2014-08-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
Ja jag antar att du använder den gamla jack3dn och inte advanced? univercity!? Blir väl till köpa någon sådan antar jag i väntan på nått annat.

Ang C4an så hörde jag bra recensioner ifrån den att de skulle vara en av de bättre, men antar att de man då hört är en av de bättre på svenska marknaden, och det säger ju inte så mycket. Ungefär som att säga att alvedon är den starkaste medicinen du kan få tag på..

Frenzy har jag inte läst mycket positivt om så den är jag något skeptisk till. Vad jämför du den med ungefär Ryckert?

Frenzyn jämför jag ju med övriga svenska pwo. Jag tyckte den gav bra effekt, men jag vill påstå att HemoPump är den vassaste jag har nu. Du ska dock inte förvänta dig nån ny craze, men den är bra ändå i min mening.

Har följande på hyllan:
HemoPump
Frenzy
Cellucor C4 Extreme
Gakkic
Arnold Iron Pump
1.M.R Vortex (tyvärr svenska varienten utan Yohimbine eller hur det stavas)
Enhanced
BMR Animus

Av dessa tycker jag enbart Hemo, Frenzy, C4 var värd sin peng. Arnold.... pumpeffekten ok... smaken djävulusisk. Är ju som att dricka cayennepeppar eller nåt.

Har låtit ett par vänner testa Frenzyn och de tycker den är bra, men allt beror ju på att man förväntar sig en ny craze eller inte. Den är inte lika bra som Craze, thats it :P Själv föredrog jag nog gamla Jack3d framför Craze. Sen finns ju alternativet att köpa dmaa löst o spetsa om man nu måste ha den där speedade känslan. För inget på marknaden levererar samma euforiska känsla o nästintill oändliga energi man kände på de gamla pwoerna. Själv har jag börjat uppskatta Pump-pwoer mer nu på slutet.
Citera
2014-08-22, 13:15
Medlem
Har absolut inget att klaga på om Frenzy, använde den själv innan Jack3d landade i brevlådan.

Men jag har ju kört med både Craze och Jack3d så min ribba ligger ju lite högre än för Svensson på Friskis & Svettis kanske.
Citera
2014-08-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Har absolut inget att klaga på om Frenzy, använde den själv innan Jack3d landade i brevlådan.

Men jag har ju kört med både Craze och Jack3d så min ribba ligger ju lite högre än för Svensson på Friskis & Svettis kanske.

Precis! Samma här. Och jag vill inte jämföra med vad som finns på svenska marknaden utan vad som finns på marknaden. I Sverige plockas ju de bästa bort så meningslöst kika enbart här, om man vill utvärdera och åt bästa pwon
Citera
2014-08-23, 17:23
Medlem
Hundvalps avatar
Är på jakt efter en PWO. Någon som testat Cellucor C4? Värd att införskaffa?
Får man stickningar av den?
Citera
2014-08-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Är på jakt efter en PWO. Någon som testat Cellucor C4? Värd att införskaffa?
Får man stickningar av den?

Det innehåller beta alanine så det borde ge stickningar.
Citera
2014-08-23, 18:39
Medlem
mr.banans avatar
Hej hej!

Är relativt ny på det här med pwo, har kört med det i ungefär 6 månader nu. Det jag är ute efter är någon form av pump (jag brukar känna ett enormt tryck i handlederna av någon anledning, skönt som fan), stickningar och en sorts kick.
Har läst att stickningar och sånt bara är placebo, men jag skiter helt ärligt i det, jag blir sanslöst taggad av det.
Av de jag testat så är Rush överlägset bäst. Den enda som ger sjuka stickningar och pump, blir nästan helt galen av det.

Andra pro jag testat:
Animus - Har bara testat en gång, kände ingen som helst skillnad.
NO explode - Smakar gött som fan, skulle kunna dricka den jämt. Funkar ok om man överdoserar den. Inga stickningar dock..
RAW rampage - Smakar anal, känner ingen skillnad alls. Sanslöst besviken på denna.
Animal Pump - Också bara testat en gång, kände ingen skillnad.
Nano Vapor - Funkar bra om man överdoserar den, men den räcker inte långt alls. Blir väääldigt dålig i magen utav den, men effekten är bra! Och den smakar helt ok (fruit punch).
Intensity - Sämsta skiten jag köpt någonsin. Ingen effekt, lite innehåll. Det enda positiva är att den är ganska god. KÖP INTE FÖR I HELVETE.

