Nu har jag också hämtat filen med bilder & kollat. Till skillnad från många andra i tråden så tycker jag att hon nu har kommit ifatt sig själv. D.v.s. hon är mycket snyggare nu än för 20-30 år sen. Jag bortser från en del av tatueringarna som jag tycker det blir för mycket av.
Visst är hon sen för smal för mitt normala tycke men hon har en fin fitta & hårda rejäla bröstvårtor att leka med. Snyggt hår mot förr. Hon ser mindre tantig ut nu än förr.
Vad pryda många har blivit?! Detta är flashback där vi gillar att kvinnor, i synnerhet kändisar, visar fittan & tuttarna. Det var ju samma visa med Zara L. en tjej de flesta hade knullat direkt om de fick chansen. Även hennes stjärthål hade ni stoppat in den i om ni är riktiga flashbackare!
Jag har själv hela livet längtat efter en kvinna som är lite mer frigjord & inte så hämmad som de flesta kvinnor är. Tänk att bli sugen ute på en klippa sådär. Härligt!
Tumme upp för Skuggans nya sexliv & att hon delade med sig av sin fitta till mig som i stort sett aldrig får nån
Ni andra är bara avundsjuka för ni inte har nåt eget sexliv alternativt inte vågar leva ut lite mer (nej, jag menar inte att man därför måste klä av sig naken i ett industriområde eller på ett bad).