2014-11-27, 22:45
Medlem
.VIKING.s avatar
Detta är en av de kraftfullaste PWO'erna på marknaden!

HemoPUMP ger dig:
•Ordentligt tryck i träningen
•Ökar styrka
•Förbättrad uthållighet
•Mer pump och hårdhet i muskeln
•Ökad koncentration
•Mental skärpa till max!

Denna PWO är helt unik i sitt slag och anses vara originalet av den nya generationens PWO med aktiva ingrediensen Pouchong Te extrakt. Vill du ha det bästa, då är det HEMOPUMP från SNS Biotech som gäller! 45 serveringar per burk, 1 skopa räcker och inte som en del andra PWO där man behöver 2-4 skopor för att känna av någon effekt.

Varning: Används ej av gravida eller ammande. Överskrid ej rekomenderad dosering . Använd ej denna produkt om du har eller lider av hjärtfel eller annan medicinsk åkomma utan att först rådfråga en läkare. Förvara detta och andra kosttillskott utom räckhåll för barn.

Jag tar (bara) 1skopa och aldrig fått några biverkningar !
Är inne på burk 2 nu..
Citera
2014-11-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .VIKING.
Detta är en av de kraftfullaste PWO'erna på marknaden!

HemoPUMP ger dig:
•Ordentligt tryck i träningen
•Ökar styrka
•Förbättrad uthållighet
•Mer pump och hårdhet i muskeln
•Ökad koncentration
•Mental skärpa till max!

Denna PWO är helt unik i sitt slag och anses vara originalet av den nya generationens PWO med aktiva ingrediensen Pouchong Te extrakt. Vill du ha det bästa, då är det HEMOPUMP från SNS Biotech som gäller! 45 serveringar per burk, 1 skopa räcker och inte som en del andra PWO där man behöver 2-4 skopor för att känna av någon effekt.

Varning: Används ej av gravida eller ammande. Överskrid ej rekomenderad dosering . Använd ej denna produkt om du har eller lider av hjärtfel eller annan medicinsk åkomma utan att först rådfråga en läkare. Förvara detta och andra kosttillskott utom räckhåll för barn.

Jag tar (bara) 1skopa och aldrig fått några biverkningar !
Är inne på burk 2 nu..

Skönt att höra, det hade jag inte heller de två första burkarna innan jag beställde igen. Vad är det för batch nr på din? så kan vi jämföra om det är en ny eller gammal batch. Eftersom det verkar som de blandat i något nytt i den nya batchen. Fick inga biverkning what so ever på de två första burkarna, bara grymt fokus och energi, det var när jag efter några månader beställde på nytt igen (samt annan smak) som det blev total jävla kaos.
Citera
2014-11-29, 00:39
Medlem
.VIKING.s avatar
Svar till Faint2012.
batchno:46735c är det på min 2burk-har bara testat sour apple .
1a burken har nog min kvinna städa bort.

Har köpt dom i Västerås.
Citera
2014-12-01, 20:13
Medlem
Hackkes avatar
Då har jag kört ett pass på HemoPUMP igen!

Som jag nämnt innan är jag ganska tolerant mot det flesta PWO's.
Denna gång körde jag 1 ½ skopa och nu var det en jäkla skillnad på första gången, då jag körde på 3 skopor. Det tog helt annorlunda, gav ett helt okej välbehag och pump tidigt i passet. Dock varade det inte särskilt länge, max 30minuter. Och nu sitter jag med en liten down, men knappt märkvärdig.
Tror dem flesta som mått piss på Hemopump tagit för mycket helt enkelt.
Ett tips är att dra en Cola efter passet, så minskar man downen avsevärt.