I veckan som kommer ska jag testa The Curse som en kompis köpt och lovordat. Jag hoppas starkt på den! Älskar Rush, men den smakar inte kanon, vore kul att hitta något man kan köra parallellt med Rush.

Har ni några tips på andra PWO som ger bra stickningar, en riktig kick och som gör att man verkligen inte vill vila mellan seten? Jag vill gå in på gymmet och känna mig som hulken i en timme.
Citera
2014-08-23, 21:54
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.banan
Hej hej!

Är relativt ny på det här med pwo, har kört med det i ungefär 6 månader nu. Det jag är ute efter är någon form av pump (jag brukar känna ett enormt tryck i handlederna av någon anledning, skönt som fan), stickningar och en sorts kick.
Har läst att stickningar och sånt bara är placebo, men jag skiter helt ärligt i det, jag blir sanslöst taggad av det.
Av de jag testat så är Rush överlägset bäst. Den enda som ger sjuka stickningar och pump, blir nästan helt galen av det.

Andra pro jag testat:
Animus - Har bara testat en gång, kände ingen som helst skillnad.
NO explode - Smakar gött som fan, skulle kunna dricka den jämt. Funkar ok om man överdoserar den. Inga stickningar dock..
RAW rampage - Smakar anal, känner ingen skillnad alls. Sanslöst besviken på denna.
Animal Pump - Också bara testat en gång, kände ingen skillnad.
Nano Vapor - Funkar bra om man överdoserar den, men den räcker inte långt alls. Blir väääldigt dålig i magen utav den, men effekten är bra! Och den smakar helt ok (fruit punch).
Intensity - Sämsta skiten jag köpt någonsin. Ingen effekt, lite innehåll. Det enda positiva är att den är ganska god. KÖP INTE FÖR I HELVETE.

I veckan som kommer ska jag testa The Curse som en kompis köpt och lovordat. Jag hoppas starkt på den! Älskar Rush, men den smakar inte kanon, vore kul att hitta något man kan köra parallellt med Rush.

Har ni några tips på andra PWO som ger bra stickningar, en riktig kick och som gör att man verkligen inte vill vila mellan seten? Jag vill gå in på gymmet och känna mig som hulken i en timme.

Du har inte funderat på att ta en månads paus ifrån PWOs? Du kommer garanterat få ut mer av att cykla det än att dra i dig en shake 30 minuter innan ett pass månad in och månad ut
Själv började jag cykla mitt när jag var tvungen att ta 5-6 skopor för att få effekt och det är helt enkelt inte prisvärt i min mening.
Har testat nästan alla av dom du nämnt i ditt inlägg.
Citera
2014-08-25, 18:35
Medlem
Wargs avatar
Känner ni verkligen någonting av PWO? Effekterna jag får är stickningar i kroppen av beta-alaninet samt hjärtklappningar/smärtor i bröstet på nätterna. Att behöva vakna upp varje natt i tron om att man är på väg att dö känns inte värt för att få lite klåda i kroppen innan träning.

Får ingen energiboost eller pump ö.h.t.
Citera
2014-08-25, 18:37
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Köpte 2 burkar Jack3d häromdagen och det ända jag kan säga är...

JÄVLAR!!! Det här är nog det sjukaste gympasset jag gjort på 1 år! Slaktade ryggen i två timmar utan att jag tappade energin ett dugg. Fokuset uppe på gymet är BRUTALT! Nu förstår jag hypen kring Jack3d asså, det här slår fan craze med hästlängder!

