2018-08-13, 16:25
Medlem
shitmagnets avatar
Ok, så körde en egenhändigt ihopmixad pwo idag, för andra gången:

Beta-Alanin: 5g
Citrulin 5g
Kolin: 2g
Taurin: 2g
Koffein: 0.2g
(märket ´Core´, på alltihop)

Effekt vete fan... Kort efter intag började det, som förra gången, åbäka sig runt i mitten av bröstet. Sen kom det lite krypande under huden som påminde om barndomen och farmors stickade tröjor (brukar inte känna av beta-alanin men nu helt plötsligt så).
Har sällan känt mig så otroligt omotiverad att öht anstränga kroppen med någonting. Försökte motivera mig med lite lekfull uppvärmning men i h-vete, gav upp.
Satte mig ned på hemvägen och stirrade uti tomma intet.

Nu har jag förvisso problem med depressioner och därmed lust pga det men maken till värdelös "pwo" har jag aldrig varit med om. Har jag glömt nån viktig ingrediens eller?
Orkade förvisso träna förra gången jag tog denna "pwo" men nån vidare skjuts var det inte fråga om.

Är det normalt att koffein motsvarande 2 koppar kaffe får kranskärlen att märkbart dra ihop sig, förresten? Brukar f ö aldrig koffein i vanliga fall.

Minns att jag förr om åren vid brukandet av "Freak juice" (pwo) brukade få ett tryck över bröstet som kändes lite som om en bil parkerat där, speciellt när jag var uppe i doser om 1.6g koffein... Fast trodde då att det berodde på DMAA´t.
Satte ju lite fart på min ångestproblematik, om man säger så.

Får nog ta bort koffeinet... Finns det nåt annat hyfsat hälsovänligt "uppiggande" förutom koffein eller dmaa som man kan tänka sig, i en pwo?
Inget Synefrin eller annat kraftigt aptithämmande, bara.
Citera
2018-08-16, 15:16
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Ok, så körde en egenhändigt ihopmixad pwo idag, för andra gången:

Beta-Alanin: 5g
Citrulin 5g
Kolin: 2g
Taurin: 2g
Koffein: 0.2g
(märket ´Core´, på alltihop)

Effekt vete fan... Kort efter intag började det, som förra gången, åbäka sig runt i mitten av bröstet. Sen kom det lite krypande under huden som påminde om barndomen och farmors stickade tröjor (brukar inte känna av beta-alanin men nu helt plötsligt så).
Har sällan känt mig så otroligt omotiverad att öht anstränga kroppen med någonting. Försökte motivera mig med lite lekfull uppvärmning men i h-vete, gav upp.
Satte mig ned på hemvägen och stirrade uti tomma intet.

Nu har jag förvisso problem med depressioner och därmed lust pga det men maken till värdelös "pwo" har jag aldrig varit med om. Har jag glömt nån viktig ingrediens eller?
Orkade förvisso träna förra gången jag tog denna "pwo" men nån vidare skjuts var det inte fråga om.

Är det normalt att koffein motsvarande 2 koppar kaffe får kranskärlen att märkbart dra ihop sig, förresten? Brukar f ö aldrig koffein i vanliga fall.

Minns att jag förr om åren vid brukandet av "Freak juice" (pwo) brukade få ett tryck över bröstet som kändes lite som om en bil parkerat där, speciellt när jag var uppe i doser om 1.6g koffein... Fast trodde då att det berodde på DMAA´t.
Satte ju lite fart på min ångestproblematik, om man säger så.

Får nog ta bort koffeinet... Finns det nåt annat hyfsat hälsovänligt "uppiggande" förutom koffein eller dmaa som man kan tänka sig, i en pwo?
Inget Synefrin eller annat kraftigt aptithämmande, bara.
Det mesta som fungerar riktigt bra säljs inte i Sverige däremot finns det och beställa.
Alpha Yohimbine är en favorit ingrediens som ger energi,motivation och en mental pigghet.
Du säger att du lider av ångest, jag vet inte men jag led för ca: 10 år sedan av oförklarig nervositet och som i sin tur gav upphov till ångest och lätt depression och under denna tid kunde jag inte alls ta några stimprodukter, inte ens kaffe för det gjorde bara saken värre med högre puls etc.
Citera
2018-08-16, 23:45
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Det mesta som fungerar riktigt bra säljs inte i Sverige däremot finns det och beställa.
Alpha Yohimbine är en favorit ingrediens som ger energi,motivation och en mental pigghet.
Du säger att du lider av ångest, jag vet inte men jag led för ca: 10 år sedan av oförklarig nervositet och som i sin tur gav upphov till ångest och lätt depression och under denna tid kunde jag inte alls ta några stimprodukter, inte ens kaffe för det gjorde bara saken värre med högre puls etc.

