2024-10-21, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet hur gamla Lindas barn är?
De borde vara i vart fall unga vuxna.
Vet man vad de tycker om mammas eskapader?

Den yngsta ska vara 17, de andra 20-nåt. Med tanke på gränslösheten har hon nog frånkopplat föräldrarollen lite..
Har undrat över detta, hur man får denna sysselsättning (offentligt) att fungera ihop med anhöriga, men är inte mycket klokare. Känns långt ifrån så bekymmerslöst som det målas upp (från flera av dessa influencers), så detta känns mer intressant än nakenbilder/filmer.
Citera
2024-10-21, 19:23
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Fan hon har alltså barn, fy fan för att behöva växa upp med en sån människa.
Citera
2024-10-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet hur gamla Lindas barn är?
De borde vara i vart fall unga vuxna.
Vet man vad de tycker om mammas eskapader?

En av hennes döttrar är en av Sveriges bästa släggkastare.
Lite udda familj, måste man säga.

https://worldathletics.org/athletes/...kugge-14852385
Citera
2024-10-22, 20:49
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Jag gillar verkligen Linda Skugge, hon är ju störtskön. Blev sugen på denna, "En dag med Linda Skugge"
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-linda-skugge/
Citera
2024-10-23, 10:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Jag gillar verkligen Linda Skugge, hon är ju störtskön. Blev sugen på denna, "En dag med Linda Skugge"
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-linda-skugge/
Nej. Hon är INTE "störtskön". Ffån osäker Emo-autist till unhinged krönikör till moralkakebakande bullmamma som gav Pernilla Wahlgren helvete för att hon visade sig lätt avklädd.... Till hela Sveriges sönderpumpade, omedicinerade gloryhole.
Citera
2024-10-23, 12:13
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nej. Hon är INTE "störtskön". Ffån osäker Emo-autist till unhinged krönikör till moralkakebakande bullmamma som gav Pernilla Wahlgren helvete för att hon visade sig lätt avklädd.... Till hela Sveriges sönderpumpade, omedicinerade gloryhole.
Smaken är som baken och åsikterna är olika. Jag gillar Skugge, hon är en cool kvinna! Pernilla Wahlgren däremot är ganska trist tycker jag.
Citera
2024-10-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Smaken är som baken och åsikterna är olika. Jag gillar Skugge, hon är en cool kvinna! Pernilla Wahlgren däremot är ganska trist tycker jag.
Jag blev direkt illamående. Något riktigt sunkigt, tragiskt och pinsamt över henne.
Citera
2024-10-23, 18:22
Kvinnor ser alltid prostituerade som svaga och utsatta kvinnor. Tycker det är få feminister som oroar sig för Skugge. Hon borde man verkligen oroa sig för, speciellt hennes barn.
Citera
2024-10-23, 19:40
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Kvinnor ser alltid prostituerade som svaga och utsatta kvinnor. Tycker det är få feminister som oroar sig för Skugge. Hon borde man verkligen oroa sig för, speciellt hennes barn.

Det var ju debatt när hon gick ut på OnlyFans. Men efter att hon fortsatt och sagt att det här är nåt hon vill göra är det inte mycket feminister kan säga. De har redan sagt sitt. Kan ju inte hålla på och kritisera Linda Skugge hela tiden. Då blir det ddrev och klappjakt. Hennes bok fick MVG av äldre feminister som Ebba Witt Brattström, Marianne Lindberg De Geer och Birgitta Holm. Då skulle yngre feminister tvingas mopsa sig mot dem och framstå som sexnegativa.
Citera
2024-10-23, 20:30
Medlem
larkascendings avatar
https://amelia.expressen.se/-javlar-...ver-min-kropp/

Det är som att hela hennes världsbild och politiska åskådning alltid präglats av hur männen i hennes liv ser på henne. Mer komplex än så verkar hon ju inte vara?

Som ung förkroppsligade hon klyschan av den bittra, ratade och avundsjuka feministen. Så fort hon väl hittade en man som ville avla barn med henne övergick hon till att bli ärkekonservativ bull-mamma istället. Slutligen när hennes man väl lämnat henne för en förmodat vackrare förmåga (vilket givetvis är förödande för det inte själslivet) får hon något slags psykbryt och bestämmer sig för att bli den smutsigaste horan någonsin? In your face ex-maken, liksom?

Om två-tre år har hon hittat frälsningen och når medialjuset igen på det sättet.
Citera
2024-10-23, 21:07
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Jag blev direkt illamående. Något riktigt sunkigt, tragiskt och pinsamt över henne.
Jag tycker Linda Skugge är cool, rolig och annorlunda. En skön kontrast till Bianca Igrosso och andra snortråkiga svennekändisar.

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Gubbar betalar för att piska och knulla henne i den sunkiga källaren? Hur får hon in pengar annars? Gör hon det gratis?
Jättebra om hon hittat en inkomstkälla och har kul på samma gång. Vad är ditt problem med det egentligen?
Citera
2024-10-24, 10:22
Medlem
Jag har själv psykisk ohälsa och som sådan känner man alltid igen en annan med samma problem. Tro mig: hon är inte frisk. Och det hade jag påstått med säkerhet även om hon hade varit oskuld och bodde i kloster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in