så litet så att jag har ett mindre skelett än tjejer. Enbart lite större än medel tjejen kanske fast att jag är längre + muskler, det gör min låga vikt. Så visst är det konstigt hur du kan väga nästan lika mycket som mig utan att varken ha fett eller ett brett skelett, då måste du ha väldigt feta muskler isf!
Det vore konstigt om du INTE hade längre ben än överkropp. Om dina ben "nästan" är längre än överkroppen har du korta ben.
Jag gillar inte tjejer med mycket muskler heller. Nej 60kg sa jag, jag har gillat en tjej som vägde 57kg tror jag. Jag har legat med 2 tjejer som vägde över 60kg tror jag (frågade inte men antar det) dom var inte särskilt attraktiva men dög för för ett ligg.

Citat:
Det skulle hon inte behöva va för jag skulle absolut inte ha något emot så länge hon inte går över 55kg.

Du säger emot dig själv hela tiden. och jo jag ett brett skelett.
Men hela den här grejen är din otroligt konstiga viktfixering! Först kan du verkligen inte ha någon som väger över 55kg, sen helt plötsligt går det bra med en tjej på 60kg. Hur ska du ha det?

Trodde allt handlade om personlighet, och om inte så utseendet i allafall. När man sätter gräns på vikten, då tänker man konstigt.
Citera
2011-03-30, 21:33
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Tråden heter uppenbarligen "Tjejer - vilken kropp är mest attraktiv?", men tydligen har tjejer inte ens rätt att tycka vad de vill i den här frågan. Plötsligt tas tråden över av killar som ska lägga sig i och styra och ställa, och tala om hur ologiska ideal tjejerna har. Antingen är tjejernas val av manskroppar för biffiga, för tjocka eller för smala för att det ska vara okej med flashbacks killar. Och rätt som det är handlar tråden i stället om huruvida en av FB-tjejerna är tjock eller inte. Intressant.
Citera
2011-03-30, 21:40
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Det är ju sant att det finns snygga tjejer här på flashback, självklart. Och det har mer med personligheten att göra än utseendet. Men du måste ju ändå hålla med om att det finns en viss sorts koppling. Det är ju sant att snygga tjejer i tidig ålder till viss del dras mer till andra snygga tjejer med vilka dom bildar sin umgängeskrets. På så sätt dras den tjejen in i de andra tuffa tjejernas vanor o beteende då hon egentligen kanske skulle bli den mer lugna och ordentliga tjejen som skulle hänga på flashback i framtiden. Så på så sätt tror jag medelsnyggheten för tjejer på flashback ligger en bit under medel för sverige.

(forts i nästa för jag kan inte skriva längre.)

förlåt OT men:

MOAHAHAHAHAHA! ursäkta igen, men vad är det du säger? skulle FB-tjejer vara lugna och ordentliga? i så fall har du och jag vääääldigt olika uppfattning.
Citera
2011-03-30, 22:06
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Men din idiot tror du han tränade upp den kroppen för att du skulle gilla den? Nej för att den kroppen har gjort honom världskänd och så han är bland eliten för bodybuilding... det är nog lite mer värt en ett ligg med dig. Alla inser att det inte är en attraktiv kropp.

Yes, precis! Jag menar att folk som överdriver sina kroppar tycker inte jag är attraktiva. Men andra påstår annat här i tråden.
Citera
2011-03-30, 22:41
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenStCroix
Kom igen. Brad Pitt är spinkig i Fight Club, det är inget att diskutera.

Ja vad är grejen med tjejers fascination över Pitts kropp i Fight Club?
Citera
2011-03-30, 22:49
Medlem
--X--s avatar
Citat:
ja men kolla på dom två första sidorna liksom, alla tjejer säger i princip att dom gillar "feta otränade killar..." tror inte ett shit på att det är vad medeltjejen tycker... så du menar att killar har i princip stått på gym sen urtider helt i onödan? Konstigt också att dom tjejerna jag har på min facebook har en bild på en jätte vältränad kille o alla kommenterar "åhh han är så sexig, perfekta kroppen!". Det talar väl rätt mkt för sig själv vad det är för tjejer som skriver här?

Jag måste hålla med här. Vad ni än säger så är det väldigt liten procent tjejer på flashback och den procenten är ju inte känd för att vara top of the line om man säger så.

Tycker också det är roligt med de första posterna om otränade lite lönnfeta killar, konstigt att jag får mycket mer fitta än dom då. Kan ju bara referera till VERKLIGHETEN som jag lever i, vilket många på flashback tydligen inte gör.

Man behöver absolut inte vara tränad ö.h.t för att tjejerna ska gilla dig, men fan vad är det för skator som sitter här. Att vi inte snackar om att man ska vara maxad som en riktig bodybuilder är väl ganska obvious och det är föreståeligt varför kvinnor inte gillar så mycket muskler, och det är o andra sidan inget intresse man har för kvinnornas skull heller..

Trött på alla fantasi trådar här
Citera
2011-03-30, 22:50
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Ja vad är grejen med tjejers fascination över Pitts kropp i Fight Club?

jag tror grejen är olika smak. jag har vid flera tillfällen då jag diskuterat med, vad ska jag kalla dem, svennekillar, fått försvara mig livligt när jag sagt att jag inte gillar för mycket muskler. (enligt mig typ van damme etc) enligt dessa killar kan jag inte tycka så på riktigt, utan det är bara något jag säger för att vara speciell. vilket såklart inte är sant. saken är den att tjejer - och killar - har väldigt olika smak. tråkigt inlägg, men nu är det gjort så vaffan - jag postar :-)
Citera
2011-03-30, 22:53
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --X--
Jag måste hålla med här. Vad ni än säger så är det väldigt liten procent tjejer på flashback och den procenten är ju inte känd för att vara top of the line om man säger så.

Tycker också det är roligt med de första posterna om otränade lite lönnfeta killar, konstigt att jag får mycket mer fitta än dom då. Kan ju bara referera till VERKLIGHETEN som jag lever i, vilket många på flashback tydligen inte gör.

Man behöver absolut inte vara tränad ö.h.t för att tjejerna ska gilla dig, men fan vad är det för skator som sitter här. Att vi inte snackar om att man ska vara maxad som en riktig bodybuilder är väl ganska obvious och det är föreståeligt varför kvinnor inte gillar så mycket muskler, och det är o andra sidan inget intresse man har för kvinnornas skull heller..

Trött på alla fantasi trådar här

1) jag blir lite nyfiken: har du sett något som inte jag har? jag har inte sett bilder på FB-tjejerna.
2) tråden handlar fortfarande om IDEAL! tjejer har ideal, precis som killar, oavsett om de själva är fula eller inte.
Citera
2011-03-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikk0
Inte riktigt SÅ biffiga. För man vill inte liksom luta huvudet mot en stenhård kropp, inte heller ligga under en stenhård kropp. Men muskler är riktigt nice, men inte så stora som Magnus Samuelsson. Och ölmage går definitivt bort.

Men det är fint när killen har lagom mycket muskler så de syns i allafall. Så då är han sexig, men samtidigt lite kramgo och mysigt. Men han får gärna ha grova händer med

Måste bara vika in här... Även om man är jävligt rippad och knappt har något fett alls så är musklerna rätt mjuka när man slappnar av Fast det kanske du visste
Citera
2011-03-30, 23:05
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
jag tror grejen är olika smak. jag har vid flera tillfällen då jag diskuterat med, vad ska jag kalla dem, svennekillar, fått försvara mig livligt när jag sagt att jag inte gillar för mycket muskler. (enligt mig typ van damme etc) enligt dessa killar kan jag inte tycka så på riktigt, utan det är bara något jag säger för att vara speciell. vilket såklart inte är sant. saken är den att tjejer - och killar - har väldigt olika smak. tråkigt inlägg, men nu är det gjort så vaffan - jag postar :-)

Visst, han må ha lite underhudsfett och ser således tight ut. Men enligt mig är han egentligen rätt tunn;för lite substans helt enkelt.Skulle nästan vilja påstå att han ser mer vältränad ut än vad han är (i filmen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in