2019-03-18, 02:57
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Imorgon är det "hearing time: 10.00 am och anklagelsen är "lewd or lascivious molestation". Oavsett om anklagelsen är riktig eller inte så hade ingenting hänt om detta skett i Sverige, det hade inte ens räckt till "sexuellt ofredande" att lägga handen utanpå byxorna på pojken. Nu är detta dårarnas paradis USA och de har paranoia när det gäller denna typ av brott och särskilt mot minderåriga. Förhoppningsvis lägger de ner detta och låter Bosse resa hem, vi får se vad som händer...
Ditt djävla äckel förbannade svin dåre pedofilförsvarare så du negligerar vad Bosse gjort en gubbe som lägger handen utanpå snoppen på ett barn det är inget i dina bög ögon satans kräk är vad du är.
Du är vidrig stå upp din fega djävul fy fan
Citera
2019-03-18, 07:24
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Bosse pedofilen fotbollen Hansson är så skyldig man kan.

Eftersom du inte vet något, men ändå uttalar dig, är det bara ett bevis på att du är vettlös.

Det är några olika i tråden som använder beteckningen »farbror Bosse«, vilket leder tanken till att samma personer kanske har för många spelare på banan. Det må vara hänt eftersom det verkar saknas lika många hjärnceller.

Om han är skyldig till det han anmälts för så är det ju så långt från något allvarligt som det går att komma. Besvärande möjligen, men mer är det inte. Något utöver dessa löjliga anmälningar har ingen presenterat. Det är bara skrönor och feberfantasier från galningar som tycks ha en sjuk fantasi.
Citera
2019-03-18, 12:37
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashflr
Han är anklagad för att ha vidrört pojkens könsdelar genom byxorna. Jag hoppas verkligen att det är straffbart i Sverige.

Du menar att det ska vara straffbart att vidröra utanpå byxorna och att det ska stå som en explicit text? Du har ingen känsla för att det är situationen och sammanhanget som ska utredas?

Kan upplysa om att vidröra vanligtvis översätts till snudda vid.
Citera
2019-03-18, 12:59
Medlem
Hade Bosse Hansson varit på Friends igår hade han väl sagt att det var tre svartingar som missade straffarna. Goitom, Obasi och Rashidi.
Citera
2019-03-18, 14:56
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Bosses advokat verkar ha begärt uppskov. Konstigt, varför vill Bo sitta längre tid o mögla på ESA.
Citera
2019-03-18, 15:30
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Bosses advokat verkar ha begärt uppskov. Konstigt, varför vill Bo sitta längre tid o mögla på ESA.
Han kanske är i ett alltför dåligt skick.
Citera
2019-03-18, 15:46
Medlem
eternussermos avatar
https://www.expressen.se/nyheter/tv-profilen-skulle-till-ratten-skjuts-upp-tva-manader/

Det här att han har en sjukdom som äter honom inifrån har jag missat och att han tror att han inte lever länge till.
Citera
2019-03-18, 15:50
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
https://www.expressen.se/nyheter/tv-profilen-skulle-till-ratten-skjuts-upp-tva-manader/

Det här att han har en sjukdom som äter honom inifrån har jag missat och att han tror att han inte lever länge till.

Det är väl förmodligen cancer.

När man läser vad polisrepresentanten sade så borde vem som helst reagera på begreppet rättssäkerhet:

Citat:
– Jag har sett såna här fall ta år innan de blir klara, sa Carla Kmiotek vid Coral Springs-polisen då.
Citera
2019-03-18, 15:54
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det är väl förmodligen cancer.

När man läser vad polisrepresentanten sade så borde vem som helst reagera på begreppet rättssäkerhet:
Det handlar väl om den lungsjukdom som han har gått ut med och som gör att han spenderar vintrarna i Florida.
Citera
2019-03-18, 16:07
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det handlar väl om den lungsjukdom som han har gått ut med och som gör att han spenderar vintrarna i Florida.

Ja det kanske är den, men sättet att uttrycka sig [äter upp mig] brukar vara symbolisk för just cancer. Är det KOL han har månne?
Citera
2019-03-18, 16:09
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ja det kanske är den, men sättet att uttrycka sig [äter upp mig] brukar vara symbolisk för just cancer. Är det KOL han har månne?
Jag befarar att det är något mycket allvarligare.
Citera
2019-03-18, 16:19
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag befarar att det är något mycket allvarligare.

Såsom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in