2010-01-04, 21:11
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Tomte
Eh... vi andra har i regel fem fingrar på varje hand. Är du uppvuxen intill Ringhals? Eller var farmor och mormor samma person?

Du har postat 88 inlägg sedan 2005-06-23 och det där är ett av dem. Då undrar man ju hur tankarna du har LÅTIT BLI att posta har sett ut.
Citera
2010-01-11, 14:19
Medlem
Jag undrar en del kring detta eviga tjat om hur smal hon är, hur lite hon äter..

Det ser inte bättre ut än att hon vill få oss att tro att hon har ätstörningar, vilket hon såklart inte har. Varför? Ja, det kan man ju fråga sig.

Min gissning är att det handlar om att hon vill leva ut den där "coola" och "händelserika" ungdomstiden hon så länge suktat efter men som hennes häxfula utseende tyvärr satte stopp för när det begavs. Sorgligt. Ja visst är det, men en del föds ju med ett häxlikt utseende och då får man liksom anpassa sina strategies efter detta beklagliga faktum, inte sant Linda?

Anyway.. Att vara för smal eller för full eller nåt som tonåring.. Ja, det var ett sätt att skapa lite rabalder, att märkas, få uppmärksamhet, få den där efterlängtade kommentaren "jag börjar bli orolig för dig, du är för smal". Tror detta är Lindas agenda, få lite uppmärksamhet för hennes "snygga" utseende. Nej, jag VET. Hon kan ju inte bli snygg men hon kan ju bli smal, hon är smal. Hon är för smal, sådär att jag nästan oroar mig.. Grattis Linda (shame about the face bara).

Avdelningen för förutsägbara blogginlägg:

Det allra roligaste efter R-fejden som återuppstod efter sju år (då satt jag med en nyfödd andraunge i famnen och jagades av R och nu är samma unge sju år och samma gamla tjat kommer igen från R) är alla HATMAIL jag får. De (män) skriver samma sak, "din lönnfeta kossa". HAHAHA!

Extremt kul då jag ser anorektisk ut. Haha.

Jag är en extremt fit mama så då blir det extra kul att ALLA mail handlar om att jag skulle vara lönnfet. Sorry guys men jag kan inte rå för att era fruar är tjocka och fula och har ladugårdsdörrar till rövar medan jag är en supersmal trots tre kids.

Hörrni gubbar, ge denna länk till era tjockisfruar så kanske de också blir smala.
Citera
2010-01-25, 00:19
Medlem
z2joiss avatar
Hon kan ju aldrig hålla tassarna borta från syltburken. Nu när det blivit debatt om Stieg Larsson trodde hon att det fanns uppmärksamhet att hämta. Det fanns det, synd för henne att den kom tillbaka i ansiktet bara.

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter...be_4137001.svd
Citera
2010-01-26, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Hon kan ju aldrig hålla tassarna borta från syltburken. Nu när det blivit debatt om Stieg Larsson trodde hon att det fanns uppmärksamhet att hämta. Det fanns det, synd för henne att den kom tillbaka i ansiktet bara.

Fy fan, snacka om bortgjord. Intressant att hon påstår att hon inte tycker detta är pinsamt. Man kan konstatera att Linda tydligen inte bara ser ut som en häst, hon ljuger som en häst travar.
Citera
2010-01-26, 14:06
Medlem
Hur kan Linda vara pr-konsult, vem litar på henne? Om någon ska göra pr för något så ska personen vara trovärdig. Linda ljuger, skryter, struntar i andra osv. Hur kan någon vilja jobba med henne?

Det är psykopat- light varning på henne.
Citera
2010-01-26, 14:09
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Hur kan Linda vara pr-konsult, vem litar på henne? Om någon ska göra pr för något så ska personen vara trovärdig. Linda ljuger, skryter, struntar i andra osv. Hur kan någon vilja jobba med henne?

Det är psykopat- light varning på henne.
Var får du ljuset ifrån? Hon är psykopat rätt och slätt och en jävligt självupptagen sådan!
Citera
2010-01-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois

på facebook skyller hon i från sig att hon var ensam med barnen och hade bråttom att skriva texten. hon hann därför inte kolla upp fakta
gissningsvis tänkte hon såhär:
jag-är-trebarnsmamma-i-förorten!!!! ingen kan väl kräva av mig att jag ska kolla upp fakta?????????

där säger hon också att hon INTE FICK BETALT för texten.

say no more.
Citera
2010-01-26, 16:05
Medlem
Basil Fawltys avatar
Låter som en borförklaring från ett socialfall till komvuxelev, som inte hann göra hemläxan ordentligt
Citera
2010-01-26, 18:45
Medlem
snippsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guill
på facebook skyller hon i från sig att hon var ensam med barnen och hade bråttom att skriva texten. hon hann därför inte kolla upp fakta
jag-är-trebarnsmamma-i-förorten!!!! ingen kan väl kräva av mig att jag ska kolla upp fakta?????????

say no more.

Nån länkade till ett blogginlägg/krönika från henne där hon dissade tonåriga feministbrudar med för mycket smink och sa att ingen skulle ta dem på allvar samt att de skulle satsa på att bli bra på nåt och ta jävligt mycket betalt för sig.

1. Har hon ändrat sig nu?
2. Har hon missat helt att man förmodligen inte blir tagen på allvar om man inte kollar upp fakta ordentligt heller?
Citera
2010-01-27, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guill

say no more.

Ja, att jobba utan betalning är väl ingen känd Linda-ism direkt... I Lindas lilla värld (numer kallad luftslottet som sprängdes ) finns det väl inget annat än "jobba hela jävla tiden, gör dig själv oumbärlig genom att vara BÄST och get payed". Ooops busted. Var tydligen mycket lättare att talk the talk än walk the walk..
Citera
2010-01-27, 15:41
Medlem
NygammalValss avatar
I senaste numret av ICA-kuriren (nr 4) finns en intervju med LS. Hon nämner ett antal gånger frasen "min man". Det verkar jävligt viktigt för henne att påpeka att hon är återförenad med vederbörande. På frågan "Vad gör du när det är fest?" svarar LS:

- Jag har helst fest tillsammans med min man, bara vi två. Han lagar mat och så pratar vi.

Jo, jag tackar jag! Det är ju verkligen vad man kan kalla fest det. Ett hejdundrande party rentav.
Citera
2010-01-27, 17:28
Medlem
z2joiss avatar
"Newsmill ville ha en snabb artikel om spökskrivning och det vet du lika väl som jag att de vände sig till mig för att jag snabbt kan skriva en rolig, träffsäker text på 15 minuter en fredagskväll."

Men fredagsmyset då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in