Ja, egentligen borde jag ge f*n i att försöka "pigga upp" mig med sånt här. Uppiggande är dock en förutsättning för att jag många gånger öht ska orka träna (eller rentav ta mig ur sängen för den delen ibland). Det har varit såhär i runt 20 år nu och jag har gått i terapier och fått diagnoser, bl.a "kronisk depression".
Ångesten får jag nog dras med, jag ser inte mycket ände på eländet iaf, haha...!

Yes, beställningar är på gång... Har researchat här i några dar nu efter "verksamma substanser" för ändamålet och har hittills listat:
Hordenine
Higenamine
Halostachine
Teacrine

Har nu lagt till Alpha Yohimbine också.

Egentligen skulle jag vilja ha DMAA också men hittar ingen återförsäljare av detta (pm:a gärna om du råkar veta nån).
Skulle vilja prova olika kombinationer med det för att se vilken effekten blir. Speciellt som jag också vill fasa ut koffein, då det (allt >100mg iaf) har sån obehaglig bieffekt på mig.
Citera
2018-08-19, 17:16
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
1 skopa 2 dagar i rad följt av en OFF och ännu en ON. För att dagen därpå (idag) vakna upp på morgonen i nåt tillstånd av halv panikångest, svimma och sen vakna igen bara för att gallspy, några gånger efter varann.
Hade du ätit ordentligt och hälsosamt innan träningspassen?
Du kan också tänka på att inte köra 2 dagar i följd och inte köra om du har sovit dåligt.

Såg att man kan beställa DMAA från Dream Market över Darknet
Citera
2018-08-20, 10:08
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hade du ätit ordentligt och hälsosamt innan träningspassen?
Du kan också tänka på att inte köra 2 dagar i följd och inte köra om du har sovit dåligt.

Såg att man kan beställa DMAA från Dream Market över Darknet

Jag äter alltid hälsosamt och ordentligt. Dvs jag äter 4-5ggr/dag, samt ett par mellanmål (proteinbars eller ägg). Grönsaker/spenat/broccoli/nötter/frön/havregryn/bovete/kyckling/torsk/ris/quinoa/potatis/ekologiska ägg/laktosfri mjölk går mest... Äter sällan rött kött, har fasat ut mjöl helt, har nästan alltid 2 kolhydratskällor i varje måltid (cellulosa borträknat), blandade proteinkällor, gör mina egna proteinbars.
Så, jag äter nog ganska bra, inbillar jag mig i alla fall, haha! MEN...
Jag hade tränat ute ganska intensivt, i solen, så det kan också vara en faktor till den extrema trötthet jag kände den där morgonen.

Tack för tipset!
Senast redigerad av shitmagnet 2018-08-20 kl. 10:10.
Citera
2018-08-26, 11:44
Medlem
caecos avatar
Vad för substans som var centralstimulerande innehöll craze? Har testat en del annat men var flera år sedan. Minns att craze var riktigt bra. Köpte en hel del DMAA innan det klassades men ogillade det så mycket att jag slängde det. Dumt i efterhand kanske, kanske hade kunnat göra en egen PWO på det.

Gillade jack3d med, men innehöll inte den DMAA? Kanske är själva blandningen jag gillade.
Eller vad rekommenderas idag? Olagligt som lagligt gör mig inte särskilt mycket även om det givetvis är enklare om det är lagligt.

Edit: Är Mr.Hyde något att ha?
Senast redigerad av caeco 2018-08-26 kl. 11:57.
Citera
2018-08-26, 13:02
Medlem
Jag fick aldrig någon bra effekt av DMAA-pulver heller. Inte i närheten av lika bra som Jack 3D eller liknande. Vet inte om det är blandningen som gör det eller om det DMAA som gick att köpa löst är av sämre kvalitet än det som de stora PWO-tillverkarna får tag på.
Citera
2018-08-26, 22:46
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Vad för substans som var centralstimulerande innehöll craze? Har testat en del annat men var flera år sedan. Minns att craze var riktigt bra. Köpte en hel del DMAA innan det klassades men ogillade det så mycket att jag slängde det. Dumt i efterhand kanske, kanske hade kunnat göra en egen PWO på det.

Gillade jack3d med, men innehöll inte den DMAA? Kanske är själva blandningen jag gillade.
Eller vad rekommenderas idag? Olagligt som lagligt gör mig inte särskilt mycket även om det givetvis är enklare om det är lagligt.

