2023-08-17, 15:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preputiet
Magda Gadd tokhyllar LS på twitter och tycker att någon borde granska varför man inte kan bli sjukskriven för Addisons sjukdom. Hon har inte fattat att det är arbetsförmågan som bedöms inte sjukdomen. Har man ork att träna hårt 2ggr om dagen samt massproducera porr för pengar kan man inte räknas som icke arbetsför.
Många som går runt med kroniska sjukdomar som t ex diabetes men som arbetar utan att klaga.
https://twitter.com/gad_media/status...86486456152072
Magda Gadd jobbar inte på försäkringskassan direkt. Det förstår ju alla. Säger en del om hennes journalisthjärna.
Citera
2023-08-17, 15:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Magda Gadd jobbar inte på försäkringskassan direkt. Det förstår ju alla. Säger en del om hennes journalisthjärna.
Hon är ju själv galen...
Citera
2023-08-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Hon tycks ha nått en ny fas i livet, ökad mognad och självinsikt inte minst kring sin egen sexualitet, ökat självförtroende inte minst kring sin fysiska kropp, detta har lett till att utvik som tidigare inte varit möjliga nu gjorts möjliga.

https://www.expressen.se/kronikorer/...kande-exempel/
Citera
2023-08-17, 15:42
Medlem
Preputiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag tycker hon kan göra den granskningen själv om hon nu tycker att hon har ett scoop.
Citera
2023-08-17, 15:47
Medlem
discofunks avatar
Kul för hennes barn. Verkligen.
Citera
2023-08-17, 15:59
Medlem
Lindas klandervärda inlägg på instagram lär ju vara en direkt konsekvens av Anna Gullbergs krönika. Fy på henne.
Citera
2023-08-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Nu ligger ett inlägg uppe på Lindas instagram där hon visar upp vad hon ska skicka till Pernilla Wahlgren: använda sexleksaker och till det ska tillkomma använda ”thongs”. Låter som sexuellt ofredande!
https://www.instagram.com/p/CwC2RAXs1xs/

Med tanke på omständigheterna, så är det åtminstone ofredande i mina ögon.
Använda trosor till nån som bara uttryckt sin åsikt. Fy helvete.
Citera
2023-08-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon

Ikväll skall jag knäcka en pilsner, lyfta på den och skåla för Ulf Lundell

Kom oxå att tänka på Lundell, och det där brevet han skickade. Kom sen på att det var till en annan toka, Ramqvist.

Men Lundells frågor känns relevanta även till Skugge:

”Har du alldeles kissat på dig den här gången?”

”Saknas pojkvän?”.
Citera
2023-08-17, 16:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Lindas klandervärda inlägg på instagram lär ju vara en direkt konsekvens av Anna Gullbergs krönika. Fy på henne.
Nu kan dom styra henne - som en marionettdocka - som "mantisar" styrde Herr Bladh.
Citera
2023-08-17, 16:09
Medlem
mr.demons avatar
Tänk er skolstarten för Lindas ungar. Måste ju bara vara ett helvete. Fy fan vad jag lider med dom.
Citera
2023-08-17, 16:33
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Helt otroligt vad mycket utrymme Linda Sugge får i Expressen. Vem vill läsa om detta tragiska vrak ?

Sugge kan väl slå ihop sina påsar med Riksbögen Gardell så kan de åka runt och föreläsa. Skulle bli dundersucce i det toleranta mellanmjölkslandet.
De kunde förslagsvis läsa sagor för barn på biblioteket.
Citera
2023-08-17, 16:37
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baiyun
Tycker bara Linda Skugge är äcklig!

Ur mitt manliga perspektiv tycker jag att hon är genuint oattraktiv ur alla hänseenden både fysiskt och psykiskt, undrar vad det är för figurer som hon lockar till sig. Dessa stackare måste sakna all form av självaktning. Skulle 100 gånger hellre hänga med vraket Paow.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in