2004-08-07, 21:44
Medlem
sandaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybariten
Tja, hon är ju snyggare än jag iaf

..permette..(om det stavas så)
Citera
2004-08-07, 21:50
Medlem
sandaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Tro det eller ej men de flesta killar är heterosexuella vilket innebär att vi för det mesta har sexuellt umgänge med kvinnor.Så varje dag vaknar det upp tusentals efter tusentals män runt om i landet med en flickvän bredvid sig som både är osminkad och oretuscherad,och de flesta har nog även ett eller två kort på sin flickvän från semestern när man sitter i underkläderna på morgonen på balkongen bakfulla och jävliga efter en hård natt på klubbarna vid något charterställe.Så med andra ord vet vi hur en kvinna ser ut i verkligheten och på kort.Och det är helt ok,vi älskar dom ändå..

Så vad är din teori till hur du anser att män inte skulle veta hur en kvinnokropp ser ut??Eller spelar du dum

Bra skrivet, fast Skugge kanske syftar på tjejer man vanl ser i media..spec då "utvikta tjejer"..

Personligen gissar jag att mainstream-"porrbilden", av folks sexualitet, säkert gör större skada, än de "utseende-ideal", som presenteras i många utvik..
Citera
2004-08-07, 22:04
Medlem
sandaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Här sker det försök:
http://217.75.104.59/scandinavia/sho...50#post1233450

Jag tycker att hon var söt på bilden. Vad är ni så upprörda över? Börja jobba inom äldrevården så får ni se 8-dubbelt längre bort från retuscherade utvikningsbrudar. Åderbråck och variga sår, och grått istället för pigmentfärgat, y n i..

Gå och bli lite förbannade över vår exploaterade moder jord istället, om ni inte har ngt att göra...
Citera
2004-08-08, 00:56
Medlem
Coss avatar
Det intressanta med länken till bokförlaget är att Skugge tydligen tycker att det är ok att sminka/stajla sig för att sälja böcker och tjäna pengar,
till skillnad från de vedervärdiga flickor som sminkar/stajlar sig för att vika ut sig och tjäna pengar...
Citera
2004-08-08, 01:21
Medlem
triedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
Det intressanta med länken till bokförlaget är att Skugge tydligen tycker att det är ok att sminka/stajla sig för att sälja böcker och tjäna pengar,
till skillnad från de vedervärdiga flickor som sminkar/stajlar sig för att vika ut sig och tjäna pengar...

Det handlar väl om teater..

De flesta tjejer som viker ut sig, får inte så mkt pengar, de gör det lika mkt för bekräftelsens skull, och kanske för att chocka/känga ngn t ex.

Skugge skriver att hon sminkar sig för sin egen skull, hur mkt som nu ligger i det...

Men en sak ska sägas; hon säljer inte genom att utnyttja ngns sexualdrift...
Citera
2004-08-08, 10:41
Medlem
Hade jag varit Skugge, hade jag utgivit en bok om alla idiotiska kommentarer om henne här!

Någon fattar inte att ju mera som skrivs om en person, dessto mera uppmärksamhet får denne.

Visste inte ens vem det var förrän jag såg denna länken! Startad av henne själv?

Tokarev
Citera
2004-08-09, 20:55
Medlem
sandaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev
Hade jag varit Skugge, hade jag utgivit en bok om alla idiotiska kommentarer om henne här!

Någon fattar inte att ju mera som skrivs om en person, dessto mera uppmärksamhet får denne.

Visste inte ens vem det var förrän jag såg denna länken! Startad av henne själv?

Tokarev

Bara hennes kurage är värt all världens uppmärksamhet
Citera
2004-08-09, 20:57
Medlem
M2ks avatar
Missa inte 'Helt Ärligt' i TV4, börjar om några minuter. Skugge är med...
Citera
2004-08-09, 21:53
Medlem
evolutes avatar
Angående Helt Ärligt

Fy satan vad korkade utvikningsbrudarna var!

Den första såg ut som skitan. Har hon ingen spegel?
BB-Linda pratade om hur intelligent hon var hela tiden... Självinsikt har hon
ju i alla fall inte vilket hennes musik video visade med all önskvärd tydlighet.

Linda Skugge sa väl vad man väntat. Jag tycker hon var rätt ok faktiskt,
hon sa åt dem att skaffa en utbildning och jobb istället för att flasha tuttarna
vilket ändå inte leder till något (förutom för något fåtal).

Lite kul var det när psykologen anklagade Skugge för att vara en mediehora...

Slutligen vill jag bara fråga vem Nyberg sugit för att leda detta patetiska
försök till debattprogram. Hon är den sämsta intervjuare jag sett. Byt ut
henne mot BB-Linda!
Citera
2004-08-09, 22:04
Medlem
-Metal-s avatar
Sjukt pinsamt program, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Skämdes ju arslet av mig för den där bruden med joker smilet.
Måste säga att Skugge var helt ok idag
Citera
2004-08-09, 22:38
Medlem
Tippi Hedrens avatar
"Modellande är ju som vicket annat jobb som helst".

Ja, och du kommer säkert att bli kärnfysiker.
Citera
2004-08-09, 22:49
Medlem
Skugge satt med sina ultraliberala idéer och bara utstrålade von-oben-mentalitet. Hennes insats i debatten stannade vid ett påhopp på den "snuskgubbe" som tar bilder på tjejerna, självklart existerar ju bara utvikningsfenomenet för att män är svin. Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in