2014-08-15, 08:31
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryckert
Min röst faller på 2olika pwo. Inte helt hunnit utvärdera än, men den bästa jag hittat just nu är HemoPump följt av Fenzy. Cellucor C4 tycker jag gör sitt jobb den med. Som sagt inte hunnit köra så mycket av Hemo o Frenzy, men hittills om inte placebon gör jobbet så är det bra.

Kan hålla med om att man fort verkar bygga upp tolerans mot C4an. jag har hög tolerans mot stims överlag av någon märklig anledning (dricker inte ens kaffe).
Har precis kört slut C4an och måste säga att jag inte kände något från första början. Efter 1 vecka tog jag 2 skopor för att se om det skulle hjälpa men det gjorde det inte. Vet inte om jag har bra tolerans och/eller om C4 är skit dock! Har inte PWOat före jag köpte denna.
Citera
2014-08-15, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Har precis kört slut C4an och måste säga att jag inte kände något från första början. Efter 1 vecka tog jag 2 skopor för att se om det skulle hjälpa men det gjorde det inte. Vet inte om jag har bra tolerans och/eller om C4 är skit dock! Har inte PWOat före jag köpte denna.

Finns många sämre PWO än C4, så förvänta dig inte hitta så mycket bättre. Det är min erfarenhet iallafall. Skulle vara HemoPump/Frenzy då, men ingen är som de numera borttagna med dmaa etc i. (gamla Jack3d, Craze etc)

Jag får alltid ta hög dos, även av Jack3d o craze
Citera
2014-08-17, 13:57
Medlem
För er som letar bra PWO... Har testat Frenzy nu och den är nog det bästa ni kan hitta lagligt nu på http://www.sportkost.se/pwo-prestati...-servings.html .

Jag är väldigt tolerant mot stims (har dock haft uppehåll i 6 mån nu från PWO) men det räcker med 1 och en halv skopa för att jag ska ha energi och fokus i ungefär en timme innan det lägger sig. Pumpen är jävligt bra också. Man slipper även kraschen jag alltid fick efter craze. Men ni som tror att ni kommer få samma effekt av Craze och Frenzy kommer bli besvikna tyvärr.

Kan dock tipsa om en sida på ebay som säljer gamla hederliga Jack3d för bra priser just nu. Säljaren skickar från Polen också så risken att den fastnar i tullen är minimal då Polen är inom EU..

Ha det bra!
Citera
2014-08-19, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
ja, vart är sidan då? Lol

Ett PM räcker så skickar jag direktlänk.
Citera
2014-08-20, 01:02
Medlem
Signaturums avatar
Tänkte sätta ihop en egen pwo, någon som kan tänka sig att länka till en sida där man kan beställa hem komponenter billigt?

Hade tänkt blanda beta alanin, arginin, taurin och kreatin monohydrat. Eventuellt något för smakens skull också
Citera
2014-08-20, 14:37
Medlem
Köpte 2 burkar Jack3d häromdagen och det ända jag kan säga är...

JÄVLAR!!! Det här är nog det sjukaste gympasset jag gjort på 1 år! Slaktade ryggen i två timmar utan att jag tappade energin ett dugg. Fokuset uppe på gymet är BRUTALT! Nu förstår jag hypen kring Jack3d asså, det här slår fan craze med hästlängder!

Utvärdering:

Fokus: +++++
Pump: ++++
Styrka: +++
Mental energi: +++++

Jag ville knappt gå hem efter två timmar, sitter fortfarande och skriver det här i något sorts lyckorus! Kommer beställa 4 burkar till nu när lönen kommer.
Citera
2014-08-20, 14:46
Medlem
General.Maximus.s avatar
Vänta tills (om) krashen kommer.
Citera
2014-08-20, 14:51
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Köpte 2 burkar Jack3d häromdagen och det ända jag kan säga är...

JÄVLAR!!! Det här är nog det sjukaste gympasset jag gjort på 1 år! Slaktade ryggen i två timmar utan att jag tappade energin ett dugg. Fokuset uppe på gymet är BRUTALT! Nu förstår jag hypen kring Jack3d asså, det här slår fan craze med hästlängder!

Utvärdering:

Fokus: +++++
Pump: ++++
Styrka: +++
Mental energi: +++++

Jag ville knappt gå hem efter två timmar, sitter fortfarande och skriver det här i något sorts lyckorus! Kommer beställa 4 burkar till nu när lönen kommer.

