2014-12-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Köp en ask koffeintabletter och släng i dig 1-200 mg en stund innan träning. Billigt och effektivt.
Är det bättre än att dricka kaffe innan träning?
Citera
2014-12-20, 19:45
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn

Det är mer effektivt, om du köper den från Apoteket.

Då skulle en kopp kaffe och 100 mg landa dig på 200 mg koffein innan träningen. Runt 45-60 min innan.

Jag dricker numera endast grön té, innan, efter och då och då. Lite koffein för bra effekt
Citera
2014-12-20, 19:48
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Ja, det är det. Men föredrar du att dricka en kopp kaffe eller två, är det så klart också gångbart. Jag brukar personligen ta en espresso på jobbet innan jag drar till gymmet.
Citera
2014-12-21, 06:58
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Ja, det är det. Men föredrar du att dricka en kopp kaffe eller två, är det så klart också gångbart. Jag brukar personligen ta en espresso på jobbet innan jag drar till gymmet.

Fan man blir ju så skitnödig av kaffe, speciellt på morgonen. Ingen som testat min metod eller är det något som inte håller i längden?
Citera
2014-12-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Fan man blir ju så skitnödig av kaffe, speciellt på morgonen. Ingen som testat min metod eller är det något som inte håller i längden?
gå på toa innan träningen då
Citera
2014-12-21, 15:19
Medlem
49450s avatar
Tänkte beställa Kill IT av Rich Piana. Verkar vara en bra sammansättning. Någon som testat?

Annars kan jag tipsa om Muscletechs Shatter. Bra stim och focus!
Citera
2014-12-22, 17:27
Medlem
Dirty_Ol_Mans avatar
Finns möjligheten att köpa antingen stacker eller lösvikt av 2-Amino-4-metylpentan hydroklorid (Dmba? Då dmaa blivit klassat som hälsofarlig vara och privatimport innebär vissa onödiga risker. Vore fint att slippa beställa från p.r of China
Citera
2014-12-22, 21:09
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty_Ol_Man
Finns möjligheten att köpa antingen stacker eller lösvikt av 2-Amino-4-metylpentan hydroklorid (Dmba? Då dmaa blivit klassat som hälsofarlig vara och privatimport innebär vissa onödiga risker. Vore fint att slippa beställa från p.r of China

wtf köp dig lite tjack bara, det är säkert nyttigare än dom där sakerna i små mängder och håller i sig längre. Jag har kört någon lina tjack på morgonen innan jag ska träna om jag varit seg, fungerar hur bra som helst och känns fan bättre än jävla pwoer som dom har nå konstig syntetisk tjack i och massa koffein. Du tar ju inte så mycket att du blir påtänd utan en liten lina kanske 2 om tjacket är kasst.

Sen har ju tjack förmågan att göra allt som handlar om repetition (typ diska, städa, träna osv) till en rolig grej så det är utmärkt med lite om man är seg och ändå vill träna. Men jag förstår att det låter lite sjukt och kanske låter lite olämpligt men för mig funkar det bättre än någon pwo.
Citera
2014-12-23, 00:27
Medlem
Dirty_Ol_Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
wtf köp dig lite tjack bara, det är säkert nyttigare än dom där sakerna i små mängder och håller i sig längre. Jag har kört någon lina tjack på morgonen innan jag ska träna om jag varit seg, fungerar hur bra som helst och känns fan bättre än jävla pwoer som dom har nå konstig syntetisk tjack i och massa koffein. Du tar ju inte så mycket att du blir påtänd utan en liten lina kanske 2 om tjacket är kasst.

Sen har ju tjack förmågan att göra allt som handlar om repetition (typ diska, städa, träna osv) till en rolig grej så det är utmärkt med lite om man är seg och ändå vill träna. Men jag förstår att det låter lite sjukt och kanske låter lite olämpligt men för mig funkar det bättre än någon pwo.

Tvivlar inte på att man blir pigg av en lina tjack. Dock vill jag hålla mig till lagliga alternativ. Jag är lite old fashioned på det sättet...
Citera
2014-12-23, 06:21
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty_Ol_Man
Tvivlar inte på att man blir pigg av en lina tjack. Dock vill jag hålla mig till lagliga alternativ. Jag är lite old fashioned på det sättet...

Haha förstår det, bara jag som har lite skev moral och kanske lite sneda prioriteringar. Men om man som jag inte bryr sig om den lagliga aspekten så är amf fint på morgonen. Kl är 06.19, käkade nyss en stor portion havregrynsgröt med proteinpulver. Känner mig fett seg sen gårdagen så blev en lina och nu sitter jag bara och väntar på att maten ska lägga sig så jag kan dra iväg så bra är det .

Är man inte van får man dock se till att äta på automatik för det kan ta bort hungerkänslorna rätt bra, jag brukar ha koll på klockan en sån här dag och käkar något varannan timme även om jag inte är hungrig.
Citera
2014-12-25, 21:42
Medlem
Acronyms avatar
Kan alla jävla tomtar som säger koffein dra ur tråden? Vet att det funkar som stim men inte riktigt det vi ska diskutera här eller? Letar efter en PWO utan kreatin.
Senast redigerad av Acronym 2014-12-25 kl. 21:44.
Citera
2014-12-25, 22:03
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acronym
Kan alla jävla tomtar som säger koffein dra ur tråden? Vet att det funkar som stim men inte riktigt det vi ska diskutera här eller? Letar efter en PWO utan kreatin.
Fast koffein är huvudingrediensen i alla PWO's..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in