2012-06-24, 10:38
Medlem
tant-astrids avatar
i Bastun efter passet är det ju optimalt med några bärs
Citera
2012-06-26, 22:17
Medlem
Jonhilds avatar
Crack- konstig effekt?

Köpte crack nu för någon månad sen på gymgross, vad jag förstår är det den "nya varianten" av det.
Nu är det så att jag känner mig något mysko på det, blir allmänt mysig i kroppen och den sänker hjärtfrekvensen när jag inte tränar. Ska det vara så eller är det min kropp som reagerar konstigt? Kör 2 skopor â 4 dl vatten. Funkar bra när jag tränar.
Citera
2012-06-27, 11:50
Medlem
Animal M-Stak vs Anabolic Halo

Animal M-Stak vs Anabolic Halo vad är skillnaden? Jag skall köpa en av dem jack3d och hampa protein, vilken av Animal M-Stak eller Anabolic Halo borde man välja?
Citera
2012-06-27, 16:43
Medlem
Craze vs hemo rage

Jag har under en lång period använd mig av hemorage black ultra vilket jag tyckte var sjukt bra. Focus,styrka osv.

Testade Craze för första gången idag och jag kände inte ett skit?

Craze innehåller ju inte betalimin eller dm 1.3 eller vad det heter:P
Kan det bero på att det var första gången eller att min kropp helt enkelt inte tar upp det?
Citera
2012-06-28, 09:42
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantonbaton
Jag har under en lång period använd mig av hemorage black ultra vilket jag tyckte var sjukt bra. Focus,styrka osv.

Testade Craze för första gången idag och jag kände inte ett skit?

Craze innehåller ju inte betalimin eller dm 1.3 eller vad det heter:P
Kan det bero på att det var första gången eller att min kropp helt enkelt inte tar upp det?

Borde ju ge mer effekt om det är första gången och kroppen inte är van vid det. Vad kroppen kan ta upp eller inte har jag tyvärr ingen koll på.
Olika PWO funkar olika bra på olika folk med, av dom ja testat kör jag massbuilder (alltid) och jack3d äpple/päron (ibland) alt en vanlig koffeintablett. Tycker Massbuildern funkar varenda träning, sen om de e placebo eller inte kvittar ju egentligen så länge ja upplever en ökad energi
Dom blir stört goda om man blandar dom med, smakar som sånna fruit drops från stena line båtarna
Citera
2012-06-28, 10:51
Medlem
Embas avatar
Köpte mig min en burk Brutal FX förra veckan och är redan besviken! :/

Första passet kände jag mig pigg och alert, ungefär som när jag tar 400 mg koffein. Andra passet så orkade jag lite mer, ungefär som när jag tar 400 mg koffein. Dock utan pump!

Idag så kände jag INGENTING...

Tar alltid dosen på tom mage direkt på morgonen innan träning.

Så vad ska man göra nu? Dubbla dosen eller slänga skiten?
Citera
2012-06-28, 21:50
Medlem
Är det någon som har provat ReZerk av Sport Lab (Strength sport nutrition)? Hur är denna jämfört med Crack och Jack3D?
Citera
2012-06-30, 01:27
Medlem
dolppens avatar
Fan, var och köpte Jack3d idag trots säljstoppet, men man blev ju sugen på att lämna tillbaka burken.

Insåg inte förrän nu att säljstoppet av 1,3 dim bygger på kollaps som ledde till två amerikanska soldaters död...

http://www.foxnews.com/us/2012/02/02...upplement-use/
Citera
2012-06-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolppen
Fan, var och köpte Jack3d idag trots säljstoppet, men man blev ju sugen på att lämna tillbaka burken.

Insåg inte förrän nu att säljstoppet av 1,3 dim bygger på kollaps som ledde till två amerikanska soldaters död...

http://www.foxnews.com/us/2012/02/02...upplement-use/

sluta med alkoholen. sluta med rökning, om du nu röker. Gå inte utomhus, isolera dig själv inne. Du kan ju bli på körd av en lastbil om du går ut.

Jack3d är inte farligt. Det handlar om att man inte ska överdosera. Tar du 10 skopor ja då får du räkna med att ditt hjärta kanske lägger av.
Citera
2012-07-01, 14:27
Medlem
KermitSkullcrushers avatar
Tjenare tjenare, nu är det nämligen så att jag har fått tag på en olanserad produkt av en polare, en pwo för att vara exakt. Jag ska nog inte gå ut med namn på företaget som tillverkar det eller produkten av självklara anledningar, men jag tänkte kolla med er andra om vad som tycks om innehållet. Tänkte själv ta och testa det under träningsdagarna tills burkarna är slut, ska väl också noteras att jag bara har testat Brutal FX tidigare.

I vart fall så innehåller den (i ospecificerade mängder)

acetyl-l-karnitin, askorbinsyra, beta-alanin, beta-hydroxy-beta-metylbutyrat, d-aspartat, Glycerol Monostearate, inositol, koffein, kreatinmonohydrat, l-arginin, l-citrullin, l-leucin, l-tyrosin, trikreatinmalat, taurin

Övriga ingredienser - Aromer, Aspartam, citronsyra

Man ska tydligen ta en halv skopa(medföljande på 0.5 dl) av skiten och blanda ut det i valfri dryck.
Det luktar apelsiner med en lätt vaniljton, och smaken kan bäst beskrivas som bränt gummi med vaniljaktig eftersmak... Det blir nog att blanda ut denna i något om jag ska lyckas att pressa ner det.

Skriver här igen efter några träningspass för att följa upp om det hade någon vidare effekt.
Citera
2012-07-04, 13:46
Medlem
hej! Jag har en liten snabb fråga om *craze* pwo!

Efter några timmar jag tagit det så kan mitt humör gå upp och ner.

En sekund är jag skit glad men nästa så kan jag känna mig deppig?

Om ni vet 'vad' det är för ämne som gör detta snälla skriv
Och om ni vet hur man kan undvika det!

Tackar för svar! Mvh!
Citera
2012-07-04, 18:41
Medlem
.adepts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantonbaton
hej! Jag har en liten snabb fråga om *craze* pwo!

Efter några timmar jag tagit det så kan mitt humör gå upp och ner.

En sekund är jag skit glad men nästa så kan jag känna mig deppig?

Om ni vet 'vad' det är för ämne som gör detta snälla skriv
Och om ni vet hur man kan undvika det!

Tackar för svar! Mvh!
Vissa känner sig deprimerade efter PWO's som innehåller bland annat DMAA, så det är det du ska undvika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in