I gamla Craze fanns det N,alpha diethylphenylethylamine.
Vilken vecka som helst släpper Driven Sports "OG CRZ" som ska vara i princip en återlansering av gamla Craze och de som fått testa produkten säger de upplever samma goda effekt.
I samma veva släpper DS en till pwo som heter "RIZE" och enligt dom som fått testa den produkten är den verksam i upp mot 10 timmar inget man tar innan ett kvällspass alltså.
I 2 år har de utvecklat produkten och som sagt så släpps den snart.
En grym pwo som finns idag är "Re1gn" från Olympus Labs, den liknar ingen annan på marknaden, den ger en enorm fokus, mental klarhet och ren energi,alltså inget överstim eller krasch och effekten sitter i timmar.
Den kommer byta namn till "Elix1r" men innehållet ska inte ändras.
https://suppz.com/products/reign-pre-workout-olympus
Citera
2018-08-28, 10:22
Medlem
shitmagnets avatar
Fy fan, säger jag bara. Håll er borta från "god of rage".

Skrev tidigare att jag svimmade och spydde av den efter bara 3 ggr användning. Sänkte dosen från en till en halv skopa och har nu tagit den vid tre tillfällen med 4 dagars mellanrum men mår fortfarande skit av den.
Yrsel och ångest varenda morgon dagen efter. Har fan tagit 2 dar att ens BÖRJA känna mig normal efter varje dos av en halv skopa.

Gav fan i den nämnda pwon igår innan jag drog iväg till gymmet. Istället sänkte jag en halv skopa Mesomorph. Vågade inte ta en hel pga hur potent den påståtts vara och jag vill inte behöva uppleva någon "sån" vända igen...

Medan jag försökte känna efter och samtidigt jämföra med den tidigare pwon så började jag ärligt talat fan tvivla på om den innehöll nåt dmaa alls (eller stim öht... mycket snack om beta -alanin på burken). Kände iaf ett visst uppsving i humöret och tryckte säkert på nån mer rep än jag annars hade klarat.

Jämföra "god of rage" med "Mesomorph" är som att jämföra världskrig med paintball. Båda kan vara rätt intensiva, den första mer än den andra så klart, men eftereffekterna är banne mig inte roliga framförallt hos den senare.
*Vet ju ännu inte vad en hel skopa mesomorph gör, för mig, men tvivlar på att det kommer gå från natt till dag.

Mesomorph gav mig inte det där extra trycket att bara kunna mata på ett par rep till under övningarna som god of rage men den gick snällt ur kroppen, utan att göra mig mentalt handikappad i 2 dar efter.

Var och en får väga för- nackdelar men efter senaste tidens erfarenheter är det inte svårt att tycka att leta effektiv pwo ska handla om att finna en lagom spark i arslet för motivation under passet och inte om hur mycket pissigt mående man orkar med efteråt.

Vet att ni (andra) stimjunkies skiter i varningar men ett tips är att vill man ändå prova "god of rage" så börja med en kvarts skopa och stegra sakta uppåt - en halv, tre kvarts osv, bara för att testa "bakfyllan".
Citera
2018-08-28, 10:27
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco

Inte sen DMAA´t togs bort ur den, vad jag läst iaf.

Ska man ha en "laglig" pwo så är det bättre att skaffa ingredienserna var för sig, och prova sig lite fram i doseringarna inom ramarna så klart.
Citera
2018-08-28, 10:32
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirgendwo
Jag fick aldrig någon bra effekt av DMAA-pulver heller. Inte i närheten av lika bra som Jack 3D eller liknande. Vet inte om det är blandningen som gör det eller om det DMAA som gick att köpa löst är av sämre kvalitet än det som de stora PWO-tillverkarna får tag på.

Dmaa ska tydligen ge typ "1+1=3" effekt när det blandas med koffein.

Pga detta ska man öht vara lite försiktig när en pwo innehåller flertalet olika stims, även om man tror sig veta vilka doser som gör vad för en.
Kan ju verka jävligt uppenbart men tål att upprepas.

Som med alkohol och benzo. Var för sig är de mysiga men tillsammans... Holy fuck
Citera
2018-08-30, 11:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Jämföra "god of rage" med "Mesomorph" är som att jämföra världskrig med paintball. Båda kan vara rätt intensiva, den första mer än den andra så klart, men eftereffekterna är banne mig inte roliga framförallt hos den senare.
*Vet ju ännu inte vad en hel skopa mesomorph gör, för mig, men tvivlar på att det kommer gå från natt till dag.
Själv kör jag på en rågad skopa av USA versionen Mesomorph och det funkar bra, får mer uthållighet och fokus m.m intar också en klunk vätska efter varje rep och börjar uppvärmning med resorb boost.
Varannan gång jag tränar så har jag också kört med centurion Labs rage för att inte få för snabb tolerans på dmaa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in