Utvärdering:

Fokus: +++++
Pump: ++++
Styrka: +++
Mental energi: +++++

Jag ville knappt gå hem efter två timmar, sitter fortfarande och skriver det här i något sorts lyckorus! Kommer beställa 4 burkar till nu när lönen kommer.
Vilken är din leverantör? Skulle vilja prova Jack3d original nämligen då det är den enda PWO:n jag verkligen hört ger effekt annat än placebo. Hur är det med hjärtklappningar och dylikt, något du känner av?
Citera
2014-08-25, 19:20
Medlem
ibutus avatar
Har aldrig testat PWO och är sugen på att göra det nu. Vad tycker ni jag borde köpa för något?
Kan "Rush Accelerated" vara något tro?
Senast redigerad av ibutu 2014-08-25 kl. 19:25.
Citera
2014-08-25, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Vilken är din leverantör? Skulle vilja prova Jack3d original nämligen då det är den enda PWO:n jag verkligen hört ger effekt annat än placebo. Hur är det med hjärtklappningar och dylikt, något du känner av?
Har mailkontakt med en Polack som skeppar över pölen = fastnar ej i tullen Dock vart hans annons nerplockad på ebay för att produkten innehåller DMAA..
Fick lite hjärtklappningar i soffan efter passet, men absolut inget man stör sig på.. Energin på gymet är oslagbart, denna pwo är absolut inget placebo.
Däremot får man en mer bekvämare energiresa av Frenzy, den rekomenderar jag faktist om man inte vill köra på olagliga grejer
Citera
2014-09-02, 21:10
Medlem
Hackkes avatar
Jag har själv kört olika PWO's i över 4 år nu och jag kan säga att om man vet hur man handskas med en PWO så är det fruktansvärt effektivt!

Sitter och läser alla som skriver om att "ger det verkligen någon effekt", "det är inte värt det", "effekterna avtar direkt".. Kan bara säga att antingen är ni verkligen trötta personer som tror att en PWO'n ska lyfta er ur soffan och gå med er till gymmet eller så kan ni bara helt enkelt inte hantera en PWO.

Så lyssna nu, till alla er som tänker testa PWO!

Det gäller att lära sig effekterna av alla olika PWO'na vad dom egentligen ger, man lär tänka några steg till, fokusera och hitta effekten många gånger. Den kommer inte alltid till er som en käftsmäll i ansiktet.
Tänk på att alla PWO oftast är olika i effekt, dem beter sig olika. Dessutom kan de bete sig olika från person till person.

Det absolut bästa som finns enligt mig, är när du kliver ner på gymmet och har hörlurar i redan innan du öppnar dörren till gymmet. Redan innan har du klivit in i modet och hittat effekten av PWO'n. När du väl är där nere är du i en bubbla, din bubbla. Och just då, kommer PWO'n hjälpa dig mer än någonsin.

När du tagit PWO och kommit ner på gymmet. Testa med att sitta inne i omklädningsrummet med musik du gillar och som känns passande och blunda några minuter. Jag lovar då kommer ni garanterat lättare hitta effekten och leva på den passet ut.

Jag har med hjälp av PWO inte bara byggt upp en riktigt vältränad kropp utan gått från en medioker sportutövare, till att spela i en division 1 klubb.
Och det kan jag säga är med stor hjälp utav av PWO. Jag är känd för att va en kille med extrem fokus och blandat med PWO gjorde det att jag kunde höja mig själv till nivåer jag aldrig trodde.

------

Jack3D original är och kommer nog alltid vara den bästa PWO'n som tillverkats, där kan vi kalla käftsmäll!

Frenzy är faktiskt riktigt bra det också, men helt annorlunda i effekt. Den slår mycket senare dessutom. Skulle rekommendera 35minuter innan man ens går ner till gymmet. Sen lär man leta av effekten lite mer. Men när man väl hittar den, så ger den en fantastiskt välbehag och riktigt bra pump. Och inte alls lika stor krasch efteråt som Jack3D.

Ett tips är om du kör ett riktigt långt pass eller som jag även ibland använder PWO till sportutövande. Är att efter 1½ timme brukar dem flesta PWO svalna av. Men om man trycker i sig en Cola eller annan läsk direkt man börjar känna att effekten börjar avta. Så kan man komma igång rätt bra igen och köra på ett tag till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in