2015-02-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Bostin Loyd´s "freak juice" ska det tydligen vara ett jävla tryck i
Vart beställde du ifrån? Finns inte i swe va?!
Citera
2015-02-21, 14:35
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Eh, ingredienserna i AV skiljer sig inte från genomsnittet. Vad förväntar du dig när du skriver "potential" du verkar vara super nervös över preparat i allmänhet, och propagerar för koffein (precis som gateway innehållet) så du bör väl se god "potential"? Personligen köper jag inte AV då priset är helt fel och jag ser inte det som något speciellt. Men jag är inte rädd att hylla Craze och Jack3d fast de innehöll skit... AV har seglat på sociala medie kanaler, sure, men märket fanns innan Instagram slog igenom så där visa märket ändå lite potential eller? Personligen köper jag dock hellre små märken och supportar dem än köper stora jättars produkter som Optimum osv...

Säga vad man vill men "potential" och "effekt" är ju lika över alla produkter idag och särskilt om man propagerar för koffein!
Precis, det är vad jag skrev. Att de inte skiljer sig ifrån genomsnittet. Varför skall man då välja dem om det finns billigare som presterar lika bra? Potential och effekt är inte alls lika idag. Jack3d skilde sig ifrån genomsnittet genom att använda DMAA, Craze genom att använda en hemlig tjackliknande ingrediens, Jack3d advanced genom att använda yohimbe extrakt m.m. Detta är produkter som går ett snäpp längre än bara koffein och något litet som tex. ginseng (de kopierar inte andra helt enkelt). Jag är inte alls nervös över produkten. Jag säger bara att den inte direkt är något jag skulle köpa och utav vilka anledningar. Söker man dessutom koffein så finns det mycket bättre alternativt både ekonomiskt och hälsosammare. Pwo är inget som direkt är nödvändigt för att växa, varför då stoppa i sig skit som inte hjälper mer än lite koffein och bra mat före ett pass? Har själv erfarenhet av pwos som innehåller allt ifrån bara koffein som stim till yohimbine hcl (yohimbe), DMAA m.m. Så jag har en distinkt uppfattning om vad som funkar bra och vad som funkar ok.
Senast redigerad av Lhukinen 2015-02-21 kl. 14:46.
Citera
2015-02-21, 18:22
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Vart beställde du ifrån? Finns inte i swe va?!

Har inte provat den själv, som jag nämnt tidigare. Men många jag pratat med från USA gillar den starkt. Vissa tycker den är "för" extrem.

Nej här finns den inte. Finns nog bara på hans hemsida.
Citera
2015-02-21, 23:05
Medlem
elperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Koffein, billigt och fungerar bra!
Försökte du vara rolig? Isåfall varna i förväg så jag kan förbereda ett skratt åt dig.

Har du inget vettigt att skriva, så skriv inte alls.
Citera
2015-02-22, 04:18
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elperia
Försökte du vara rolig? Isåfall varna i förväg så jag kan förbereda ett skratt åt dig.

Det är sunt förnuft att inte använda mycket stims när man löper p.g.a att hjärtat jobbar intensivt. Koffein funkar bra för ändamålet. Vill du på egen risk använda starkare preparat så kan jag tipsa om D-Stunner. Du kan givetvis köpa från vilken butik som helst, tog bara en random affär i Sverige ifrån google.
Citera
2015-02-22, 08:41
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Det är sunt förnuft att inte använda mycket stims när man löper p.g.a att hjärtat jobbar intensivt. Koffein funkar bra för ändamålet. Vill du på egen risk använda starkare preparat så kan jag tipsa om D-Stunner. Du kan givetvis köpa från vilken butik som helst, tog bara en random affär i Sverige ifrån google.

Jag körde Breach tidigare, men tycker att det blir lite överflödigt. Fick nästan samma effekt av att inta lite tyngre koffeinpiller. Mycket mindre fix också.

