Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-29, 17:41
  #2881
Medlem
Någon som provat nya superpump 250 ?
Citera
2016-09-30, 09:27
  #2882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Beställde 1 burk mesomorph damt 1 burk dust extreme för typ 1 månsd sen, och har fortfarande fått hem det.
Ser att paketet ligger i arlanda sen snart 2 veckor tillbaks och för cirka 1 vecka sen fick jag ett brev hem att jag va tvungen att skicka in kvitto eller dylikt på det jag köpt? Av posten alltså.
Mailade dom och fick till svara att dom väntar på svar från tullverket?! Vad äre som händer, jag kommer inte få mina grejjer jag betalade nästan 900kr för eller vadå?
Har du beställt ifrån landet på andra sidan pölen? Isåfall kan du räkna med tullavgift på det du köpt. ~25% av totala beloppet. Osäker på hur det fungerar. Det mer troliga alternativet är att dina två burkar innehåller någon substans som är narkotika/läkemedelsklassad i Sverige. Skickar du in kvitto på att du köpt kan du ju räkna med att de vidtar någon form av åtgärd mot dig.
Tips: Om du vet att de innehåller substanser som är olagliga i Sverige, ta din förlust på 900 kr och låtas som ingenting
Citera
2016-10-01, 00:06
  #2883
Medlem
Testat Adrenex. Verkar ju fungera bra på vissa i tråden men kan inte påstå att jag märker särskilt mycket förutom en extrem dipp efter några timmar. Tog en skopa igår, märkte ingenting förutom när dippen kom. Tog två skopor idag, samma resultat. Testar tre imorgon och sen får det vara. Jag har aldrig kraschat såhär hårt någonsin. Går enligt mig inte att jämföra överhuvudtaget med craze eller jack3d original

För er som undrar så har jag även testat den nya einherjer berzerk med det mystiska ämnet i. Den smakar bra (cola) men ger ingen märkbar effekt på mig förutom alldeles för mycket stickningar.

Tyvärr hade jag inget positivt att komma med denna gång. Återkommer om mina dippar visar sig bero på något annat
Citera
2016-10-01, 09:20
  #2884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Har du beställt ifrån landet på andra sidan pölen? Isåfall kan du räkna med tullavgift på det du köpt. ~25% av totala beloppet. Osäker på hur det fungerar. Det mer troliga alternativet är att dina två burkar innehåller någon substans som är narkotika/läkemedelsklassad i Sverige. Skickar du in kvitto på att du köpt kan du ju räkna med att de vidtar någon form av åtgärd mot dig.
Tips: Om du vet att de innehåller substanser som är olagliga i Sverige, ta din förlust på 900 kr och låtas som ingenting

Jag beställde från USA, a1supplements.
Iaf, jag fick hem mina 2 burkar efter att dom varit under tullbehandling i över 2 veckor.
Burkarna jag beställde var ASP Mesomorph samt Blackstonelabs Dust extreme, så DMAA i dom.
Fick tullavgift på 224 kr som betalades vid uthämtning.

Testade Dust extreme samma dag och wow, vilken grym pwo. Inte tyckt att träning varit roligt på flera månader och nu så vart de 100x roligare. Jag och polaren tog de och både höll med om att det va the shit. Fick inte heller någon dipp efteråt eller så förutom att båda hade svårt o sova på natten haha.
Citera
2016-10-01, 12:57
  #2885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Jag beställde från USA, a1supplements.
Iaf, jag fick hem mina 2 burkar efter att dom varit under tullbehandling i över 2 veckor.
Burkarna jag beställde var ASP Mesomorph samt Blackstonelabs Dust extreme, så DMAA i dom.
Fick tullavgift på 224 kr som betalades vid uthämtning.

Testade Dust extreme samma dag och wow, vilken grym pwo. Inte tyckt att träning varit roligt på flera månader och nu så vart de 100x roligare. Jag och polaren tog de och både höll med om att det va the shit. Fick inte heller någon dipp efteråt eller så förutom att båda hade svårt o sova på natten haha.

