Citat:
Ursprungligen postat av
Black-butts-matter
Finns det någon offentlig person du stör dig på? Låt oss låtsas att det är Fredrik Reinfeld, han är ju knappt omtyckt av någon. Likt Skugge har han varit ett pain in the ass inom etablissemanget sedan tidigt nittiotal.
Du behöver inte sitta och googla uttalanden av Reinfeld eller bilder av hans svettiga flint. Om Reinfeld figurerar i media hela tiden för att dra uppmärksamhet till sin person eller skryta om sin nya karriär som bögslyna där gubbar går runt med honom i koppel och läderkalsong mot betalning, och sin OnlyFans-sida och försöker sälja sina nedskitna stringbadbyxor på postorder, vakuumförpackade…ja, då hävdar jag att du snart får migrän och vill strypa karln.
Det var helt fel av mig att antyda att du är pervers, jag ber om ursäkt. Jag blir väldigt förbajad av postmoderna resonemang om att det inte finns normalt / onormalt, sanning / lögn eftersom alla människor har rätt, samtidigt. Jag tycker det tänket har lett oss i fördärvet som nation. Allt sedan 68-rörelsen. But I digress.
Jag har inte sett Linda Skugge så ofta i media, det enda av henes porrfilmer jag sett är då hennes hatare delar bilder och klipp här på Flashback. Dina resonemang är alldeles för yviga och djupa, du gör alldeles för stor grej av Linda Skugge, hon är bara en kåt kärring som gör porr, en bland många andra. Slappna av kompis!