2011-02-06, 21:54
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GraddMaja
Kan det då vara AA som jobbar i Suttarboda, det har varit uppe i tråden förut, men men det blir alltid så tyst när man tar upp AA

Jag tror inte det ska tolkas som att det är tabu eller censur (om det var så du menade). Vi vet helt enkelt inte mycket om henne. Om EM och SB har det kommit fram en del i media och via Internet och djungeltelegrafen. Även om sönerna har det ryktats liite. Men vad gäller AA har vi inte mycket att spinna vidare på... än så länge.
Citera
2011-02-06, 21:57
Medlem
ulricehamnstjejs avatar
Enligt Stayfriends så finns det en Annelie Andersson (Georgsson) som har gått på Gumaeliusskolan i Örebro 1977-1980.
Citera
2011-02-06, 21:58
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulricehamnstjej
Enligt Stayfriends så finns det en Annelie Andersson (Georgsson) som har gått på Gumaeliusskolan i Örebro 1977-1980.
Det borde vara AA eftersom brorsan hennes heter Georgsson
Citera
2011-02-06, 21:59
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadvetman
Kan mycket väl vara så,dessutom är man någon chef där med övertider och annat .kan man komma upp i den lönen.Hon kan ju ha ngt exraknäck också ,typ god man ,kontaktmannaskap, redovisare mm,så jag tycker inte man kan utesluta suttarboda pga att hon tjänar så mkt..
Det var någon som nämnde henne länge sedan i tråden att en Anneli A är borte från jobbet,tror det var något i Nerike Kil eller ngt dagis

Om jag inte har fel.

Om vi nu ska försöka bli lite mer källkritiska och verkligen försöka att få bekräftade uppgifter i tråden så bör vi vara försiktiga och inte rusa iväg igen med nya antaganden.

Det är inte Suttarboda heller. Vi får se om det kommer bekräftade uppgifter om var hennes arbetsplats verkligen är.
Citera
2011-02-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
MrsMagoo har aldrig påstått att hon arbetade som controller. Uppgiften om att hennes gamla arbetsplats var Sydkraft stämmer nog bra.

Då har jag missuppfattat och det ber jag om ursäkt för! Men du skriver att det stämmer ganska bra att Sydkraft var hennes gamla arbetsplats. Då vet du ju också vad hon hade för arbetsuppgifter, när det var och eventuellt var hon jobbar idag?
Citera
2011-02-06, 22:06
Medlem
ulricehamnstjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rohanna
Det borde vara AA eftersom brorsan hennes heter Georgsson
Ja, skulle tro det. Var väl högstadiet årsk. 7-9 som hon gick där, vet inte var hon gick låg och mellanstadiet? Någon som vet kanske?
Citera
2011-02-06, 22:06
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-miller
Relationen med 51-åringen blev allt mer komplicerad.
– Vi hörde en del konstiga saker om mannen hon träffade. Att han ljög mycket för Eva

Jag undrar om man berättar sådana här saker till de anhöriga om man tänker fortsätta en relation.
Det beror nog en hel del på vilka behov man har av att prata av sig. Vi vet inte exakt vad Eva hade för vanor när det gäller att prata av sig, men att döma av historien om sWeePerrs kollega kan hon i vart fall utgå från att personer som hon inte känner jätteväl ska kunna prata av sig inför henne.
Citera
2011-02-06, 22:08
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Då har jag missuppfattat och det ber jag om ursäkt för! Men du skriver att det stämmer ganska bra att Sydkraft var hennes gamla arbetsplats. Då vet du ju också vad hon hade för arbetsuppgifter, när det var och eventuellt var hon jobbar idag?

Det är det jag försöker få bekräftat. Hon arbetar inom samma bransch men inte i Örebro och inte som controller.

Vad hon arbetade med på Sydkraft, vet jag inte, men hon har inte arbetat som controller under 2010 och framåt.
Citera
2011-02-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det är det jag försöker få bekräftat. Hon arbetar inom samma bransch men inte i Örebro och inte som controller.

Vad hon arbetade med på Sydkraft, vet jag inte, men hon har inte arbetat som controller under 2010 och framåt.
Väntar med spänning på vad denna kvinna har och har haft för sysselsättning.
Citera
2011-02-06, 22:45
Medlem
ulricehamnstjejs avatar
Annelie Andersson (Georgsson) gick tydligen i klass 9F 1980 (allt enligt Stayfriends)
Citera
2011-02-06, 22:55
Medlem
LaGrenoilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulricehamnstjej
Annelie Andersson (Georgsson) gick tydligen i klass 9F 1980 (allt enligt Stayfriends)

Vad heter brorsan?
Citera
2011-02-06, 22:56
Medlem
ulricehamnstjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaGrenoille
Vad heter brorsan?
TG=Thomas Georgsson??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera