2020-01-13, 20:12
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiffii
Hmm tror inte den var den då den har fått rätt dålig recension. Vet du någon bra som funkar?
Använder mig inte utav PWO så kan inte rekommendera något särskild produkt. Dock brukar de innehålla koffein, och det är välstuderat och ger en prestationshöjande effekt. Vissa vill gärna åt Beta-alanin som brukar vara en vanlig ingrediens i PWO. Det kan ge en stickande känsla vilket en del uppfattar som obehagligt medan andra gillar det, det är ofarligt.

Jag personligen hade valt koffein och kreatin som prestationshöjande.

Star nutrition brukar göra bra grejor, så säkert inget fel på denna: https://www.gymgrossisten.com/supreme-pwo-250-g-1
Citera
2020-01-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biologif
precis

Såg att någon hade skrivit att den var baserad på en vikt gällande dosering. Hur många dosor ska man ta om man väger 54?
Citera
2020-01-13, 20:13
Det står på förpackningen. Kommer ej ihåg exakt.
Citera
2020-01-13, 20:15
Citat:
Såg att någon hade skrivit att den var baserad på en vikt gällande dosering. Hur många dosor ska man ta om man väger 54?

Det står på förpackningen. Kommer ej ihåg exakt.
Citera
2020-01-13, 20:18
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Det står på. 2 Skopor om man väger under 75 kg.
Citera
2020-01-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Använder mig inte utav PWO så kan inte rekommendera något särskild produkt. Dock brukar de innehålla koffein, och det är välstuderat och ger en prestationshöjande effekt. Vissa vill gärna åt Beta-alanin som brukar vara en vanlig ingrediens i PWO. Det kan ge en stickande känsla vilket en del uppfattar som obehagligt medan andra gillar det, det är ofarligt.

Jag personligen hade valt koffein och kreatin som prestationshöjande.

Star nutrition brukar göra bra grejor, så säkert inget fel på denna: https://www.gymgrossisten.com/supreme-pwo-250-g-1

Jag vill nog inte ha den där stickande känslan. Jag vill endast ha något som får en att orka mer då jag är smal och har inga muskler, jag klarar knappt av att göra 10 bicepscurls med 5 kg hantlar..
Det kanske får bli några koffein tabletter.
Citera
2020-01-13, 20:24
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Jag vill nog inte ha den där stickande känslan. Jag vill endast ha något som får en att orka mer då jag är smal och har inga muskler, jag klarar knappt av att göra 10 bicepscurls med 5 kg hantlar..
Det kanske får bli några koffein tabletter.
Det kommer nog inte en PWO eller koffein hjälpa med. Vad du behöver är ett ordentligt träningsschema samt en kostplan utefter den målsättningen. Och tålamod för det sker inte över en natt.
Citera
2020-01-13, 20:32
Medlem
Citat:
Det kommer nog inte en PWO eller koffein hjälpa med. Vad du behöver är ett ordentligt träningsschema samt en kostplan utefter den målsättningen. Och tålamod för det sker inte över en natt.

Jo det är sant. Tänkte kanske det kunde hjälpa mig lite bara 😊
Citera
2020-01-13, 20:35
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Jo det är sant. Tänkte kanske det kunde hjälpa mig lite bara 😊
Absolut, förstår dig, det är ingen konstig tanke. Om du nu ska ta koffein så håll koll på dosen. 3-6 mg/kg rekommenderas, så tar du i tablettform får du vara noga.
Citera
2020-01-13, 20:39
Medlem
Citat:
Absolut, förstår dig, det är ingen konstig tanke. Om du nu ska ta koffein så håll koll på dosen. 3-6 mg/kg rekommenderas, så tar du i tablettform får du vara noga.

Okej tack😃
Citera
2020-01-14, 10:05
Medlem
MadMatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Svaret på din fråga kommer här. Det är rätt mycket från de som har ansvaret i Sverige så det är nog bäst att du lyssnar själv:

Tack! Ska lyssna!
Citera
2020-01-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biologif
Alltid denna ständiga fråga om PWO

Jag har tränat närmare 10 år och har varit med om de flesta uppsättningarna som har sålts som ''mirakelkurer'' under dessa år, craze, jacked 3d, u name it!

Dagens utbud skulle jag endast säga att det är en som jag verkligen gillar och som dom aldrig byter ingridienser i, utan innehållet består, tillskillnad från majoriteten av företagen.

Den jag rekommenderar heter : Redweiler
Det är en blandning av allt: Energi, Fokus, Pump, Uthållighet och Explosivitet

Det är den enda PWOn jag tycker hålller måtten idag, samt räcker den länge. Vilket de flesta inte gör idag.

Köp den här:

https://advrl.com/kIr9NInD

Kör du PWO varannan månad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in