2019-01-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Och gick under smeknamnet "Bosse bög" redan på 1980-talet......
Bosse Hansson, Bosse Larsson och såklart när Lennart Swahn kom till sjukhuset med *insert valfritt osannolikt föremål* i röven, alla "kända" 80-talsbögar, allt helt säkert och verifierat av en arbetskamrats kusins halvbrors andra halvbrors frus ofödda sons klasskamrat som då jobbade på akuten. 80-talet var fantastiskt, råttor i pizzorna och zigenarna odlade potatis i uppbrutna vardagsrumsgolv, ja Loket var pedofil också, och Carola var nymfoman redan som 15-åring och alla visste någon som legat med henne. Sen kom internet och förstörde allt med sanningen.
Citera
2019-01-09, 22:35
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tku01
Han hade anmälningar på sig för 30 år sen. Hängt utanför skolor och betett sig så konstigt att anmälningar kommit till polisen. Kommer inte ihåg om det var i Solna eller Sollentuna. Men det var känt redan då att han var intresserad av (små-)pojkar.

Ja många äro skrönorna runt Bosse Hansson, men det är ju inte detsamma som att det är sant. Visa gärna några exempel på anmälningar mot honom.
Citera
2019-01-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Bosse Hansson flirtade med mig under en speedwaymatch i Målilla 2005 eller 2006 (han har bekanta på den orten). Han stod bredvid mig som åskådare och tittade på mig hela tiden, för att sedan slå ner blicken och låtsades titta ner i matchprogrammet. Sedan kommenterade han min tröja som "fin".

Ska tillägga att jag var under 18 år när detta utspelade sig, samt att Bosse hade trasiga kläder på sig och stank armsvett.

Han gillar småpojkar
Citera
2019-01-09, 22:39
Medlem
Pajosvs avatar
Förutom Bosses oförlåtna tilltag, så är hela historien tragisk. Det var ju någon vän eller arbetskamrat som hade uttalat sig om att de egentligen inte kände Bosse så väl. De visste inte vad han hade för intressen (vilket vi kanske numera känner till) hur han levde eller hur hans liv gestaltade sig.

Det behöver inte betyda att Bosse dagligen fantiserade om unga pojkar och att han regelbundet åkte till fjärran länder för att träffa yngre pojkar och unga män.

Men visst, det som kollegan berättade i Expressen (om jag minns rätt) så var han nog väldigt ensam. Tragiskt i så fall. (Jag försvarar inte hans gärning) jag har dock för mig att jag sett Bosse och Lennart Svahn på någon vimmelbild i någon skvallerblaska för flera år sedan.

På 80-talet minns jag att det ryktades om att Bosse och Lennart Svahn hade en relation med varandra. Hur sant detta var har jag dock ingen aning om.
Citera
2019-01-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Statistik.

Om man har levt ett långt liv och haft många kontakter med olika människor har man fått sig till livs en hel del livsberättelser. I och med att det sällan eller snarare aldrig var så att dylika saker anmäldes, finns givetvis ingen statistik att tillgå.
Jag har levt ett låååångt liv. En av mina bästa vänner har ett förflutet i AIK och jag har fått höra många historier om AIK och supporters och jag kan garantera att hade det funnits något att berätta om när det gäller Bosse Hansson hade jag vetat det. Ingen i den här tråden har en susning om vad han har eller inte har gjort men ändå hängs han ut av självutnämnda experter som, dement, bög, pedofil och gud vet vad. Patetiskt.
Citera
2019-01-09, 22:45
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Förutom Bosses oförlåtna tilltag, så är hela historien tragisk. Det var ju någon vän eller arbetskamrat som hade uttalat sig om att de egentligen inte kände Bosse så väl. De visste inte vad han hade för intressen (vilket vi kanske numera känner till) hur han levde eller hur hans liv gestaltade sig.

Det behöver inte betyda att Bosse dagligen fantiserade om unga pojkar och att han regelbundet åkte till fjärran länder för att träffa yngre pojkar och unga män.

Men visst, det som kollegan berättade i Expressen (om jag minns rätt) så var han nog väldigt ensam. Tragiskt i så fall. (Jag försvarar inte hans gärning) jag har dock för mig att jag sett Bosse och Lennart Svahn på någon vimmelbild i någon skvallerblaska för flera år sedan.

