Jag förstår inte ens varför man beställer pwo från svenska butiker när man är ute efter dmaa, dmhaa osv. Ärligt talat så har utländska nätshoppar mycket bättre utbud. Tyskland, Polen osv. Riktiga grejer med kända amerikanska pwo.
Man beställer pwo med dmaa, dhma osv inrikes för att slippa risken för att det fastnar i tull och slippa torska.
Rekommenderar alla att skita i PWO produkter med dmaa och dhma i, även resten av skit PWO produkterna.
Visst ger kanske PWO med dmaa och dhma lite boost och uthållighet, men bieffekterna är vidriga. Inte kul att sitta på en cykel och utföra Cardio med hjärtklappningar. Tycker även det hämmar återhämtningen efter.
Vill du ha en bra PWO, så dunka huvudet i väggen, slå dig på bröstet och svep en kall kopp kaffe.
Rekommenderar alla att skita i PWO produkter med dmaa och dhma i, även resten av skit PWO produkterna.
Visst ger kanske PWO med dmaa och dhma lite boost och uthållighet, men bieffekterna är vidriga. Inte kul att sitta på en cykel och utföra Cardio med hjärtklappningar. Tycker även det hämmar återhämtningen efter.
Vill du ha en bra PWO, så dunka huvudet i väggen, slå dig på bröstet och svep en kall kopp kaffe.
Jag har precis fått hem super charged från pwobutiken. Jag tog en skopa men kände bara att jag fick extremt hög puls och skakade mycket, Ingen effekt alls. Bör jag bara köra en halv skopa?
Tjena fick hem Supercharged pwo idag och måste säga att jag gillade den mycket.
Enda negativa jag har att säga är att jag personligen fick ett rejält kliande i ansiktet och blev mycket röd i ansiktet, Men min polare fick knappt några bieffekter alls, Jag tror det är Beta-Alaninet som spökar men är osäker. Är det någon annan som upplevt något liknande och borde man oroa sig?
Tjena fick hem Supercharged pwo idag och måste säga att jag gillade den mycket.
Enda negativa jag har att säga är att jag personligen fick ett rejält kliande i ansiktet och blev mycket röd i ansiktet, Men min polare fick knappt några bieffekter alls, Jag tror det är Beta-Alaninet som spökar men är osäker. Är det någon annan som upplevt något liknande och borde man oroa sig?
Det är lugnt. Nästan hela burken består av Beta-Alanine. Köper du rent Beta-Alanine och tar en dos så att det börjar blia och kännas varmt i ansiktet så förstår du lättare vad din burk för 3-6ggr priset består av...
Senast redigerad av WONGnr1 2022-01-14 kl. 08:35.
Jag har precis fått hem super charged från pwobutiken. Jag tog en skopa men kände bara att jag fick extremt hög puls och skakade mycket, Ingen effekt alls. Bör jag bara köra en halv skopa?
Returnera skiten och spendera pengarna på proteinpulver så du åtminstone får något vettigt utbyte mot dina spenderade pengar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!