2024-11-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
"Krönika" av L.S. Ordet k_k förekommer 14 ggr i texten. Vad är det för fel på tanten?

"”Jag vet att ingen blir besviken när de öppnar mina byxor.” Det säger min sedan 2019 fasta KK med Stockholms bästa kuk OCH brain. I love the man, tänker jag ofta. Med stor tacksamhet."

https://amelia.expressen.se/premium/...-valutrustade/

Hon tänker och pratar som en man. Hon vill vara som en man. För de får vara egensinniga. Hon vill inte vara en beige ärbar kvinna. Inte många män som tänder dock på androgyna kvinnor…
Citera
2024-11-08, 20:34
Medlem
Daggmars avatar
Citat:
"Krönika" av L.S. Ordet k_k förekommer 14 ggr i texten. Vad är det för fel på tanten?

"”Jag vet att ingen blir besviken när de öppnar mina byxor.” Det säger min sedan 2019 fasta KK med Stockholms bästa kuk OCH brain. I love the man, tänker jag ofta. Med stor tacksamhet."

Verkar som att hon måste hitta på något nytt tramsigt för att hamna i rampljuset igen.
Betraktar henne som mindre begåvad.
Citera
2024-11-09, 00:03
Medlem
Citat:

Jag fattar inte allmänintresset i hennes perversa sexliv. En bitter gammal hagga som knullar loss. Ja kul för henne om det är så viktigt för henne. Men vad har det med mig att göra?

Det är ju nåt slags ödets ironi att kvinnor verkar vara som kåtast när de inte längre kan få barn...

Hon skriver dessutom att män med små snoppar hatar de med stora. Hur fan vet folk hur stora snoppar andra män har i erigerat tillstånd? Det syns ju inte. Knappt ens i duschen.

Jag har varken stor eller liten. Skiljer några cm mellan de flesta även om det finns outliers åt båda hållen.
Senast redigerad av Locifer 2024-11-09 kl. 00:06.
Citera
2024-11-09, 03:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Jag fattar inte allmänintresset i hennes perversa sexliv. En bitter gammal hagga som knullar loss. Ja kul för henne om det är så viktigt för henne. Men vad har det med mig att göra?

Det är ju nåt slags ödets ironi att kvinnor verkar vara som kåtast när de inte längre kan få barn...

Hon skriver dessutom att män med små snoppar hatar de med stora. Hur fan vet folk hur stora snoppar andra män har i erigerat tillstånd? Det syns ju inte. Knappt ens i duschen.

Jag har varken stor eller liten. Skiljer några cm mellan de flesta även om det finns outliers åt båda hållen.
Läste krönikan och blev förvånad över att Expressen vill publicera eländet. Värdelöst formulerat nonsens, innehåll som påminner om något en 13-årig kille skrivit när han vill provocera. Pinsam text.
Citera
2024-11-09, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Läste krönikan och blev förvånad över att Expressen vill publicera eländet. Värdelöst formulerat nonsens, innehåll som påminner om något en 13-årig kille skrivit när han vill provocera. Pinsam text.

Jag förstår ingenting. Försöker hon på något sätt att provocera så faller det platt i marken. Det är bara nonsens det hon skriver. Jag rycker bara på axlarna och är helt oberörd av det irrelevanta innehållet.

Att Expressen ens kan betala för det där är för mig en gåta. Är det möjligen någon beslutsfattare från Expressen som i gengäld får nuppa henne då och då?

Faktiskt fanns det bättre krönikörer i Piff och Paff på den tiden det begav sig.
Citera
2024-11-09, 09:07
Medlem
Citat:

Varför skulle han ha "Stockholms bästa kuk OCH brain" om han frivilligt ligger med den kroniskt sjuka, avmagrade gamla spermahinken Linda? Känns som att en sådan man skulle ha betydligt bättre alternativ till hands i så fall.

Uppenbart att hennes krönikor numera är en typ av sexnoveller där hon kan slänga in lite vad som helst.
Citera
2024-11-09, 10:23
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Varför skulle han ha "Stockholms bästa kuk OCH brain" om han frivilligt ligger med den kroniskt sjuka, avmagrade gamla spermahinken Linda? Känns som att en sådan man skulle ha betydligt bättre alternativ till hands i så fall.

Uppenbart att hennes krönikor numera är en typ av sexnoveller där hon kan slänga in lite vad som helst.
Det är väl marknadsföring så de kan dra in fler tjejer till sina porrfilmer?
Citera
2024-11-09, 13:47
Medlem
Storanglarens avatar
Det här var stor komik i hennes krönika.
"Jag VET att de också vet att jag kan erbjuda dem ett åka de aldrig kommer glömma. Och glömmer gör de aldrig. Med tanke på att alla efter en rollercoster ride klistar sig fast vi mig likt flugor på sådan där tejpremsa som hänger i sommarstugor.

Jag är deras ljus. Deras whirlwind. Lyckopiller. Den motor de inte klara sig utan."

"Något som en random tjugoåttaåring inte kommer i närheten av. Med mina skills av ERFARENHET, lagom dos craziness. En fullständigt orädd, atletisk killer body som älskar sin kropp.

Har hon sett sig själv i spegeln? Hon är dessutom 51 år = extremt slapp fitta jämfört med en tajt 18-åring.

VEM försöker hon lura?
Citera
2024-11-09, 14:46
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Tror det stämmer, i Skugges världsbild.

Det fanns en återkommande herre på de där bilderna, på Darkside, för ett och ett halvt år sedan. Undras om det inte var han som gick runt med henne i ett koppel. Hon hade en ring av metall runt halsen. Det var avsugningar på allmän plats och liknande.

Bland annat fanns en bild i helfigur på paret när de gick runt på stan ...

Sedan lyckades hon inte komma ur den där ringen runt halsen och fick panik, eller hur det nu var.

Vill minnas att det stod om det i dagboken.

Är Skugge del av ett Master-harem?

"Stockholms främsta man" förefaller i alla händelser inte alltför kräsen.
Citera
2024-11-09, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tror det stämmer, i Skugges världsbild.

Det fanns en återkommande herre på de där bilderna, på Darkside, för ett och ett halvt år sedan. Undras om det inte var han som gick runt med henne i ett koppel. Hon hade en ring av metall runt halsen. Det var avsugningar på allmän plats och liknande.

Bland annat fanns en bild i helfigur på paret när de gick runt på stan ...

Sedan lyckades hon inte komma ur den där ringen runt halsen och fick panik, eller hur det nu var.

Vill minnas att det stod om det i dagboken.

Är Skugge del av ett Master-harem?

"Stockholms främsta man" förefaller i alla händelser inte alltför kräsen.

Ang. ringen runt halsen, tänker du inte på kyskhetsbältet hon skrev om i en krönika?

Citat:
"Jag har alltid drömt om att få använda en bultsax för att öppna det kyskhetsbälte jag bär ibland (en gördel som innebär att mina nedre regioner är kontrollerade exklusivt av en man). Men kanske inte på det sätt som härförleden ofrånkomligen ägde rum på ett gudsförgätet kroppsbyggargym."

Eller så var det en liknande episod.
Citera
2024-11-09, 15:49
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ang. ringen runt halsen, tänker du inte på kyskhetsbältet hon skrev om i en krönika?

Eller så var det en liknande episod.

Nej, det här var en ring runt halsen och ett koppel.

Men episoden med kyskhetsbältet, som sitter runt de nedre regionerna, handlar säkert om samma individ.

Skugges "ägare".
Citera
2024-11-09, 15:51
Får avsmak av detta luder, va slapp hon ska vara. Usch. Å ändå så står gubbarna på kö att knulla henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in