2011-08-29, 21:40
Medlem
skogspromenads avatar
Jag har precis börjat använda PWO för 1:a gången, använder hemo rage black ultra concentrate.

Fungerar väldigt bra,tror jag? Vet ju inte riktigt hur en PWO ska kännas.. Jag får tex inga stickningar under passet, jag känner mig klar i skallen och orkar mer känns det som i alla fall, det är ju inte så att jag känner "WOW OMG, nu jävlar ska jag pumpa vikter och bli rippad"... Gäspar någon gång under passet, men det har ju med syre att göra för det mesta.

Men till min egentliga fråga jag får även en känsla i armar/ben ibland ungefär som att armen/benet somnar. Det händer när jag tex luter huvudet mot handen och har armbågen i bordet, och när jag stretchade bröstmusklerna. Har hört att andra får stickingar, men trodde att det var under passet liksom. Är det normalt att ha stickningar nu på kvällen och så?
Senast redigerad av skogspromenad 2011-08-29 kl. 21:50.
Citera
2011-08-29, 23:57
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Jag har precis börjat använda PWO för 1:a gången, använder hemo rage black ultra concentrate.

Fungerar väldigt bra,tror jag? Vet ju inte riktigt hur en PWO ska kännas.. Jag får tex inga stickningar under passet, jag känner mig klar i skallen och orkar mer känns det som i alla fall, det är ju inte så att jag känner "WOW OMG, nu jävlar ska jag pumpa vikter och bli rippad"... Gäspar någon gång under passet, men det har ju med syre att göra för det mesta.

Men till min egentliga fråga jag får även en känsla i armar/ben ibland ungefär som att armen/benet somnar. Det händer när jag tex luter huvudet mot handen och har armbågen i bordet, och när jag stretchade bröstmusklerna. Har hört att andra får stickingar, men trodde att det var under passet liksom. Är det normalt att ha stickningar nu på kvällen och så?

Det är Beta-alaninet du känner av, det är helt normalt att känna stickningar även efter träning.
Citera
2011-09-02, 23:06
Medlem
Testade "Crack" för första gången igår. har testat rage och även ECA innan för att tagga till mig till träning, men inget har gett speciellt märkbart resultat.

Detta var dock lugnt det bästa jag testat. Samma stickningar som rage, men riktigt skönt taggad blev man.

Först kändes det som att det inte skulle funka när jag började med att sätta mig på motionscykeln, men när jag började gå ner i tempo taggade jag till och lyckades köra stenhårt hela vägen ut. Samma med Joggningen i slutet av passet, kändes som jag kunde fortsätt springa mycket längre än jag gjorde, men slutade eftersom jag blev uttråkad.

Första gången på länge jag går av ett gympass och känner mig helt slutkörd, fast ändå pigg. Det var en riktigt nice upplevelse...
Citera
2011-09-04, 23:12
Medlem
jack3d eller anabolic beast lite recension o omdöme kanske?
Citera
2011-09-05, 22:34
Medlem
Nån som vet om en tjej kan dricka typ jack3d istället för kaffe om hon inte tränar? Om inte finns det nått bra som man kan byta ut kaffet med som är effektivare?
En kollega som undrar inte jag.

Vill slå ett slag för SAN launch: Hade huvudvärk, fortfarande snorig efter att ha varit sjuk men körde mitt livs armpass och var konstant redo för mer mer mer. Den kan mäta sig lätt med Jack3d även om man inte blir lika pigg så behöver man bara en skopa då det är maxdosen. Känslan av att vara en duracellkanin har jag inte riktigt fått av jack3d.
Citera
2011-09-07, 13:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Nån som vet om en tjej kan dricka typ jack3d istället för kaffe om hon inte tränar? Om inte finns det nått bra som man kan byta ut kaffet med som är effektivare?

Effektivare på vilket sätt menar du?
Citera
2011-09-08, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
jack3d eller anabolic beast lite recension o omdöme kanske?

Har prövat bägge. Jack3d är den som ger mest effekt på gymmet. Enormt fokus, mycket energi och pump. Medans Anabolic Beast inte gav lika mycket effekt. Fick gå upp i dosering med AB och körde på 2-3 skopor istället för rekommenderat som ligger på 1. Fick då som biverkning extrema stickningar över ansiktet och armar. Då blev man ju taggad men effekten var trots allt inte lika stark som Jack3d när man väl började träna.
Citera
2011-09-08, 13:01
Medlem
Aha okej får testa AB ändå men vilken smak är att rekomendera?
Citera
2011-09-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Effektivare på vilket sätt menar du?

Som håller en vaken längre, och mer fokuserad... något man märker direkt med jack3d.
Citera
2011-09-08, 15:40
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Som håller en vaken längre, och mer fokuserad... något man märker direkt med jack3d.

Det är koffeinet i Jack3d som har den effekten. Inta vanliga koffeintabletter.
Citera
2011-09-08, 19:33
Medlem
Sprew-TFs avatar
Citat:

Varför ska hon byta ut kaffet mot jack3d? Klart att hon kan dricka jack3d istället för kaffe men det blir ju betydligt dyrare. Om det är koffeinet hon vill åt så är det bara att köra koffeintabletter från gymgrossisten. 100 tabletter för 100 spänn, då är det rent koffein, 200g koffein / tablett.

Det är bara onödigt att köra jack3d ifall man inte gymmar på en hyffsad seriös nivå.
Citera
2011-09-08, 23:07
Medlem
Ter-minators avatar
Hittade en rätt billig pwo. Dock står det: "Produkten utgår, kort datum, bäst före september. Kan dock utan problem användas betydligt längre." Är det någon fara att använda tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in