Lite Jack3D känsla är det, men långt ifrån lika bra.
Skulle väl ge den 6 av 10.
Senast redigerad av Hackke 2014-12-01 kl. 20:29.
Citera
2014-12-01, 21:33
Medlem
Känner igen det där från gamla Fucked Up. Jag tyckte den var värdelös eftersom ruset bara varade ca. en halvtimme. Jag brukade dricka den till mina filmkvällar, sippa på den under första timmen och sedan dricka pepsi max andra timmen. Då slapp man i alla fall bli godissugen. Men ingenting som var värt att använda till att träna på.
Citera
2014-12-02, 00:50
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirgendwo
Känner igen det där från gamla Fucked Up. Jag tyckte den var värdelös eftersom ruset bara varade ca. en halvtimme. Jag brukade dricka den till mina filmkvällar, sippa på den under första timmen och sedan dricka pepsi max andra timmen. Då slapp man i alla fall bli godissugen. Men ingenting som var värt att använda till att träna på.

Inte undra att du inte fick någon effekt för att du använde det utanför träning och drack pepsimax.. Koffeintoleransen blir otroligt hög.

Kör bara PWO/Koffein på dina träningsdagar så..
Citera
2014-12-02, 02:55
Medlem
Jo numera kör jag bara pwo de dagar jag kör långa träningspass. Koffeinet är svårt att klara sig utan dock.
Citera
2014-12-02, 17:11
Medlem
sold-everywheres avatar
Hemopump tagit 1 och en halv skopa nu till träningen och detta har get mig
Blodsprängda ögon
Hjärtklappning
Tjackballe
Varm
Flås
Fokus

Så tycker det är smått obehagligt. Köptes från gymvaruhuset. Är inte så jätte erfaren av pwo men kört no xplode innan. Så vetifan om det något att ha.
Citera
2014-12-02, 20:53
Medlem
Jag beställt Stackers med 50 mg dmaa, 50 mg effe och 100 mg koffein! Jag är riktigt nöjd och kände att jag fick en riktigt go pump med lite hjälp av vanligt Creatin..
har även beställt Milkthistle för att skydda levern något och ALA av liknande anledning!

Tänkte köra denna kur i drygt en månad med mål att bli lite bättre rippad!

Är det någon här som vet ungefär vad jag har att vänta mig???
Jag har hört talas om folk som fått Tjackballe av stackers men vet inte riktigt hur bra det stämmer?

De bieffekter jag känner av just nu utöver fokus och pumpen är

- Torr mun.
- Varm runt bröstet.
- Dämpad aptit.

Möjligtvis en liten crash också eftersom jag blev trött i kroppen efter 2 h gym

Jag får återkomma med hur sömnen blir.. Men ni får ta det med en nypa salt för jag kanske lite känslig eftersom jag hade svårt att sova redan när jag använde de gamla PWO sorterna som tex Carze , jack3D och Crack så får väl se hur det blir nu.

Anser att detta är en pwo och la därför svaret i denna tråden också
ps Gärna svar på frågorna tack !
Citera
2014-12-04, 18:32
Medlem
bayharborbutcher1s avatar
någon som vet om denna är nått att ha?
https://www.proteini.si/en/pre-worko...er-pump-1100g/
Citera
2014-12-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .VIKING.
Svar till Faint2012.
batchno:46735c är det på min 2burk-har bara testat sour apple .
1a burken har nog min kvinna städa bort.

Har köpt dom i Västerås.

Jag har batchnummer 46739C

Kan även tillägga för alla andra att jag mailade gymvaruhuset angående HemoPump och detta var svaret jag fick av dem.

"Hejsan!

Ber om ursäkt för sent svar!

Vi vill att du kastar burkarna. Jag sätter in 735:- som du betalade på ditt kundkonto hos oss så kan du ha det tillgodo.

Mvh
Susanne Jonasson"

Bara att de vill att jag skall "slänga burkarna" får mig att anta att det har inkommit fler mail än mitt angående hemopump eller att dem vet något som vi inte vet angående produkten.
Tips är att maila dem och be om att få pengarna tillbaks, det är bästa sättet för dem att veta att det är något fel med produkten.

Du som tränade med hjärtklappning och blodsprängda ögon, tänk på din hälsa.. hjärtat klarar inte av hur mycket som helst. Hade jag tränat tror jag att jag hade dött eller hamnat på akuten i alla fall.

MVH
Citera
2014-12-05, 20:01
Medlem
Hackkes avatar
Fick pengarna tillbaka av Sportkost.se med för min Hemopump.
Mycket bra sida och kundbemötande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in