Fick hem min mesomorph på två veckor. Transporterades med usps. Jag köpte det på ebay av en återförsäljare, ingen tullavgift behövde jag betala posten kom och levererade det vid dörren, supersmidigt. Hur kommer det sig att jag ej behövde betela tull.

PS: tog en dos/skopa. Helvete märks att man inte använt sig av pwos på länge. Superpass med tyvärr en superkrash på kvällen. Hade "gåshud" hela kvällen och mådde fan illa.
Citera
2016-10-01, 22:15
  #2886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Jag beställde från USA, a1supplements.
Iaf, jag fick hem mina 2 burkar efter att dom varit under tullbehandling i över 2 veckor.
Burkarna jag beställde var ASP Mesomorph samt Blackstonelabs Dust extreme, så DMAA i dom.
Fick tullavgift på 224 kr som betalades vid uthämtning.

Testade Dust extreme samma dag och wow, vilken grym pwo. Inte tyckt att träning varit roligt på flera månader och nu så vart de 100x roligare. Jag och polaren tog de och både höll med om att det va the shit. Fick inte heller någon dipp efteråt eller så förutom att båda hade svårt o sova på natten haha.


Mitt är fast i tullen köpte 8 stk Meso, Hur gick du till väga? bara skickad in kvittot till dom och sen får man betala tull genom nätet?
Citera
2016-10-04, 21:35
  #2887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaves98
Mitt är fast i tullen köpte 8 stk Meso, Hur gick du till väga? bara skickad in kvittot till dom och sen får man betala tull genom nätet?

Hur lyckas ni få sakerna att fastna i tullen? Betala tullavgift osv? Beställt flera gånger från USA och aldrig behövt betala avgift och aldrig haft problem med något som fastnat i tullen. Brukar få sakerna på 5-10 dagar via UPS.
Citera
2016-10-05, 13:08
  #2888
Medlem
Hallå träningsmänniskor. Har aldrig tagit PWO men vi funderade på att kanske ta någon skopa i helgen i samband med alkoholintaget. Vad skulle effekten bli och hur "farligt" kan det vara. Någon som vet mer än mig om PWOs effekter kanske?
Citera
2016-10-05, 13:12
  #2889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vbroms
Hallå träningsmänniskor. Har aldrig tagit PWO men vi funderade på att kanske ta någon skopa i helgen i samband med alkoholintaget. Vad skulle effekten bli och hur "farligt" kan det vara. Någon som vet mer än mig om PWOs effekter kanske?
PWO ska inte kombineras med alkohol. Vill du ha spännande upplevelser hänvisar jag dig till drogforumet.
Citera
2016-10-05, 13:33
  #2890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
PWO ska inte kombineras med alkohol. Vill du ha spännande upplevelser hänvisar jag dig till drogforumet.

Är inte PWO som koffeinpulver fast med lite protein. Borde vara avsevärt mindre skadligt att ta ca 4-5 koppar kaffe i pulverform än droger. Eller?
Citera
2016-10-05, 13:38
  #2891
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vbroms
Är inte PWO som koffeinpulver fast med lite protein. Borde vara avsevärt mindre skadligt att ta ca 4-5 koppar kaffe i pulverform än droger. Eller?

PWO innehåller inte protein, men oftast annat som anses uppiggande i samband med koffein. Som guarana, rödbetsextrakt, grönt tee och annat. Ibland en dos kreatin också. Ibland MSM. Förr brukade man ha lite maltodextrin i också. Vissa har även en liten mängd salt.

Dock är inte PWO en drog.
Citera
2016-10-06, 21:09
  #2892
Medlem
Update angående tullen. Beställde somsagt hem 8stk burkar mesomorph ifrån a1supps och de fastnade i tullen. Fick skicka in kvitto och även betala tullavgift på 687kr men nu är de hemma iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback