Citat:
Ursprungligen postat av autospirit
Jag har en fråga eller en fundering. Om på vilken sida av vägen säckarna var gömda kan man dra slutsatsen på det varifrån eller från vilket håll har transporten kommit. Man släper väl inte säckarna över vägen till andra sidan?
Och en annan sak, jag är fortvarande av den åsikten att för människorna som är över 50 är nog pengarna viktigare än kärleksaffärer
Det kan hända att Eva hade i sin firmaarbete kommit i kontakt med någon skummis?
Jag hittar inte just nu uppgifter om Evas firma i Nora. För länge sedan surfade jag på nätet och hittade den. Då undrade jag över det att där annonserades det på något balttiskt språk eller om balttiska kontakter? Vet någon om detta?
Och en annan sak, jag är fortvarande av den åsikten att för människorna som är över 50 är nog pengarna viktigare än kärleksaffärer
Det kan hända att Eva hade i sin firmaarbete kommit i kontakt med någon skummis?
Jag hittar inte just nu uppgifter om Evas firma i Nora. För länge sedan surfade jag på nätet och hittade den. Då undrade jag över det att där annonserades det på något balttiskt språk eller om balttiska kontakter? Vet någon om detta?
De personer som föredrar pengar framför kärlek har nog aldrig haft nån större begåvning för eller intresse av kärlek?
Lever man med samma person sen trettio år kanske det kan stämma.
Det finns femtioåringar som känner villor, sommarstugor, bilar och en slant på banken som en fälla istället för en trygghet.
De kan få ryck att lämna allt för en nyfunnen kärlek eller för att resa jorden runt för att hitta en.
Jag har sett dom..
Det finns åttiosexåringar som kan bli våldsamt förälskade på äldreboendet till barn och barnbarns stora fasa. En sån dam fanns i min släkt.
Skillnaden är väl att man inte blir lika ofta förälskad ju äldre man blir och att man tenderar att hålla fast vid föremålet för sin ömma låga längre än man gör i tonåren.