Citat:
Ursprungligen postat av
Rymdkommissarie
Huruvida jag är äcklig eller inte vet du ingenting om. Hur pass degenenerad jag är eller inte vet du inte ett dugg om heller, så det du pratar om är bara nonsens i den här diskussionen. Ditt svamlande om koprofager och RFSL är också bara pladder.Jo visst jag kan förstå att folk tycker det är anstötligt, det har du rätt i. Vad jag däremot tycker är ganska löjligt är att det ganska ofta just är gubbjävlar som sitter här och förfasar sig över Linda Skugge, gubbar som själva gärna sitter och tokrunkar på nätet åt hårdporr, det blir lite löjligt då liksom att dessa plötsligen hart så förbannat svårt för några kissvideos med Linda Skugge. Vem fan bryr sig liksom, det är väl knappast så att hennes videos tvingas på er ute på internet?
Finns det någon offentlig person du stör dig på? Låt oss låtsas att det är Fredrik Reinfeld, han är ju knappt omtyckt av någon. Likt Skugge har han varit ett pain in the ass inom etablissemanget sedan tidigt nittiotal.
Du behöver inte sitta och googla uttalanden av Reinfeld eller bilder av hans svettiga flint. Om Reinfeld figurerar i media hela tiden för att dra uppmärksamhet till sin person eller skryta om sin nya karriär som bögslyna där gubbar går runt med honom i koppel och läderkalsong mot betalning, och sin OnlyFans-sida och försöker sälja sina nedskitna stringbadbyxor på postorder, vakuumförpackade…ja, då hävdar jag att du snart får migrän och vill strypa karln.
Det var helt fel av mig att antyda att du är pervers, jag ber om ursäkt. Jag blir väldigt förbajad av postmoderna resonemang om att det inte finns normalt / onormalt, sanning / lögn eftersom alla människor har rätt, samtidigt. Jag tycker det tänket har lett oss i fördärvet som nation. Allt sedan 68-rörelsen. But I digress.