Citat:
Ursprungligen postat av Helmuths
Vad vet du ifall EM,skulle vara älskarinna till SB.Känner du
vederbörande? ... Vi bedömer människor,vilka har uppnått respektabel ålder och
relationer. Icke tonåringar!
Citat:
Ursprungligen postat av Helmuths
Har man som kvinna,trots skillsmässa, fött och uppfostrat 3 pojkar,är man
en riktigt stark och god kvinna.
En viss typ "macho-men" kan icke acceptera kvinnans frigörelse.
Därutav,denna tragiska händelse.
Av de omkring 9000 inlägg som gjorts i tråden plus vad media uppger så har SB och EM haft en relation. För mig är en relation mer än att träffas över en kopp kaffe varannan vecka. Snarare något mer intimt och det är nog så man får tolka de uppgifter som framkommit.
Alltså: För mig har EM varit älskarinna åt SB.
Visst bedömer vi människor som uppnått både respektabel ålder och relationer. Men, faktum är att en person är död och styckad. Vi vet inte vem det är, men här på FB tillåts vi komma med hypoteser och antaganden - oavsett deras ålder eller eventuella relation. Helt klart är att ingen av misstänkt GM eller BO är tonåringar, vilket är totalt ointressant med tanke på vad som hänt.
Enligt uppgift har EM aldrig varit gift, så det är fel att tala om skilsmässa. Helt klart har hon, såvitt jag vet, fött tre barn. Förhoppningsvis har hon också uppfostrat dem, ifall inte hennes förra make gjort det då hon varit alltför upptagen med luftbilar och eventuella andra aktiviteter. Att för den skull tala om henne som en riktigt stark och god kvinna är en värdering som får stå för dig. Det finns ingenting som talar för att en kvinna som fött tre barn är vare sig stark eller god på något sätt. Du talar också om macho-män och den kvinnliga frigörelsen. På vilket sätt skulle detta ha med det inträffade att göra, så länge vi inte vet något om vem som är GM eller vad som faktiskt har hänt mer än att en kvinna är funnen död och styckad.