Intressant problem faktiskt - Om det är den "riktiga" - är det nu plötsligt mot reglerna att skriva förolämpningar/personangrepp mot Linda Skugge?
Varför ska det vara tillåtet med personangrepp öht? Oavsett om personen är medlem på FB eller inte borde personangrepp beivras då det definitivt inte hör hemma i en seriös debatt.
Intressant problem faktiskt - Om det är den "riktiga" - är det nu plötsligt mot reglerna att skriva förolämpningar/personangrepp mot Linda Skugge?
Jag skickar henne ett PM om den här tråden - så kanske vi kan få en kommentar här.
Jag skulle personligen tycka att det vore jäkligt starkt av henne och ge henne många pluspoäng - om det är den "riktiga" - och hon ville gå i debatt mot sina kritiker här. Å andra sidan - hur kan vi någonsin veta att det verkligen är så.
Hmmm ....
Känns inte riktigt som om det är den riktiga linda skugge.
Interests:
Vara störig
Occupation:
Debatör
Står det på hennes sida. Förhoppningsvis så borde ju den äkta LS kunna stava till debattör...
Underbar kritik mot Skugge var det i vaje fall. Är det någon som faktiskt hört någon säga de tycker Skugge gör ett bra jobb?
Gillar inte allt Skugge gör, men det jag beundrar hos henne är hennes ärlighet; hur många kvinnor fejkar så lite? Mest av allt gillar jag nog iaf hennes sköna, cyniska humor, som går igen i nästan allt hon skriver, de som inte uppfattar den missar antagl ngt...
Jag har mått dåligt under ett par års tid nu utan något som hellst knark.Deprimerad, lättare sömnproblem, ångest, självmordstankar sammanfattar väl mig ganska bra.
Gillar inte allt Skugge gör, men det jag beundrar hos henne är hennes ärlighet; hur många kvinnor fejkar så lite? Mest av allt gillar jag nog iaf hennes sköna, cyniska humor, som går igen i nästan allt hon skriver, de som inte uppfattar den missar antagl ngt...
Nu debatterar du väl ändå med flera användarkonton åt gången va... ?
Själv tycker jag att Skugge har för begränsat område för att hennes krönikor eller texter skall bli intressant, det blir litegrann som att läsa nånting skrivet av Wikingsson/Hammar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!