2007-05-05, 17:41
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben

Lindas snyft-historia påminner mig förresten om när någon kärring på SvD gick ut på "webben" för första gången. Hon registrerade sig på något chat-forum, givetvis med sitt fulla namn osv, och skrev ett första inlägg som lät ungefär så här:

"Hej allesammans, jag heter XX och jobbar på Svenska Dagbladet. Jag skulle vilja höra lite om varför ni skriver på internet och hur ni började med det".

Ni kan gissa vilka svar hon fick på det. Vad jag minns var det första ungefär så här:

"Stick och brinn, du är bara en fet journalist hora" [obs särskrivningen]

Detta chockade SvD-tanten såpass att hon skrev en lång, upprörd artikel om hur sjukt Internet var, och att det borde stoppas.

- F.G

Hahaha!
Citera
2007-05-05, 17:44
Medlem
Linda verkar inte riktigt ha förstått hur internet fungerar.

Jag sörjer verkligen inte att hon lägger ned sin skräpblogg.
Citera
2007-05-05, 20:50
Medlem
Spoke_islands avatar
Snackade personligen med Linda Skugge för några år sen. Konstaterade blixtsnabbt att mer idiotisk människa får man leta länge efter! Hjulet går runt men hamstern är tvärdöd! Enda skälet till att hon fått bre ut sig i spalterna är att det varit förbannat politiskt korrekt att tillåta henne att pådyvla folk sina hjärndöda åsikter. Hon är definitivt inte riktigt riktig! Men men, få se hur länge det dröjer innan suggskaftet gör Come back.....
Citera
2007-05-05, 20:55
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Hon är definitivt inte riktigt riktig!
Nej det är väll ganska uppenbart. Om man slänger fram en patte och börjar amma på en av sveriges finaste restauranger kan inte ha stallet fullt av hästar.
Citera
2007-05-05, 21:11
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Linda verkar inte riktigt ha förstått hur internet fungerar.

Jag sörjer verkligen inte att hon lägger ned sin skräpblogg.

Tyvärr får hon fortsätta som krönikör.

Hon skriver en hel del direkt felaktiga saker som hon verkar ta för vetenskapliga fakta bara för att HON tycker det är så.
Citera
2007-05-05, 21:13
Medlem
GJEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Nej det är väll ganska uppenbart. Om man slänger fram en patte och börjar amma på en av sveriges finaste restauranger kan inte ha stallet fullt av hästar.

Det är ju ett av hennes statements...man måste även om barnet är hungrigt kunna känna av lite.. amma i foajen/restroom/liknande är en variant...
Citera
2007-05-06, 03:37
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Hjulet går runt men hamstern är tvärdöd!
Haha!
Citera
2007-05-06, 20:59
Medlem
Vad hade hon väntat sig? Skugge har vräkt ur sig sin obegåvade skit oemotsagd i flera år och om hon trodde hon gjort sig populär är hon mer än lovligt dum.

Jag har försökt läsa någon krönika av fanskapet men gett upp efter någon rad. Skugge är en kändis i samma klass som Linda Rosing & Fadde. Kan ingenting, vet ingenting och har aldrig gjort något som är värt att lägga på minnet heller.

Bara sunt att hon får veta vad folk tycker om henne.
Citera
2007-05-06, 22:14
Bannlyst
99% på Flashback består ju av anonyma bittra smyghatare och rasister som i verkligheten själva är mobbade och inte vågar uttala sig om ett skit.
Citera
2007-05-06, 22:26
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av December
99% på Flashback består ju av anonyma bittra smyghatare

Föregå då med gott exempel och förbättra din karma genom att outa dig själv, din anonyma lilla bittra smyghatare där!
Citera
2007-05-06, 23:31
Medlem
Tjohildas avatar

Citera
2007-05-08, 15:20
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Föregå då med gott exempel och förbättra din karma genom att outa dig själv, din anonyma lilla bittra smyghatare där!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in