2004-08-05, 20:12
Medlem
Vintersömns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toan
Underbar kritik mot Skugge var det i vaje fall. Är det någon som faktiskt hört någon säga de tycker Skugge gör ett bra jobb?

Gå in på godtyckligt feministforum och förundras över personkulten!

Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Eftersom hon tydligen finns registrerad på Flashback - varför inte fråga henne själv?

http://217.75.104.59/scandinavia/member.php?u=72462

Intressant problem faktiskt - Om det är den "riktiga" - är det nu plötsligt mot reglerna att skriva förolämpningar/personangrepp mot Linda Skugge?

Har svårt att tänka mig att det är den äkta. En professionell (!?) skribent på Expressen skulle förmodligen vara mer noggrann med sitt språk än så här. Jag menar, hon vill väl inte få dåligt rykte!

Citat:
Ursprungligen postat av linda skugge
Jag vill minnas att för många år sedan när alanis morrisete (stavning är en annan fråga) släppte sin skiva så var alla låtar sånt skit som hade hänt henne, och hon klagade på allt dåligt i sitt liv. Men när skivan släpptes, hon fick pengar och så kom hon i skrivartorka för att hon hade det så bra att det inte fanns nåt att skriva om
Citera
2004-08-06, 10:09
Medlem
Megaforces avatar
Nu har hon tydligen vikt ut sig också.. http://www.expressen.se/index.jsp?a=166645
Citera
2004-08-06, 10:14
Medlem
LadyTieras avatar
nu flyttar vi denna till skvaller (igen) där den kan ligga och gosa med dagens bb-linda och andra likvärdiga trådar.
Citera
2004-08-06, 10:27
Medlem
blow_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Nu har hon tydligen vikt ut sig också.. http://www.expressen.se/index.jsp?a=166645

usch!
jag har sett tjackhoror som sett mer inbjudande ut
Citera
2004-08-06, 11:02
Medlem
Ninjans avatar
Nu slutligen när jag ser henne så här naken på bild så förstår jag var all hennes bitterhet kommer ifrån. OJ vad ful hon var, dessutom så försöker hon ju verkligen se arg och otrevlig ut också. Otroligt vad långt folk kan tänka sig att gå för publicitet. I jämförelse med hennes tjack-hora mediakåthet så framstår ju Big bother Linda som en from nunna.

Synd om dig Linda , verkligen jättesynd att du gör så här emot dig själv...
Citera
2004-08-06, 11:11
Medlem
skugge är verkligen en vidrig människa. och det där så kallade utviket? *kräks*
Citera
2004-08-06, 11:15
Medlem
Vintersömns avatar
Jobbigt. Nu kommer man att få mardrömmar igen. +o(
Citera
2004-08-06, 12:18
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
nu flyttar vi denna till skvaller (igen) där den kan ligga och gosa med dagens bb-linda och andra likvärdiga trådar.

Märker jag en viss resentment mot skvaller?

/CW
Citera
2004-08-06, 15:06
Medlem
Heja Linda!
Citera
2004-08-06, 15:58
Medlem
Manzons avatar
Som småbarnsförälder tycker jag Linda är rätt intressant att läsa. Hon vågar dessutom tycka till om kontroversiella saker. Bra jobbat Linda!
Citera
2004-08-06, 16:57
Medlem
Jag tror inte på er när ni säger hur äcklade ni är. Det skulle ni inte sagt om ni inte visste vem tjejen på korten var. Eller?

Tycker Linda har riktigt söt figur. Gissar även att hon egentligen har ljusbrunt hår. Det svartfärgade håret kombinerat med total avsaknad av make-up gör att ansiktet kommer bort. Dessutom ser hon sur ja nästan ilsken ut.

Fast om hon skall visa sig som hon är, och alltid annars har make-up, varför kan hon inte ha det på bilderna?
Citera
2004-08-06, 17:34
Medlem
wasps avatar
Linda Skugges utvik

I expressen kan man idag läsa om Lindas utvik
http://www.expressen.se/index.jsp?a=166645

Det är mycket jag inte förstår i världen, och detta är ytterligare en sak.

Är inte ett utvik likamed ett utvik, oavsett digitalt manipulerat eller inte?. Jag trodde Linda var emot exploateringen av kvinnor. Tydligen inte, eftersom ett utvik av henne går bra.
Det leder till att det är försköningen av ett kvinnoideal hon är emot.
(Då idealen är olika beroende på kultur och århundrande funderar jag stillsamt om ifall vi levde i en tid då hennes kropp var idealet. Skulle hon då klaga?)

Men - detta ovan spelar ingen roll, eftersom Linda gör detta samtidigt som hon släpper sin bok. All reklam är bra reklam tänker Linda, och detta gör att hon blir en mediahora, precis som de hon föraktar. Man viker ut sig för att synas! Det är verkligen ett ideal att sträva efter!

Jag förstår inte skillnaden.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in