Ta det lugnt, kompis. Du kommer snart att bygga upp en resistens och måste därför ta mer och mer av PWOn för att ens få någon effekt. Tillslut känns det knappt att du har tagit något.
Använd först upp en av dom två burkarna du har och kolla sen om du fortfarande är sugen på att beställa hem 4 till. Själv räknar jag med att en burk pwo håller i ca 1 månad (5 pass i veckan), efter det att jag en paus i 1-2 månader för att kroppen inte ska vänja sig vid substanserna.
Citera
2014-08-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Ta det lugnt, kompis. Du kommer snart att bygga upp en resistens och måste därför ta mer och mer av PWOn för att ens få någon effekt. Tillslut känns det knappt att du har tagit något.
Använd först upp en av dom två burkarna du har och kolla sen om du fortfarande är sugen på att beställa hem 4 till. Själv räknar jag med att en burk pwo håller i ca 1 månad (5 pass i veckan), efter det att jag en paus i 1-2 månader för att kroppen inte ska vänja sig vid substanserna.

Tro mig, jag vet att kroppen bygger upp resistens, det var likadant med craze. Jag hade inte tänkt att börja på den andra burken direkt efter! Anledningen till att jag tänkte fylla på förrådet är för att jag har sett folk betala upp mot 600 kr/burken från USA. Den här skeppas från ett land inom EU vilket gör att den inte behöver gå igenom tullen. Och enligt försäljaren håller burkarna på att ta slut i detta nu
Senast redigerad av Raus 2014-08-20 kl. 15:04.
Citera
2014-08-20, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Finns de någon som ligger på gränsen till olaglig atm? vILL Ha någon som är riktigt bra i likhet med jack3d och cracked och allt va dem hette. Så finns de någon riktigt bra som är i likhet med dem?

Ingen svarade mitt inlägg, så ja gick in i en butik lite spontant och tog de ja kände igen. De blev one more rep. Detta är min första pwo så vet inte riktigt vad ja skulle förvänta mig förutom mer pigghet. Visst hjälpten den efter en hård arbetsdag, men nån särskild pump eller stickningar eller extremt fokus kände ja inte. Värt att tillägga är att ja tog 2 skopor istället för en och blandade med min protteshake före träning. Inget speciellt tyvärr så lite besviken e ja allt. nÄSTA vecka köper ja NO EXLPODE
Citera
2014-08-22, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Tro mig, jag vet att kroppen bygger upp resistens, det var likadant med craze. Jag hade inte tänkt att börja på den andra burken direkt efter! Anledningen till att jag tänkte fylla på förrådet är för att jag har sett folk betala upp mot 600 kr/burken från USA. Den här skeppas från ett land inom EU vilket gör att den inte behöver gå igenom tullen. Och enligt försäljaren håller burkarna på att ta slut i detta nu

Ja jag antar att du använder den gamla jack3dn och inte advanced? univercity!? Blir väl till köpa någon sådan antar jag i väntan på nått annat.

Ang C4an så hörde jag bra recensioner ifrån den att de skulle vara en av de bättre, men antar att de man då hört är en av de bättre på svenska marknaden, och det säger ju inte så mycket. Ungefär som att säga att alvedon är den starkaste medicinen du kan få tag på..

Frenzy har jag inte läst mycket positivt om så den är jag något skeptisk till. Vad jämför du den med ungefär Ryckert?
Citera
2014-08-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
Ja jag antar att du använder den gamla jack3dn och inte advanced? univercity!? Blir väl till köpa någon sådan antar jag i väntan på nått annat.

Ang C4an så hörde jag bra recensioner ifrån den att de skulle vara en av de bättre, men antar att de man då hört är en av de bättre på svenska marknaden, och det säger ju inte så mycket. Ungefär som att säga att alvedon är den starkaste medicinen du kan få tag på..

Frenzy har jag inte läst mycket positivt om så den är jag något skeptisk till. Vad jämför du den med ungefär Ryckert?

Ja, det är den gamla Jack3d jag använder, som har DMAA i sig.
Finns även en amerikansk version av Jack3d advanced med Yohimbine i sig som jag hört väldigt bra om! Den säljs på ebay för 200 kr/burken.

Jack3d advanced som säljs i Sverige är helt jävla värdelös eftersom dom har tagit bort Yohimbine här. Yohimbine är förbjudet i två länder i världen - Australien och PKlivrädda Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in