2019-03-18, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ja det kanske är den, men sättet att uttrycka sig [äter upp mig] brukar vara symbolisk för just cancer. Är det KOL han har månne?
Jag tror inte ett jävla dugg att han har varken KOL eller någon annan "lungsjukdom från minne från Moskva-OS" som han själv har uttryckt det. Bosse Bög har dragit på sig en hivsmitta under ett av sina bögerier med någon annan medelålders bajspackare under 1980-talet. Bromsmediciner har hållit honom någorlunda i skick i drygt trettio år, säkerligen med god hjälp av en fin grundfysik som den idrottsintresserade Bosse säkert haft. Nu är han så gammal att medicinen inte tar lika effektivt längre, alternativt har han inte tillräckligt med mediciner med sig till USA för att klara sig i månader eller år i finkan. Han är gammal och skör och sjukdomen äter upp honom inifrån. Virusmängderna i blodet höjs och han blir sämre och sämre. Han är död innan jul. Lunginflammation eller något liknande. Det brukar vara en simpel förkylning som tar AIDS-tomtarna eftersom de inte klarar av att bekämpa alla sekundärinfektioner som följer ovanpå förkylningen.
Senast redigerad av Arkhamist 2019-03-18 kl. 16:54.
Citera
2019-03-18, 17:08
Medlem
Grevelesevis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Bosses advokat verkar ha begärt uppskov. Konstigt, varför vill Bo sitta längre tid o mögla på ESA.
Det blir väl någon form av uppgörelse, utan rättegång. De är väl det som ska förhandlas fram nu.
Lite kapital måste han väl ha skrapat ihop under årens lopp. Är det fler än 1 offer? Har inte hängt med så noga.
Förövrigt är inte självmordsrisken ganska hög där på hotellrummet?
Ovärdigt slut hur som helst för den gamla legendaren.
Citera
2019-03-18, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grevelesevi
Det blir väl någon form av uppgörelse, utan rättegång. De är väl det som ska förhandlas fram nu.
Lite kapital måste han väl ha skrapat ihop under årens lopp. Är det fler än 1 offer? Har inte hängt med så noga.

Kapital har Bosse gott om. Han ska enligt uppgift vara god för över 8 miljoner. Detta förum fast egendom och frimärkssamlingen
Citera
2019-03-18, 17:18
Avslutad
Känns som det är uppgörelse på gång. Skulle tro att det slutar med att han måste registreras som sex offender i Florida och sedan får inreseförbud under ett antal år. Men Bosse har ju tidigare sagt att varje år han får leva är ett mirakel. Redan 10 år sedan hade han "ett par år kvar"
Citera
2019-03-18, 17:36
Medlem
Detta var alltså planerat en längre tid i förväg. Han kan nu botanisera i omgivningen och njuta några månader till i Florida och ha semester på riktigt igen, fast utan hyrbil. Visst det blir dyrt, men han tycker nog att det inte är ngn större vits att vara en av de rikaste personerna på Klara Kyrkogård.
Citera
2019-03-18, 17:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Jag tror inte ett jävla dugg att han har varken KOL eller någon annan "lungsjukdom från minne från Moskva-OS" som han själv har uttryckt det. Bosse Bög har dragit på sig en hivsmitta under ett av sina bögerier med någon annan medelålders bajspackare under 1980-talet. Bromsmediciner har hållit honom någorlunda i skick i drygt trettio år, säkerligen med god hjälp av en fin grundfysik som den idrottsintresserade Bosse säkert haft. Nu är han så gammal att medicinen inte tar lika effektivt längre, alternativt har han inte tillräckligt med mediciner med sig till USA för att klara sig i månader eller år i finkan. Han är gammal och skör och sjukdomen äter upp honom inifrån. Virusmängderna i blodet höjs och han blir sämre och sämre. Han är död innan jul. Lunginflammation eller något liknande. Det brukar vara en simpel förkylning som tar AIDS-tomtarna eftersom de inte klarar av att bekämpa alla sekundärinfektioner som följer ovanpå förkylningen.
Instämmer. Tror han kör med detta för att bli fri och fortsätta som baneman. Han åkte fast alldeles för sent då han förmodligen har åtskilliga offer som mår dåligt.
Citera
2019-03-18, 17:53
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Känns som det är uppgörelse på gång. Skulle tro att det slutar med att han måste registreras som sex offender i Florida och sedan får inreseförbud under ett antal år. Men Bosse har ju tidigare sagt att varje år han får leva är ett mirakel. Redan 10 år sedan hade han "ett par år kvar"
Snarare utreseförbud. Han kommer inte undan med detta då han också finns på film. Få personer ömmar för en pedofil och nu sitter Michael Jackson på juristernas näthinna efter "Neverland".
Citera
2019-03-18, 17:56
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Tror du på fullt allvar att dessa grabbar skulle vara första offren? Dessutom 2 gärningar på 2 dagar. Det är väl bara Bosses fanclub som hycklar och vill få folk att tro på detta scenario. Gubben är en gammal pedofil som inte räknade med att det fanns kameror och därför till slut ertappades.
Citera
2019-03-18, 17:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Kapital har Bosse gott om. Han ska enligt uppgift vara god för över 8 miljoner. Detta förum fast egendom och frimärkssamlingen
Då undrar man varför han väljer ett simpelt hotell i en förort som omges av parker? En typisk störd pedofil i mina ögon som har gjort sitt. Dom där miljonerna kommer gå till arvsfonden om han inte har någon släkting i livet. Borde delas upp i skadestånd till Bosses offer genom åren.
Citera
2019-03-18, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Då undrar man varför han väljer ett simpelt hotell i en förort som omges av parker? En typisk störd pedofil i mina ögon som har gjort sitt. Dom där miljonerna kommer gå till arvsfonden om han inte har någon släkting i livet. Borde delas upp i skadestånd till Bosses offer genom åren.

