Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-30, 23:25
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bussen88
Jag fick hem några burkar från bodyshock. Fick ett silvrigt litet paket där det står handskrivet "not 4 pussy". Detta är inget jag beställt. Det ser ut som nått smakprov. Någon som varit med om de? Vad tror ni det är? Vågar man testa?
Jag vet vad det är och det låter värre än vad det är.
Det är en mediokre pwo från BPS Pharma,så ja du vågar testa.
Det är relativt vanligt att butiker ute i Europa skickar med smakprover.
Citera
2018-10-31, 07:25
Medlem
shitmagnets avatar
Har kört lite med "god of rage" och "mesomorph" ett tag nu men verkar ha bränt ut mig eller nåt... orkar knappt ta i, tänka eller motivera mig till nåt... så nu blir det vila ett par veckor.
Vad ska man satsa/prova på härnäst?

Märkligt förresten hur "meson" ger en mycket större euforisk känsla än vad "ragen" gör, på mig iaf.
Citera
2018-10-31, 08:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Har kört lite med "god of rage" och "mesomorph" ett tag nu men verkar ha bränt ut mig eller nåt... orkar knappt ta i, tänka eller motivera mig till nåt... så nu blir det vila ett par veckor.
Vad ska man satsa/prova på härnäst?

Märkligt förresten hur "meson" ger en mycket större euforisk känsla än vad "ragen" gör, på mig iaf.

Testa att pausa koffeinintaget (pwo, kaffe, etc) i 7-10 dagar, sen kan du köra på med samma pwo igen. Det är riktigt värt.
Citera
2018-11-03, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag tror att APS MESOMORP V1 kan vara ett likvärdigt alternativ för dig och denna är också bra jämfört med många svenska alternativ.
Själv funderar jag lite på denna som fått bra recensioner.

Hur bra är den? med tanke på priset som är väldigt högt.

Klickade precis hem 4 st jack3d och 3 burkar yomhimbine från Polen, får se om de tar sig igenom tullen.
Citera
2018-11-03, 15:04
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Hur bra är den? med tanke på priset som är väldigt högt.

Klickade precis hem 4 st jack3d och 3 burkar yomhimbine från Polen, får se om de tar sig igenom tullen.
Menar du Mesomorph eller de andra som jag länkade till?
Kan hålla med dig om att det är ganska högt pris på Mesomorph men den ger mig bra med energi, uthållighet och fokus ...ett alternativ kan vara att köpa löst DMAA och ta tillsammans med den nya versionen av Mesomorph eller annan PWO som också funkar rätt bra tycker jag.
Citera
2018-11-05, 06:21
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Menar du Mesomorph eller de andra som jag länkade till?
Kan hålla med dig om att det är ganska högt pris på Mesomorph men den ger mig bra med energi, uthållighet och fokus ...ett alternativ kan vara att köpa löst DMAA och ta tillsammans med den nya versionen av Mesomorph eller annan PWO som också funkar rätt bra tycker jag.

Jag har precis kört DMAA-versionen av Mesomorph som länkades till för ett par sidor sedan.

Jag har tidigare erfarenhet av DMAA och min allmänna inställning är att lagliga grejer helt enkelt är verkningslösa. DMAA däremot, är riktigt bra.

Smaken Tutti Frutti är riktigt schysst och påminner mig om någon tuggummi-smak. Lite godisaktig, funkar bra men kanske lite för sötsliskig om man ska köra den varje dag i längden. Dock ingen obehaglig bismak som en del PWO:er har.

Effekten av DMAA är schysst. En del är såklart placebo, men jag skulle uppskatta att det höjer prestandan 20-50% beroende på hur och vad man mäter.

Jag brukar värma upp med cykling på ca 80W motstånd och ligger då på 112-115 i puls. Med Mesomorph ligger jag på 140W motstånd 135-142 puls och trampar på som en maskin utan att bli utmattad. Hela passet känns piggare och jag kan verkligen köra slut musklerna utan "mental trötthet."

Tar man full dos rekommenderar jag att man kör längre pass (kanske 2-3h istället för 1-2h) om man inte vill gå runt och vara speedad efter passet (och känna sug att gå tillbaka och gymma mer ^^)

Rekommenderas!
Citera
2018-11-06, 13:41
Medlem
Vad tycker ni om Berzerk next ?
Kommer få denna snart så hoppas på det bästa.

Sedan undrar jag om Ragnarok berzerk edition är bra?
Står att den innehåller Eria jarensis extrakt som ska vara likt DMAA? Om det stämmer så blir det att beställa en sån burk.
Citera
2018-11-07, 09:36
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag har precis kört DMAA-versionen av Mesomorph som länkades till för ett par sidor sedan.
Håller med dig om dina synpunkter för Mesomorph men just nu gör jag ett litet uppehåll på DMAA och kör med Hydrazine istället som jag också är mycket nöjd med men priset är ganska högt ...tänker att den kommer räcka ett tag eftersom jag inte kör varje dag och behöver bara en kapsel som det är nu.

Kommer inte köpa Rage fler gånger från Bodyshock som har en vidrig bismak och gör att jag mår ganska dåligt efteråt även om den ger en del under träningen.
Citera
2018-11-15, 21:25
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
DS? Tycker det verkar vara så mycket skriverier om att pwo:er spetsas med hormoner av den där herrn. Det vill man ju inte ha i sig, bara sådär lite random.
Det gör väl säkert andra också men stoppar man sånt som dnp i en pwo då är man fan en jävla skithög.

Låter otroligt? Skulle kosta skjortan

Dålig affär
Citera
2018-11-23, 14:23
Medlem
Riktigt bra tråd om PWO. Jag har läst på lite om ämnet Higenamine som extremt prestationshöjande. När jag googlar så ser jag att det har blivit dopingklassat sedan 2017 av wada. Ser också att flera elitidrottare har visat positivt för den olagliga substansen higenamine hcl. Vad jag har förstått eftersom den är så effektiv så är den nästa omöjlig att få tag i här i Sverige men det finns två sidor som säljer den. Det är visst inte olagligt att sälja den eller köpa samt använda om man inte tävlar som eliten. Jag har testat många olika pre-workout och måste säga att det bättre funkar med en kopp kaffe. Men det här higenaminet borde ju vara bra eftersom det är olagligt i sportvärlden. Det sägs att den är extremt prestationshöjande och fettförbrännande. Det finns att få tag på 2 sidor som är nästan identiska= www.bantningspiller.org & www.bantningspiller.com
Innan jag köper av dem så skulle det vara trevligt att få höra här om någon testat Deras produkt "Extreme" ? Det innehåller visst: Higenamine, Synefrin, Kreatin och HMB.
Tacksam för svar om någon har lust att skriva.
Mvh/Jurre
Citera
2018-11-24, 00:08
Medlem
49450s avatar
Higernamine eller Norcoclaurine är ett växtextrakt och finns i bantningpiller som red stack amp.

Kört detta ist för koffein piller men känner typ ingen skillnad. Förvänta dig inget speciellt.
Citera
2018-12-02, 11:28
Medlem
https://www.redcon1scandinavia.com/s...ak-green_apple

Nu är deras svenska sida live. USA varianten är inte där, men dock denna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in