Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
OM ni vill bli tagna på allvar bör ni nog sluta hitta på...
Det framgår tydligt och klart i Hoppsans inlägg att ni är två som är citerade och också vad som är Hoppsans egna kommentarer, det börjar bli riktigt löjligt med era insinuationer om att andra användare förvanskar information och att ni har hemliga källor som skulle sitta på information som i grund och botten inte säger särskilt mycket.
Det verkar som att samma person sprider felaktig information som ni sväljer och försöker göra till sanningar. Jag är dessutom helt övertygad om att SB aldrig bokade någon resa. Han reste inte särskilt mycket enligt vännerna.

Det här börjar likna rena sandlådan! Jag börjar misstänka att du inte vill förstå, såvitt det inte är Salander eller Timeout som har skrivit.
En resa var bokad, och blev senare avbokad. Hur svårt är det att förstå?
Om den bokades av SB eller av AA, det vet jag inte. Jag vet inte heller vem som avbokade den, men det lär ska ha kommit till SB:s kännedom i december.
Om sambon har vetat om det hela tiden, det vet jag inte. Men
officiellt så blev hon varse det efter EM:s död.
TorkelSnorkel har hört att det kom fram först efter SB:s död, medan jag har hört att det var efter att SB häktades.
Hur kan du påstå att det går att urskilja hoppsanns svar på två olika citat i dennes inlägg?
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Jag har information som säger att resan verkligen avbokades av någon men att det inte upptäcktes av någon förrän diverse papper gicks igenom efter SBs självmord. AA och andra ska alltså inte ha känt till detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
1. Resan lär ska ha avbokats före EM:s död.
2. SB lär ska ha fått reda på detta i slutet av december, oklart av vem han har fått infon. Kanske genom en bekräftelse från resebyrån, kanske från AA, om hon är den som har fått bekräftelsen eller från EM.
3. Avbokningen lär ska ha gjorts av en kvinna.
Citat:
hoppsanns svar
Märker ni inte hur mycket desinformation ni utsätts för?
SB visste alltså redan i december att resan var avbokad men han höll det hemligt och sedan upptäckte AA det efter hans död? Det låter som om de hade ett bra förhållande.
Har ni fler intressanta teorier?