Citat:
Ursprungligen postat av
Majasmoker
När jag som mest försökte hitta nån villig kvinna på 0-talet så var det helt klart en stor andel kvinnor som sökte en man med "fast" hand & som helt bestämde hur de skulle göra i sängen. Då jag är en jämställd man både av naturen & uppfostran så hade jag ingen chans.
Dottern kan ju tycka det är helcoolt med en morsa som tar för sig. När jag i slutet på 90-talet var knappt 30 så hade jag ihop det med en 53-åring. Då var det ännu ganska udda men hennes dotter typ 17 år tyckte det var helfräckt att mamma blev ordentligt knullad av en ung man. Det var ändå rätt uppenbart att det var mest för sexet & att vi båda tände på åldersskillnaden.
När Skugge var ung så skrev hon nån text som innehöll raden "om ingen nyper mig i rumpan snart så går jag hem". Det är en annan författare som har en bok med den titeln men Skugge menade som jag minns det att det verkligen var så för henne. D.v.s. en kvinna som inte får uppmärksamhet vill naturligtvis ha det även om det så är ett nyp i rumpan. Är ju därför alla vi män tycker det är så konstigt att det är så farligt med ett litet rumpnyp, vi fattar inte att det var femte nypet samma kväll... Medan de flesta av oss män sällan eller aldrig får uppmärksamhet av en kvinna utan måste försöka få den av henne genom aktivt handlande.
En man som inte kan få tag i en kvinna är ju....ja, en loooser. En kvinna som ingen man vill tafsa på är naturligtvis också en stor loser.
Det var författarinnan Anna-Karin Elde som skrev boken "Om ingen nyper mig i rumpan snart så går jag hem".
Gällande Skugge så tycker jag vi håller oss till simpla förklaringar: när hade människan en inkomst att åtminstone försörja sig på senast? Millennieskiftet och något år framåt, kanske? Skugge har ju ständigt bytt persona vilket ju diskutera flitigt. Allt från hemmafru till feminism, vänster till höger osv. En gång för länge sedan kunde hon leva på sina texter och målade ibland upp bilder från sina innersta tankar och åsikter. När kreativiteten tagit slut och scenen tagits över av yngre, intelligentare och vassare skribenter/debattörer så återstår bara fittan att visa fram. Sitt nuvarande "innersta" och ett garanterat sätt att få tillbaka, om än ett hyfsat osmakligt sätt, uppmärksamheten på. Debattören och provokatören är tillbaka. Pengarna måste in, svårare är det inte!! P.s. Om någon mot förmodan skulle gå igång på damen ifråga och dessa bilder så bör vederbörande söka hjälp omedelbums. Ve och fasa