2023-08-16, 23:19
Medlem
EastAreaPapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Fattar du verkligen inte grejen här? Försök att läsa lite av hennes gamla krönikor så kanske du förstår uppståndelsen lite bättre
Beror den på att hon nu uppenbarligen har andra åsikter än för 20+ år sedan när hon dissade Pernilla Wahlgren? Så mycket uppståndelse borde det väl ändå inte generera? Alla som inte är dumma i huvudet reviderar sina åsikter över en 20-års-period.
Citera
2023-08-16, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastAreaPapist
Beror den på att hon nu uppenbarligen har andra åsikter än för 20+ år sedan när hon dissade Pernilla Wahlgren? Så mycket uppståndelse borde det väl ändå inte generera? Alla som inte är dumma i huvudet reviderar sina åsikter över en 20-års-period.

Hon har uppenbarligen lyckats reta upp ganska många genom åren och förtjänar all skit hon kan få. Hennes krönikor var ju nära att orsaka hjärnblödning vid flera tillfällen och jag skulle inte bli förvånad om hon orsakat ett par hjärtattacker genom åren bara genom att vara sig själv.

Jag skiter i om hon ändrat åsikter om saker och ting, hon verkar fortfarande lika blåst och är än fulare än sist jag såg henne!
Citera
2023-08-16, 23:50
Medlem
Kan inget annat än att hångarva åt förfallet.
Som hon har betett sig genom åren.
Vilken bluff hon är.
Citera
2023-08-16, 23:52
Medlem
"Jag har konstant rännskita, kom och köp mina stringtrosor" är onekligen en pitch av rang.
Citera
2023-08-17, 00:05
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
"Jag har konstant rännskita, kom och köp mina stringtrosor" är onekligen en pitch av rang.

Nästa steg på DS och Onlyfans är kanske det på riktigt? Det finns ju dem som vill ha mer än wet om man säger så... Är hon i behov av pengar så kan hon ju lika gärna bjuda på det också när hon ändå gör sin grej...
Citera
2023-08-17, 00:06
Medlem
mensverkets avatar
Har sett dom läckta bilderna. Hon behöver terapi.
Varför är hela hennes kropp full med ärr?
Citera
2023-08-17, 00:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Nästa steg på DS och Onlyfans är kanske det på riktigt? Det finns ju dem som vill ha mer än wet om man säger så... Är hon i behov av pengar så kan hon ju lika gärna bjuda på det också när hon ändå gör sin grej...
Kan vi verkligen utesluta att det inte redan finns fekalier på hennes OF?
Citera
2023-08-17, 00:50
Medlem
linda är en bipolär subba

allmänt känt
Citera
2023-08-17, 01:14
Medlem
ziggarillens avatar
Usch! Vill varken se Pernilla Walhgren ellr Linda Skugge nakna. Sjukt att dom tror någon skulle få stånd av att se dessa ruggugglor. Kan istället leda till impontens.
Citera
2023-08-17, 02:30
Medlem
Jag känner att jag vill göra ett inlägg i detta ämne...

Först och främst tycker jag synd om Skugge nu, det verkar ha blivit ett "drev" av det här...

Vi är i samma ålder i alla fall, sedan har jag nog aldrig gillat henne så mycket, men nu har det gått lite överstyr, iallafall här på fb...

Det är minst lika "synd" om Skugge som någon annan kvinna som hamnar i eller växer upp under sämre förhållanden än andra och jag vet inte vad hon blivit utsatt för tidigare, men snälla ha LITE medlidande med människan

Jag försvarar inte det Linda gör, för det ser förskräckligt ut att föregå med sådana explicita exempel!

Att bli piskad sådär, pissad på och sedan se ut som att du njuter av det, nej tack!

Oavsett så verkar det vara ren förnedring det handlar om och jag tycker verkligen synd om vem som helst som går så långt och går med på sånt i långa loppet.

Om det "bara" vore ett konstprojekt, då tackar jag dig Linda för att ha gått före alla andra, (mig kanske) också, för att göra det "legit" för kvinnor att bete sig och vara såhär, så fortsätt kämpa för fri porr osv. medans vi kan och får göra så i Sverige.
(obs. satir i detta stycke)

Snälla Linda Skugge! Du är värd mer än såhär, låt inte de sura torskarna lura dig mera.

Mvh/pp
Citera
2023-08-17, 03:48
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Har hon en medelålderskris eller vad är det frågan om?

Hon har påstått att det främst är ekonomiska skäl men har karriären gått såpass utför? Hon var en av de kändaste journalisterna för inte evigheter sen och hennes texter dök upp överallt.

I det moderna Sverige borde inte en välrenommerad journalist med inriktning feminism ha svårt att få uppdrag.
Vill hon bara visa upp sig? Bli ett namn på allas läppar igen?
Att vara journalist är ganska dåligt betalt numera, alla tidningar ägs av samma bolag som kan publicera det du skrivit i alla sina tidningar utan att du får mer betalt. En researtikel i DN gav 500 spänn före skatt 2018. Försök leva på det...

Enligt Ratsit och liknande bor två döttrar hos henne, en 16- och en 20-åring.
Senast redigerad av Citronfrommage 2023-08-17 kl. 03:51.
Citera
2023-08-17, 04:12
Medlem
Kan man få tag i materialet utan att betala på OF ? Vad kostar det annars ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in