På 80-talet minns jag att det ryktades om att Bosse och Lennart Svahn hade en relation med varandra. Hur sant detta var har jag dock ingen aning om.
Efter en del googling, har de haft ett förhållande då Bosse åkt till akuten med ett ljus i anus.
Lennart Swan (jobbade på SVT på -80 talet) följde med till akuten vid tillfället 😀
Citera
2019-01-09, 22:46
Bannlyst
Var pojken svart, eller åt det mörka hållet?
Svarta 13-åriga pojkar kan ju se ut som 20-åringar, speciellt om de tränar. Och det var väl en träningspark, INTE en lekpark.
Och då är det väl bara "raggande"?

Hur som helst så tycker jag synd om Bosse tills vidare. Pojken kanske får mina sympatier om jag får veta mer om fallet. Men än så länge är Bosse den jag tycker mest synd om här.
Citera
2019-01-09, 22:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Jag har levt ett låååångt liv. En av mina bästa vänner har ett förflutet i AIK och jag har fått höra många historier om AIK och supporters och jag kan garantera att hade det funnits något att berätta om när det gäller Bosse Hansson hade jag vetat det. Ingen i den här tråden har en susning om vad han har eller inte har gjort men ändå hängs han ut av självutnämnda experter som, dement, bög, pedofil och gud vet vad. Patetiskt.

Du svarade nog fel person. Jag menar just det du säger, men att han kan på grund av ålder plötsligt ha tappat koncepten.

I mitt tidigare inlägg gick jag i svaromål mot en representant som påstod att Bosse har ett fläckigt förflutet. Jag menar alltså att om det som hänt i Florida verkligen är så illa som det utmålas så är det inget bevis för att Bosse tidigare betett sig så.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-01-09 kl. 22:49.
Citera
2019-01-09, 22:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Inte? Har du statistik på det?

Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Statistik.

Om man har levt ett långt liv och haft många kontakter med olika människor har man fått sig till livs en hel del livsberättelser. I och med att det sällan eller snarare aldrig var så att dylika saker anmäldes, finns givetvis ingen statistik att tillgå.

Jag är 50+. Jag har sett mycket, hört mycket, varit med om mycket.

Jag har även jobbat inom hemtjänsten i unga dagar där man alltid blev varnad av arbetskamraterna för tafsare. De sa till mig att jag inte skulle vända ryggen till farbror X. Då hade man en hand mellan benen. Ibland var dessa farbröder religiösa med vuxna barn som skämdes över faderns beteende. Dessutom har jag vänner som jobbar med gamlingar. Båda gamla tanter och gamla farbröder gör saker som dementa som de aldrig gjort tidigare - tafsar, säger könsord och lägger sig i fel säng.

Om det är begynnande eller pågående demens som fått Bosse att tafsa vet jag inte. Kanske han alltid gjort så. Eller kanske han förut bara tittat, nen nu även tar på främmande gossar.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-01-09 kl. 22:49.
Citera
2019-01-09, 22:47
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Inte? Har du statistik på det?
Skojar du? Du lär väl ha någon i släkten som jobbat med dementa personer, fråga dem.

Frontallobsdemens gör gamlingarna både elaka och perverterade, inget ovanligt att 90-åriga Greta säger att hon vill ha en grov kuk i sig, eller att gamle Gustav säger att han vill slicka servicehundens fitta.... Jag är fullt allvarlig.

För att inte tala om deras fysiska attacker, många i demensvården har blåmärken efter tjuvnyp och slag. De vittnar också om att gubbar och gummor kan vara förbannat starka också fast de ser så bräckliga ut.

Bosse kan han demens i frontalloben, det är där själva spärrarna sitter som hindrar hjärnan från att använda instinkter och grottmänniskobeteenden, alltså själva impulskontrollen. Hög alkoholkonsumtion kan nog också leda till demens i frontala loben, eller en skada som i fallet med Christer Pettersson.
Citera
2019-01-09, 22:50
Avslutad
Citat:

Min far berättade att han spelade korpfotboll i Råsunda/solnaområdet på 80-talet. Bosse Hansson kom ofta dit och tittade Men var förbjuden att spela själv av medicinska skäl. MEn han kom då ofta med sin sambo. Sambon var en kvinna och min far berättar att ingen på den tiden trodde Bosse var gay och han har svårt att tro det än idag
Däremot älskade Bosse fotboll och gick ofta och såg både dam-och herrfotboll i Stockholm. ävn lägre diisioner
Citera
2019-01-09, 22:51
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Efter en del googling, har de haft ett förhållande då Bosse åkt till akuten med ett ljus i anus.
Lennart Swan (jobbade på SVT på -80 talet) följde med till akuten vid tillfället 😀

Är inte det en gammal skröna, minns att jag hörde detta ryktet på 80-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in