2019-05-04, 12:36
Medlem
Beställde hem 2 burkar centurion rage från bodyshock (60mg dmaa + synephedrine 20mg som postats tidigare). Tog 5 arbetsdagar från Polen.

Tod 1,5 skopa innan ett ryggpass. Ca 45min efter intag kände jag mig lite illamående men gick o dämpa med vatten.

Kände bra pump under passet. Kände mig lite stirrig och fokuserad. Crasha dock efter, kände mig trött o hängig. 3-4h senare kände jag mig piggare igen efter lite mat.

Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
För vadå? Runkmusklerna?
😂
Citera
2019-05-20, 11:33
Medlem
Fick hem en ”God of rage reloaded” Tog 1 rågad skopa första passet. Kändes helt okej genom hela passet med lite stickningar. Testade 2 skopor andra dagen & en koffeintablett. Har nog aldrig mått så dåligt efter ett pass ä. Stod & hulka på gymmet & i duschen. Skakade som om jag fått parkinson.
Citera
2019-05-20, 21:24
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifridolf
Fick hem en ”God of rage reloaded” Tog 1 rågad skopa första passet. Kändes helt okej genom hela passet med lite stickningar. Testade 2 skopor andra dagen & en koffeintablett. Har nog aldrig mått så dåligt efter ett pass ä. Stod & hulka på gymmet & i duschen. Skakade som om jag fått parkinson.
Känner igen det där, skrev för ett tag sedan om rage från centurion labz som nog är liknande god of rage, har också mått dåligt av för höga doser men tycker att den fungerar bra nu när jag nöjer mig med en rågad skopa och inte blandar med så mycket annat mer än resorb boost under passet.
Citera
2019-05-21, 08:43
Medlem
Testade en ny PWO från proteinbolaget i veckan, aware pre-workout. Tyckte ändå den var hyfsad för att säljas i Sverige. 2 skopor gav ändå bra fokus och tryck.

Någon som hunnit testa än?
Citera
2019-05-22, 09:41
Medlem
Köpte "I am fucked up" på gymgrossisten & fick endast märkbart ös utav två skopor, vilket ska vara bland annat 600~mg koffein..

Provar mmsports Thor's Hammer mjölner härnäst.
Citera
2019-05-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tehfuq
Köpte "I am fucked up" på gymgrossisten & fick endast märkbart ös utav två skopor, vilket ska vara bland annat 600~mg koffein..

Provar mmsports Thor's Hammer mjölner härnäst.

Ser ingen edit knapp på mobilsidan, så citerar mig själv.

Lite snabb relevant info om mig & hur jag dricker sånt här:

Har druckit en del redbull & nocco i mina dagar. Så koffein resistans finns. Har börjat & försöker skära ner för att sänka min resistans så bland annat pwo ger bättre ös.

Rekommenderade dosen Thor's Hammer mjölner fick mig att känna en mindre schuss(?) skjuts(?), ja, ett mindre pump.

Så imorgon ska jag prova högre dos, förmodligen 4 skopor, vilket blir ca 600mg koffein & mer av allt de andra då med.

Stickningar kände jag typ... 4st... Vet inte hur vida en person reagerar mot det ämnet som skapar de.
Citera
2019-05-25, 22:34
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifridolf
Hämmar det inte träningen om man börjar må så dåligt?

FInns det någon god pwo som man inte kraschar på?
Som gör en lite piggare eller mer motiverad.
Citera
2019-05-26, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

Mycket beror på hur resistant du är mot koffein.

Men jag fick varken problem med krasch eller sömn utav I am fucked up & Thor's Hammer mjölner. Då tränar jag runt 8 & är hemma vid 10~, käkar & sedan sängen.
Citera
2019-05-28, 09:27
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

Som jag tog upp tidigare (FB) Stora Tråden om PWO - Med Guide/FAQ så är Hydrazine ett bra alternativ till traditionella PWO's som framförallt ökar motivationen och fokus en hel del.
https://www.predatornutrition.com/pr...hydrazine.html
https://www.amazon.co.uk/Hydrapharm-...gateway&sr=8-1
Citera
2019-05-28, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Som jag tog upp tidigare (FB) Stora Tråden om PWO - Med Guide/FAQ så är Hydrazine ett bra alternativ till traditionella PWO's som framförallt ökar motivationen och fokus en hel del.
https://www.predatornutrition.com/pr...hydrazine.html
https://www.amazon.co.uk/Hydrapharm-...gateway&sr=8-1
Går det ej att få tag i Sverige?
Citera
2019-05-28, 15:42
Medlem
Citat:
Ser ingen edit knapp på mobilsidan, så citerar mig själv.

Lite snabb relevant info om mig & hur jag dricker sånt här:

Har druckit en del redbull & nocco i mina dagar. Så koffein resistans finns. Har börjat & försöker skära ner för att sänka min resistans så bland annat pwo ger bättre ös.

Rekommenderade dosen Thor's Hammer mjölner fick mig att känna en mindre schuss(?) skjuts(?), ja, ett mindre pump.

Så imorgon ska jag prova högre dos, förmodligen 4 skopor, vilket blir ca 600mg koffein & mer av allt de andra då med.

Stickningar kände jag typ... 4st... Vet inte hur vida en person reagerar mot det ämnet som skapar de.

Vil du känna stickningar kan du köpa det löst. Beta Alenine. Den stoppar de i alla pwo och det skulle inte förvåna mig om 50% eller mer av pwon består av beta Alenine. Ingen vill ju köpa det löst vilket är konstigt. Men ligger det i en burk med en cool bild så vill folk betala 5 gånger så mycket.
Jag köpte väl 2-3 burkar. Var så många år sedan så skulle kunna tänka mig att köra på det igen.
Gav 2 skopor till en kompis en gång. En skopa ska man ta. Gud vad dålig han blev.
Citera
2019-05-28, 20:46
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Går det ej att få tag i Sverige?
Nä kan inte hitta i Sverige längre men det gick bra att beställa från Amazon sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in