2004-08-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Personangrepp. Funderar......
fundera du...
Citera
2004-08-06, 21:25
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Jag har uppfattat Lindas poäng så här: om hon vore uppsminkad, retuscherad och leende vänlig på bilderna hade ni sagt "wow". (och "jasså hon såg ju riktigt skaplig ut, hon kanske inte är så knäpp trots allt").

Hon vill bara visa er att verkligheten via utvikningsbilder är fejk. Inget annat. Och det låter ju som hon lyckas eftersom ni blir så arga på de här bilderna. Det är precis vad hon vill.
Jag tolkar utviket på precis samma sätt. Att utviket råkar sammanfalla med den stundande utgivningen av hennes gamla dagboksanteckningar är förstås en annan femma (och något som ger mig Regina Lund-vibbar).

Jag förstår för övrigt inte hur folk i den här tråden kan tycka att hon är ful. Om ni går till valfri badstrand och studerar alla trettioåriga småbarnsmammor kommer ni att notera att de som är "snyggare" än Skugge knappast är i någon kraftig majoritet, oavsett vilka preferenser ni råkar ha.

Jag kanske bör tillägga att för mig kommer före playboy.com tio gånger av tio, om vi nu pratar skönhetsideal.
Citera
2004-08-06, 21:42
Medlem
Milkfed 2s avatar
utvik och senare en date med Al Goldstein är alltsammans en PR-kupp
Citera
2004-08-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuno
Ang Skugge-utviket: Kunde inte Expressen ha citerat tv:s nyhets-presentatörer:
"Vi vill varna känsliga tittare".
LOL!
Citera
2004-08-06, 22:18
Medlem
M2ks avatar
Äh, hon är ju verklighetens kvinnliga motsvarighet till FB's egen Roger Persson. Att hennes provokationer uppväcker så starka reaktioner som ovan skulle säkert glädja LS, syftet uppnått.

Helt OK kropp dessutom, ingen 'skugge' faller över hennes fysionomi...
Citera
2004-08-06, 22:53
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Jag har fått in en report post angående personangrepp i den här tråden. Nu kommer inte det att leda till någon åtgärd, men skärper ni inte tonläget i den här tråden så kommer jag att låsa den.
Citera
2004-08-06, 23:49
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Jag har uppfattat Lindas poäng så här: om hon vore uppsminkad, retuscherad och leende vänlig på bilderna hade ni sagt "wow". (och "jasså hon såg ju riktigt skaplig ut, hon kanske inte är så knäpp trots allt").

Hon vill bara visa er att verkligheten via utvikningsbilder är fejk. Inget annat. Och det låter ju som hon lyckas eftersom ni blir så arga på de här bilderna. Det är precis vad hon vill.

Vad som fattas för att Linda skall "scora" är att någon annan modell, typ hon fotbollstjejen vadhonnuhette, ställer upp under samma premisser som Linda. Men av nån anledning tror jag inte det kommer att inträffa. Linda är unik. På gott och ont.

(Lindas självförtroende är ingalunda dåligt. Hon vet mycket väl att hon skulle platsa som utvikningstjej med de rätta attityderna och hjälpmedeln. Därför kan hon kosta på sig att göra en sån här grej. Om hon vägr 140, vad hade ni sagt då?)

Tro det eller ej men de flesta killar är heterosexuella vilket innebär att vi för det mesta har sexuellt umgänge med kvinnor.Så varje dag vaknar det upp tusentals efter tusentals män runt om i landet med en flickvän bredvid sig som både är osminkad och oretuscherad,och de flesta har nog även ett eller två kort på sin flickvän från semestern när man sitter i underkläderna på morgonen på balkongen bakfulla och jävliga efter en hård natt på klubbarna vid något charterställe.Så med andra ord vet vi hur en kvinna ser ut i verkligheten och på kort.Och det är helt ok,vi älskar dom ändå..

Så vad är din teori till hur du anser att män inte skulle veta hur en kvinnokropp ser ut??Eller spelar du dum
Citera
2004-08-07, 00:27
Medlem
Ariels avatar
Alcatraz -> Väl talat.
Citera
2004-08-07, 03:34
Medlem
Megaforces avatar
Jag hade dock gärna sett Skugge uppsminkad och retuscherad för att få lite jämförelse..
Citera
2004-08-07, 08:48
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Jag hade dock gärna sett Skugge uppsminkad och retuscherad för att få lite jämförelse..

Här sker det försök:
http://217.75.104.59/scandinavia/sho...50#post1233450
Citera
2004-08-07, 14:31
Bannlyst
[quote=Nulle]

Jag förstår för övrigt inte hur folk i den här tråden kan tycka att hon är ful. Om ni går till valfri badstrand och studerar alla trettioåriga småbarnsmammor kommer ni att notera att de som är "snyggare" än Skugge knappast är i någon kraftig majoritet, oavsett vilka preferenser ni råkar ha.

[quote]

Höll ju på att kräkas när man såg bilderna. Ingen som kan skicka en rakhyvel till henne??
Citera
2004-08-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Helt OK kropp dessutom, ingen 'skugge' faller över hennes fysionomi...

Klockrent!!
(kan jag använda den?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in