2004-08-02, 16:11
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Eftersom hon tydligen finns registrerad på Flashback - varför inte fråga henne själv?

http://217.75.104.59/scandinavia/member.php?u=72462

Intressant problem faktiskt - Om det är den "riktiga" - är det nu plötsligt mot reglerna att skriva förolämpningar/personangrepp mot Linda Skugge?

Varför ska det vara tillåtet med personangrepp öht? Oavsett om personen är medlem på FB eller inte borde personangrepp beivras då det definitivt inte hör hemma i en seriös debatt.
Citera
2004-08-02, 16:37
Medlem
Citat:
Eftersom hon tydligen finns registrerad på Flashback - varför inte fråga henne själv?

Intressant problem faktiskt - Om det är den "riktiga" - är det nu plötsligt mot reglerna att skriva förolämpningar/personangrepp mot Linda Skugge?

Jag skickar henne ett PM om den här tråden - så kanske vi kan få en kommentar här.

Jag skulle personligen tycka att det vore jäkligt starkt av henne och ge henne många pluspoäng - om det är den "riktiga" - och hon ville gå i debatt mot sina kritiker här. Å andra sidan - hur kan vi någonsin veta att det verkligen är så.
Hmmm ....

Känns inte riktigt som om det är den riktiga linda skugge.

Interests:
Vara störig
Occupation:
Debatör

Står det på hennes sida. Förhoppningsvis så borde ju den äkta LS kunna stava till debattör...
Citera
2004-08-02, 17:17
Medlem
sandaes avatar
-
Citera
2004-08-02, 17:43
Medlem
sandaes avatar
Citat:

Tror inte att det är den riktiga, f ö, kan vi inte maila den riktiga och övertala henne att skaffa profil på Flashback?
Citera
2004-08-02, 20:04
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Det viskas om att den här tråden skall flyttas till Skvaller...

Nej du ahlman, detta är inte skvaller!
Lås den eller gör vad du vill, men nu får du allt tillbaka den.

*flyttas tillbaka till Övrigt*
Citera
2004-08-02, 20:06
Medlem
Nikolajevitjs avatar
.
Citera
2004-08-02, 20:21
Medlem
triedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toan
Underbar kritik mot Skugge var det i vaje fall. Är det någon som faktiskt hört någon säga de tycker Skugge gör ett bra jobb?

Gillar inte allt Skugge gör, men det jag beundrar hos henne är hennes ärlighet; hur många kvinnor fejkar så lite? Mest av allt gillar jag nog iaf hennes sköna, cyniska humor, som går igen i nästan allt hon skriver, de som inte uppfattar den missar antagl ngt...
Citera
2004-08-03, 03:30
Medlem
Skugge är en äcklig subba :mad:
Citera
2004-08-03, 04:09
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linda skugge
Jag har mått dåligt under ett par års tid nu utan något som hellst knark.Deprimerad, lättare sömnproblem, ångest, självmordstankar sammanfattar väl mig ganska bra.

No shit Sherlock. Det märks inte.
Citera
2004-08-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triedi
Gillar inte allt Skugge gör, men det jag beundrar hos henne är hennes ärlighet; hur många kvinnor fejkar så lite? Mest av allt gillar jag nog iaf hennes sköna, cyniska humor, som går igen i nästan allt hon skriver, de som inte uppfattar den missar antagl ngt...

Nu debatterar du väl ändå med flera användarkonton åt gången va... ?

Själv tycker jag att Skugge har för begränsat område för att hennes krönikor eller texter skall bli intressant, det blir litegrann som att läsa nånting skrivet av Wikingsson/Hammar
Citera
2004-08-04, 22:13
Medlem
sandaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybariten
Nu debatterar du väl ändå med flera användarkonton åt gången va... ?

??!!
Citera
2004-08-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandae
??!!

Kolla namnen på alla skribenterna på denna sidan....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in