2024-11-03, 00:41
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Att smörja in ansiktet med säd och smaska på den.
Att ha en enorm dildo i sin bak och sen smaska på den.
Att ligga fastspänd och ha flera män på rad som stoppar in Petter Niklas.

Är det beundransvärda aktiviteter när det gäller att öka rörelserummet för kvinnor.
?
Haha Ojojoj. Ribban är hög minsann.

Nej det är inte beundransvärt alls.

Vad som är beundransvärt är att stå ut med hatet, köra sitt rejs och kunna betala sina räkningar och dra in till sin pension.

Det är bra mycket mer än de 250,000+ personer som tog försörjningsstöd 2023 klarade av.
Citera
2024-11-03, 01:13
Medlem
Har det kommit fram mer filmer med våran kära Linda & co ?
Citera
2024-11-03, 10:16
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimelineTourist
Nej det är inte den enda måttstock jag har.

Har hon begått någon form av lagbrott med sin verksamhet?

Hon är laglydig och hon bidrar till samhället. Som vilken kassörska i kassan på ICA som helst.

Varför stör du dig på en sån person så mycket?

Det säger mer om dig än om henne att du inte kan låta bli att provoceras av en naken tant som knullar på bild.

Lite omoget att inte ha lite humor kring fenomenet imho.

Tro mig, är det nåt jag ser i detta så är det humor. Loads of it.

Var har jag överhuvudtaget skrivit att jag stör mig på Linda eller vad hon pysslar med? Var utläser du att jag provoceras ens det minsta?

Vad har laglydighet visavi lagbrott med detta att göra?

Jag inväntar med spänning dina svar på dessa frågor.
Citera
2024-11-03, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Tro mig, är det nåt jag ser i detta så är det humor. Loads of it.

Var har jag överhuvudtaget skrivit att jag stör mig på Linda eller vad hon pysslar med? Var utläser du att jag provoceras ens det minsta?

Vad har laglydighet visavi lagbrott med detta att göra?

Jag inväntar med spänning dina svar på dessa frågor.

Nu lägger du allt fokus på dig själv.

Allt jag säger är att Linda är en helt vanlig brud med en helt vanlig bruds issues dvs glappkäft och blöt i fittan. Man behöver inte per automatik trycka till hennes sort, däremot så kanske hon inte är så busig som hon tror.

Men det viktiga här är att hon försörjer sig och hon borde inte vara ett problem utöver att man kanske tycker det är tjatigt med vaginamonolog nummer 836 i kvällspressen.

Det är bra att hon visar att folk som hon finns och att hon också är en av de som betalar skatt och bygger samhället. Det visar att demokrati är ett fantastiskt och mångfaldigt system.
Citera
2024-11-03, 11:47
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Nu lägger du allt fokus på dig själv.

Allt jag säger är att Linda är en helt vanlig brud med en helt vanlig bruds issues dvs glappkäft och blöt i fittan. Man behöver inte per automatik trycka till hennes sort, däremot så kanske hon inte är så busig som hon tror.

Men det viktiga här är att hon försörjer sig och hon borde inte vara ett problem utöver att man kanske tycker det är tjatigt med vaginamonolog nummer 836 i kvällspressen.

Det är bra att hon visar att folk som hon finns och att hon också är en av de som betalar skatt och bygger samhället. Det visar att demokrati är ett fantastiskt och mångfaldigt system.

Hahaha, vilket jävla snömos. Kör hårt, hörru.
Citera
2024-11-03, 11:56
Citat:
Hahaha, vilket jävla snömos. Kör hårt, hörru.

Hålla på att klanka på nakna tanter är sånt frireligiösa och runkare gör, så som svar på din fråga så är det väl därför hon är bra, hon lockar fram runkarna och torrfittorna så man får något att reta sig på på riktigt.
Citera
2024-11-03, 12:17
Medlem
Citat:
Hon pressar på väggarna och får dem att flytta sig ett par millimeter och på så sätt ökar hon rörelseutrymmet för alla kvinnor.