Ah, jag kan se rubrikerna i Expressen och AB: "TV profilen förstörde mitt liv-stämmer för 5 miljoner"
Citera
2019-03-18, 18:16
Medlem
Grevelesevis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Tror du på fullt allvar att dessa grabbar skulle vara första offren? Dessutom 2 gärningar på 2 dagar. Det är väl bara Bosses fanclub som hycklar och vill få folk att tro på detta scenario. Gubben är en gammal pedofil som inte räknade med att det fanns kameror och därför till slut ertappades.

Jag är inte med i någon fanclub. Är bara intresserad av fakta i målet, som har bevisats. Mina spekulationer rörde vid en ev uppgörelse om han måste betala 1 målsägare eller flera. Det har väl inte än så länge kommit fram något som tyder på tidigare övergrepp. Att vara bög och laglydig pedofil kan inte vara det lättaste..
https://t.co/SdIBk3SOP3?amp=1
Citera
2019-03-18, 18:30
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Jag är inte med i någon fanclub. Är bara intresserad av fakta i målet, som har bevisats. Mina spekulationer rörde vid en ev uppgörelse om han måste betala 1 målsägare eller flera. Det har väl inte än så länge kommit fram något som tyder på tidigare övergrepp. Att vara bög och laglydig pedofil kan inte vara det lättaste..
https://t.co/SdIBk3SOP3?amp=1
Inte du kanske men här finns det några som försvarar och höjer Bosse till skyarna. Nu fanns det faktiskt en kamera och att 2 grabbar på olika ställer skulle sätta dit pedofilen är uteslutet utan grund. Redan 2010 står i tråden att Bosse är bög och pedofiler är ljusskygga och sluga. Därav valet av motell. Om man har 8 miljoner så borde man välja värsta lyxhotellet i den åldern och ha det riktigt bekvämt. Jag tycker bara det är synd att fanskapet inte åkt dit tidigare. Flertalet inklusive Jackson blir avslöjade efter sin död. Likadant han i England, den vithårige barnprogamsledaren vad han nu hette. Såg dokumentären och det är samma tema. Låtsas vara god och delar ut miljoner till sjukhus och barn. Så gjorde dom sist nämnda. Bosse verkar mer sparsam och höll sig i bakgrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in