Citat:
Ursprungligen postat av Molnika
Att han hade flera kvinnor säger ju inte så mycket om nånting.
Det säger i alla fall mig att han är en jävel på att ljuga. Och att han lider av nån sorts bekräftelsebehov som inte känns normalt. Visst, som nån sa så är många otrogna, men oftast handlar det om enstaka händelser (firmafestligg, typ). En människa som SB som systematiskt under alla år bedrar de kvinnor han med största sannolikhet påstår sig älska, älskar nog egentligen bara sig själv. Inte fan lever man dubbelliv på det viset om man älskar sin fru/man/sambo? Och nu pratar jag inte om tillfälliga snedsteg alltså.
Detta att han dessutom lyckats dölja EM för sin bästa vän under sju år visar ju hur skicklig han är också. Och nån form av empatistörning tycker jag det ligger i ett sånt beteende. Att han inte la av när han blev avslöjad av första frun visar att han skiter i sina kvinnor och deras känslor bara han får det han vill ha. Och kanske var det just det som hände nu - han fick inte som han ville. Då rann sinnet på honom.
OM det nu är han som är GM alltså. Det vet vi ju inte. Vi vet bara att om de uppgifter som finns om hans relationer stämmer, så är han en lömsk fan som inte ens de närmsta vännerna känner.