2014-12-15, 14:32
Medlem
Hagbalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Nej, för att koffein är koffein. Ja det stimulerar CNS men inte till sådan stor grad som detta. De blandningar i dom flesta PWO's är ju olagliga prep som man ändrar lite i formlarna för att få det att kringå narkotikalagstiftning. Därför fungerar det så bra.

Blir man sur för att jag rekommenderar tjack när vi snackar om PWO's så är man liteeeee mesig

PWO:s får inte säljas med olagliga ämnen i. Exempelvis DMBA är inte samma som DMAA bara för att det är likt kemiskt. Anledningen att man väljer lagliga PWOs är för en normalt funtat individ självklart, man vill inte bryta lagen.
Citera
2014-12-16, 02:24
Medlem
Tjena Tjena är inne i nionde månaden på gymmandet nu tycker de flyter på riktigt bra.. Men jag jobbar långa dagar kan bli ifrån 0.7-20.00 berors på hur mycket jag har att göra så undrar om det finns något trevligt preparat för att slå igång gnistan dessa dagar. Har ingen aning om något pwo tittat runt men det är så mycket blandade åsikter.
Tack på förhand

MVh
Citera
2014-12-16, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengan95
Tjena Tjena är inne i nionde månaden på gymmandet nu tycker de flyter på riktigt bra.. Men jag jobbar långa dagar kan bli ifrån 0.7-20.00 berors på hur mycket jag har att göra så undrar om det finns något trevligt preparat för att slå igång gnistan dessa dagar. Har ingen aning om något pwo tittat runt men det är så mycket blandade åsikter.
Tack på förhand

MVh

Koffein.
Citera
2014-12-16, 17:59
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengan95
Tack på förhand

MVh

Känner du dig orkeslös kan du även testa lite maltodextrin innan passet. Å så koffein någon timme innan.
Citera
2014-12-16, 20:00
Medlem
krillepilles avatar
Jag brukar träna tidigt på morgonen och har mitt egna kontroversiella sätt att vakna till lite, antar att inte många lär ta efter då det kanske inte är så jävla lämpligt men ja. Jag brukar ta en jätteliten lina amfetamin om jag känner mig seg och omotiverad på morgonen innan jag ska träna, händer kanske 2 gånger i veckan. Men då är den fan liten så det blir som en lite starkare kaffekopp som håller i sig ett tag så inget rus direkt. Tanken slog mig när jag fick höra att dom hade massa syntetisk amfetamin i dom tidigare pwoerna så fuck it tänker jag och kör på the real deal istället.

Ghetto gangsta pwo kallar jag det .
Citera
2014-12-16, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Jag brukar träna tidigt på morgonen och har mitt egna kontroversiella sätt att vakna till lite, antar att inte många lär ta efter då det kanske inte är så jävla lämpligt men ja. Jag brukar ta en jätteliten lina amfetamin om jag känner mig seg och omotiverad på morgonen innan jag ska träna, händer kanske 2 gånger i veckan. Men då är den fan liten så det blir som en lite starkare kaffekopp som håller i sig ett tag så inget rus direkt. Tanken slog mig när jag fick höra att dom hade massa syntetisk amfetamin i dom tidigare pwoerna så fuck it tänker jag och kör på the real deal istället.

Ghetto gangsta pwo kallar jag det .
Hur tycker du att tjacket funkar jämfört med andra PWOs?
Citera
2014-12-16, 20:10
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorOchBatman
Hur tycker du att tjacket funkar jämfört med andra PWOs?

Har bara prövat ett pwo tidigare, minns inte vad det hete men det blev olagligt iaf. Minns att jag fick stickningar i ansiktet när jag tog i och att jag hade rätt så hög puls även vid längre vila. Tycker tjacket faktiskt verkar vara mildare, iaf om man tar så små doser som jag gör innan träning. Blir som bara pigg direkt och kanske lite mer fokuserad än vanligt men inte mycket mer.
Citera
2014-12-18, 01:07
Medlem
49450s avatar
Aldrig testat Hemopumo men det låter som Frenzy på innehållet. Som jag tidigare sagt kraschar jag jämt efter frenzyn och detta gör att jag inte vill ha den längre. Blir inte mer Frenzy köp. Men kan säga att den ger mycket hög energi och rött bra fokus. Som craze men med mycket mer laddning. Skulle aldrig ta tre skopor Frenzy. Då befarar jag att jag skulle tuppa av.
Citera
2014-12-18, 12:34
Medlem
Aldrig tagit pre workout förut

Har ni några tips att tänka på?
Citera
2014-12-18, 12:53
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn

PWO är relativt onödigt, men köp en billig om du är nyfiken.
Citera
2014-12-20, 03:14
Medlem
Askenars avatar
Förslag på billigaste NO-tillskottet sett till kr/servering?
Tex Expandrox med sina 189 kapslar för 450 kr verkade ok men man ska ju ta NIO tabletter vid varje träningsdag vilket i princip blir 189/9=21 serveringar
450/21=~21.4 kr/träningstillfälle.

Är gymgrossistens neurocore något att ha?
Då blir det 179/50= 3.58 kr/träningstillfälle.
Citera
2014-12-20, 10:31
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn

Köp en ask koffeintabletter och släng i dig 1-200 mg en stund innan träning. Billigt och effektivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in