Ni är tvungna att tolerera henne. Tråkigt för er. Bra för alla bad girls därute.
Vad är det för väggar du pratar om?
För mig får hon göra precis vad fan hon vill, men jag undrar på vilket sätt hon "behövs"?
Vad innehåller det här tänkta "rörelseutrymmet" som kvinnor då ska anmodas att använda?
Citera
2024-11-03, 13:10
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad är det för väggar du pratar om?
För mig får hon göra precis vad fan hon vill, men jag undrar på vilket sätt hon "behövs"?
Vad innehåller det här tänkta "rörelseutrymmet" som kvinnor då ska anmodas att använda?
Just den delen är väl inte svår att förstå även om man inte håller med?

Sexuell frihet och frihet från skam vad gäller att prova vad man gillar och vill göra som annars uppfattas som mycket skambelagt och ”fult”.
Citera
2024-11-03, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Just den delen är väl inte svår att förstå även om man inte håller med?

Sexuell frihet och frihet från skam vad gäller att prova vad man gillar och vill göra som annars uppfattas som mycket skambelagt och ”fult”.
Det kan jag iofs köpa, men då vill jag att anvädaren TimelineTourist också hejar på mig om jag väljer att visa kuken offentligt. Som man måste ju jag också ha rätten att flytta på väggarna och känna frihet från skam?
Citera
2024-11-03, 13:28
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Hålla på att klanka på nakna tanter är sånt frireligiösa och runkare gör, så som svar på din fråga så är det väl därför hon är bra, hon lockar fram runkarna och torrfittorna så man får något att reta sig på på riktigt.

Ok så hittills har du kommit fram till att hon behövs för att A: Betala skatt och följa lagen och B: Locka fram runkare som du kan reta dig på riktigt på. Uppfattat.

Sen tycker väl jag att det är väldigt många steg mellan "tanter" som gillar att visa sig nakna och vad Linda Skugge pysslat med senaste året(och hur hon gjort det inte minst) men var och en får ha sin åsikt och synsätt och inget vore mig mer fjärran än att skriva dig på näsan.

Det där med att "reta sig på riktigt" låter inte som nåt man mår bra av i längden, undvik tråden för en mer rofylld tillvaro!
Citera
2024-11-03, 14:31
Medlem
Jag har en hel del insyn i hur det går till på OnlyFans och liknade sidor. Linda fick enormt mycket gratis reklam i början och hon tjänade säkert bra med pengar. Men efter ett tag så försvinner dom flesta följare då nyhetens behag lagt sig. Då resulterar det i att Linda måste hitta på värre och värre saker för att få ny uppmärksamhet och pengar. Det är så det ser ut på OnlyFans och många tjejer drivs till prostitution när deras gränser töjs ut. Personligen tycker jag det är ansvarslöst att tidningarna ger Linda reklam och legaliserar OnlyFans. Dom borde kolla upp hur verkligheten ser ut för dessa tjejer innan dom skriver om det.
Citera
2024-11-03, 14:31
Citat:
Ok så hittills har du kommit fram till att hon behövs för att A: Betala skatt och följa lagen och B: Locka fram runkare som du kan reta dig på riktigt på. Uppfattat.

Sen tycker väl jag att det är väldigt många steg mellan "tanter" som gillar att visa sig nakna och vad Linda Skugge pysslat med senaste året(och hur hon gjort det inte minst) men var och en får ha sin åsikt och synsätt och inget vore mig mer fjärran än att skriva dig på näsan.

Det där med att "reta sig på riktigt" låter inte som nåt man mår bra av i längden, undvik tråden för en mer rofylld tillvaro!

Tack för din omtanke, coach (och att du tog dig tid att skriva till mig i tråden i din rofyllda tillvaro).

Hon är ett exempel på hur man kan leva sitt liv och fortfarande ha en publik bland kulturarbetarna i kvällspressen.

Det är fler som läser hennes sextips än dina inlagor här och bättre betalt för dem får hon också. Retsamt, inte sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in