2023-07-12, 17:10
Medlem
Eeehh vad fan. Det här är alltså samma pk-linda som brukade skriva ledare i expressen? Hur kan det gå såhär fel.
Citera
2023-07-12, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Är ju ett smart gynekologverktyg för att se in i & kunna operera. En del tänder ju på "gynekologistories" i sexet.

Och nej, piskbilderna tycker jag inte är särskilt intressanta men vidrigt var att ta i. Annars väldigt banala bilder på nån som njuter av sitt sexliv.

det där är knappast ett gyn-verktyg men
Citera
2023-07-12, 17:55
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
det där är knappast ett gyn-verktyg men
Njaej jag tror väl inte just den där modellen köps in till vårdcentraler eller sjukhus

Men jag är åandrasidan övertygad om att Lindas variant går att hitta nånannanstans på jorden än bara i hennes fitta.
Citera
2023-07-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Hon har väl aldrig varit kommunist? Hon har varit ogillad i feministkretsar just för att hon är höger.

Nja, hon var rejält vänsterorienterad innan hon kring början på Reinfeldt-eran kom ut och bekände sig till nya moderaterna. Men höger, det har hon aldrig varit såvida hon inte fotsatt sin vandring höger ut. Men innan Nya M var hon definitivt inte höger.

Att många feminister inte tål henne idag beror bla på att hon just tog ett steg mot mitten och Nya M. Dvs hon svek feministrörelsen.
Citera
2023-07-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Var hon inte inne på KD en sväng också?

Skulle inte förvåna mig det minsta eftersom hon verkar äga stora indentitetsproblem och en del andra problem också för den delen. Hon har inte kunnat landa någonstans utan söker sig hela tiden till nya saker.
Citera
2023-07-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Nja, det verkar vara en aning snålt med den varan.

Det är väl bara bra eller ? Vem faaaan vil se henne naken ??
Citera
2023-07-13, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
När jag som mest försökte hitta nån villig kvinna på 0-talet så var det helt klart en stor andel kvinnor som sökte en man med "fast" hand & som helt bestämde hur de skulle göra i sängen. Då jag är en jämställd man både av naturen & uppfostran så hade jag ingen chans.

Dottern kan ju tycka det är helcoolt med en morsa som tar för sig. När jag i slutet på 90-talet var knappt 30 så hade jag ihop det med en 53-åring. Då var det ännu ganska udda men hennes dotter typ 17 år tyckte det var helfräckt att mamma blev ordentligt knullad av en ung man. Det var ändå rätt uppenbart att det var mest för sexet & att vi båda tände på åldersskillnaden.

När Skugge var ung så skrev hon nån text som innehöll raden "om ingen nyper mig i rumpan snart så går jag hem". Det är en annan författare som har en bok med den titeln men Skugge menade som jag minns det att det verkligen var så för henne. D.v.s. en kvinna som inte får uppmärksamhet vill naturligtvis ha det även om det så är ett nyp i rumpan. Är ju därför alla vi män tycker det är så konstigt att det är så farligt med ett litet rumpnyp, vi fattar inte att det var femte nypet samma kväll... Medan de flesta av oss män sällan eller aldrig får uppmärksamhet av en kvinna utan måste försöka få den av henne genom aktivt handlande.

En man som inte kan få tag i en kvinna är ju....ja, en loooser. En kvinna som ingen man vill tafsa på är naturligtvis också en stor loser.
Det var författarinnan Anna-Karin Elde som skrev boken "Om ingen nyper mig i rumpan snart så går jag hem".
Gällande Skugge så tycker jag vi håller oss till simpla förklaringar: när hade människan en inkomst att åtminstone försörja sig på senast? Millennieskiftet och något år framåt, kanske? Skugge har ju ständigt bytt persona vilket ju diskutera flitigt. Allt från hemmafru till feminism, vänster till höger osv. En gång för länge sedan kunde hon leva på sina texter och målade ibland upp bilder från sina innersta tankar och åsikter. När kreativiteten tagit slut och scenen tagits över av yngre, intelligentare och vassare skribenter/debattörer så återstår bara fittan att visa fram. Sitt nuvarande "innersta" och ett garanterat sätt att få tillbaka, om än ett hyfsat osmakligt sätt, uppmärksamheten på. Debattören och provokatören är tillbaka. Pengarna måste in, svårare är det inte!! P.s. Om någon mot förmodan skulle gå igång på damen ifråga och dessa bilder så bör vederbörande söka hjälp omedelbums. Ve och fasa
Citera
2023-07-14, 00:31
Medlem
Deadwoods avatar
Det har varit knäpptyst på hennes IG i sex dgr. Undrar om redaktionerna hon jobbar (t) för fått nys om hennes OF-bilder som kanske inte är i samklang med tidningarnas feministiska ”värdegrunder”, och gett henne kicken? Kanske verkligheten kommit ikapp Skugge som en truck på E4:an?
Citera
2023-07-14, 00:50
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwood
Det har varit knäpptyst på hennes IG i sex dgr. Undrar om redaktionerna hon jobbar (t) för fått nys om hennes OF-bilder som kanske inte är i samklang med tidningarnas feministiska ”värdegrunder”, och gett henne kicken? Kanske verkligheten kommit ikapp Skugge som en truck på E4:an?

Nåja, om skribent-karriären havererar har hon ju alltid superkroppen att falla tillbaka på!

Verkar som om försäljning av använda plagg är "nästa stora grej".

Hon kanske missade detaljen att många kändisars videos och bilder inte var frivilligt läckta ...
Citera
2023-07-14, 13:41
Medlem
JamesFs avatar
Den råa gothstilen hon utstrålar får det faktiskt att rycka lite i veken
Citera
2023-07-15, 10:01
Medlem
Hur länge kan man läsa samma bok?
Citera
2023-07-16, 02:17
Medlem
I Skugges dagbok på DS står det att hon levlar upp eftersom stadsminister Ulf Kristersson bjudit in henne för att uppmärksamma Stockholm Pride.

Kan detta stämma? Kan vi ha en stadsminister med så osmakligt omdöme???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in