Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Källehänvisning är poppis
Kan du lämna källehänvisning där JAG uppger att någon av EM´s ungar är pundare??????
Vet att jag uttryckt att han mycket väl kan ha varit påverkad, men det är ju en helt ennan sak!
En av EM´s pojkar hade precis kommit hem från en FN tjänstgöring i Afghanistan.
Det är varken korgossar eller duvungar som åker och skulle de vara det så är de då rakt inte det när de kommer hem I know...utan källehänvisning!
Förälder vs barn har av naturliga orsaker ett familje/släkt-förhållande från den dagen då barnen föds.
Finns mej veterligt ingen familj där det har varit en friktionsfri familjeidyll 24/7 tills barnen blivit vuxna.
Att vara hemvändare från en utlandstjänstgöring är heller inte någonting som går en spårlöst förbli. Det är inte så att man acklamatirerar tillbaka sig till den man var när man åkte. Tänker inte gå in mer detaljerat på den biten, har redan skrivit om det i ett tidigare inlägg.
OT att du börjar yra om narkotikamaffian tär kraftigt på ditt förtroendekapital om att vara seriös!
Uppenbart avviker din teori väsentligt från
Kavelduns tolkning (läs fri översättning

) av denna. Så fel kan det bli, när man antar att det som inte dementeras är som man tror.
Jag inser nu att båda två är överens om att SB är oskyldig och att en av Evas söner bär ansvar för hennes död.. Men that´s it. Det är inte ens säkert på att Kaveldun har i åtanke Afghanistan-sonen som potentiell GM.
Min slutsats är att därmed har vi två alternativa scenarion, eller tre om du vill, för att, jag tror inte att en drogmissbrukande/påverkade människa är kapabel av att genömföra styckningen på ett "proffsigt sätt" för att sedan ta på sig skidor och sprida delarna i svårt åtkomliga område. I detta fall måste jag tro att
famiglian är involverade, ledsen om det ter på min trovärdighet.
Ang källehänvisningen, du vet hur det är: en flashbackare frågar "Källa på det?" tillochmed när h@n hör "Jag älskar dig"