Har du testat D-stunner själv, eller har du bara läst recensioner?
Citera
2015-02-22, 09:03
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donv
Jag körde Breach tidigare, men tycker att det blir lite överflödigt. Fick nästan samma effekt av att inta lite tyngre koffeinpiller. Mycket mindre fix också.

Har du testat D-stunner själv, eller har du bara läst recensioner?
Har provat D-stunner för ett bra tag sedan när jag fick ett par smakprov. Smaken är väl duglig och energin var absolut inget fel på. Kan vara lite "smutsig" energikick som jack3d hade men det är ifrån person till person hur det känns. Värda att nämna annars är också 1MR Vortex och Mr Hyde (båda med yohimbe extrakt). De är i princip de bästa inom kategorin "lätta att få tag på".
Citera
2015-02-22, 09:59
Bannlyst
Citat:

Vad får man för effekt av D-stunner?
Citera
2015-02-22, 10:53
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Vad får man för effekt av D-stunner?
Fokus: Rätt ok, blir lite tunnelvision. Energi: Väldigt hypad de första 15-30 minuterna och därefter håller det i sig en känsla av att du kommer klara lyfta nära ditt pr. Kombinera det med musik Uthållighet: Väldigt bra uthållighet upp till 1 timma (dalar sakta därefter). Pump: Är snäppet bättre än genomsnittet. Smak: Inte den bästa (man up ). Känslan när man börjar crasha är densamma som vilken annan pwo som helst i princip, dock inte i klass med jack3d.
Citera
2015-02-22, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elperia

Absolut inte, härlig attityd du kör med. Du fick ett bra svar på något som fungerar.
Sen fick du anledningen till varför jag skrev koffein i inlägg #2117i denna tråd. Orkar inte förklara för dig igen.
Citera
2015-02-22, 15:08
Bannlyst
Citat:
Fokus: Rätt ok, blir lite tunnelvision. Energi: Väldigt hypad de första 15-30 minuterna och därefter håller det i sig en känsla av att du kommer klara lyfta nära ditt pr. Kombinera det med musik Uthållighet: Väldigt bra uthållighet upp till 1 timma (dalar sakta därefter). Pump: Är snäppet bättre än genomsnittet. Smak: Inte den bästa (man up ). Känslan när man börjar crasha är densamma som vilken annan pwo som helst i princip, dock inte i klass med jack3d.

Låter som vad jag upplevde av craze. Kanske ska köpa hem en burk och testa. Blev mäkta besviken på förra jag köpte så för tillfället är det koffeintabletter som får agera pwo på träningsdagar.
Citera
2015-02-22, 15:37
Medlem
49450s avatar
Citat:
Precis, det är vad jag skrev. Att de inte skiljer sig ifrån genomsnittet. Varför skall man då välja dem om det finns billigare som presterar lika bra? Potential och effekt är inte alls lika idag. Jack3d skilde sig ifrån genomsnittet genom att använda DMAA, Craze genom att använda en hemlig tjackliknande ingrediens, Jack3d advanced genom att använda yohimbe extrakt m.m. Detta är produkter som går ett snäpp längre än bara koffein och något litet som tex. ginseng (de kopierar inte andra helt enkelt). Jag är inte alls nervös över produkten. Jag säger bara att den inte direkt är något jag skulle köpa och utav vilka anledningar. Söker man dessutom koffein så finns det mycket bättre alternativt både ekonomiskt och hälsosammare. Pwo är inget som direkt är nödvändigt för att växa, varför då stoppa i sig skit som inte hjälper mer än lite koffein och bra mat före ett pass? Har själv erfarenhet av pwos som innehåller allt ifrån bara koffein som stim till yohimbine hcl (yohimbe), DMAA m.m. Så jag har en distinkt uppfattning om vad som funkar bra och vad som funkar ok.

Då är vi överens. För mig är PWO tyvärr alltför ofta "hypade" produkter och de som då funkar hör inte längre till PWO familjen, därav min hänvisning till Craze och Jack3d. Jämför man med dagens pwo's ser jag inte några nackdelar med AV produkter... priset är däremot för högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in