2023-08-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Sluta snacka en massa strunt som du själv inte tror på.
Du får henne att framstå som så sjuk att hon knappt klarar av sin vardag. Ändå springer hon på gymmet och kör hårt, så full av energi att hon till och med gör pull ups i tunnelbanevagnar och i ställningarna på lekplatser. Utöver det knullar hon främmande män, flera om dagen tydligen, är ute i naturen och flashar fittan all ledig tid som blir över. Väl hemma blir det foto sessions till OF

Linda har medvetet tagit valet att bli hora, för att slippa knega som oss vanligt folk. Tycker du att det är fel att ha en åsikt om det eller?

Jag har reumatism och förstår precis vad hon pratar om. Man har värk och får anpassa sin vardag..
Det är int ded.det att man får ont av att träna. Du bär på en förlegad bild av sjuka människor som antingen sängliggande eller aktiva. Värken kommer och går dagligen. Har man. FÖR ont går det inte att träna men rörelse i sig förvärrar inte värken.
Tvärtom rekommenderar läkare mig att träna. Att bygga upp muskler är viktigt. Det kan mildra symptom.

Smärtan är som värst när du har suttit ner ett tag. Ett tag kan variera mellan några minuter och en timme.
Det gör då så ont att man skriker.
Ibland kan man bara ligga raklång. Vissa dagar går man som en krympling. Eller det känns så .man har ont vid varje steg. Men det måste inte synas.

Jag förstår LS.
Att bygga upp sin fysik kan vara det enda man har. Är alternativet att bli sjukskriven, ägna tiden åt nio-fem kontorsjobb och slits ut sig och därigenom inte ens hinna med/orka med träning, då kan det bara värt att testa en försörjning där du kan styra själv och det kostar mindre i vad du ger ut..

Sen att inte sexsäljeri är vägen till lycka, utan nog slitet mer i längden är en annan sak

Din inställning är en riktig skitinställning.

Hon ska lida och tiga. Hon får inte lägga ut sig själv för det stör DIG. Sjuka människor ska betex dsg stereotypt som du har behov av,annars är de inte sjuka utan lögnare.
Hon ska slita inom vården, förlora sitt boende,bli av med sina barn.
Då är det bra, eller?

Hon kanske visar många bilder från ett och samma tillfälle, vadå springer runt och knullar.
Hon verkar endast ha en man.
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-16 kl. 14:36.
Citera
2023-08-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8-D
Uppgifterna som postats kommer från skatteverket/ratsit pekar åt det hållet iaf

Äntligen någon som faktiskt kan presentera något.
Så LS har haft låg inkomst deklarerad de senaste åren?
Citera
2023-08-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saengstolpe
Den mediala bevakningen kring LS och hennes OF känns så jäkla skum. Jag förstår helt enkelt inte de som tycker det är något positivt att en "kulturtant tar ägandeskap över sin sexualitet" och samtidigt gissningsvis tillhör gruppen som tycker det är förkastligt att män konsumerar porr. Jag trodde att LS bilder skulle vara nån form av erotiskt laddade, soft core, sensuella, svartvita, suggestiva foton. Nu är det ju istället inzoomad analsex med sperma och blod.
LS får göra precis som hon vill, kul att det går bra.
Det här är bara tragiskt.

Men man får väl se det som så att hon iallafall lyckas slå Kerstin Thorvall med hästlängder. Hoppas hon skriver något bra också (jag har inte läst någon bok av henne kan tilläggas).
Citera
2023-08-16, 14:40
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Äntligen någon som faktiskt kan presentera något.
Så LS har haft låg inkomst deklarerad de senaste åren?

(FB) Skvaller om Linda Skugge?

Gissar att hon sitter på flera miljoner i bostadslån också
Senast redigerad av 8-D 2023-08-16 kl. 14:42.
Citera
2023-08-16, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Det är många föräldrar som är vidriga. Runar Sögards barn går i skolan.
Få mig inte att börja snacka om Runar. Den djäveln bör behandlas på samma sätt som han behandlade Carolas katt.

För övrigt undrar jag om du har sett LS bilder? Hon har piskrapp och blod och blåmärken på sin taniga kropp. Det är inte normalt det här. Gubbarna som håller på såhär kommer, om nån rättvisa finns, också skärskådas in i detalj. Vänta bara!
Citera
2023-08-16, 14:43
Medlem
Giant Squids avatar
De flesta som får ekonomisk kris brukar väl skaffa ett normalt extraknäck eller i värsta fall gå till soc efter hjälp. Inte börjar man lägga ut spermaindränkta bilder pånätet direkt. Jag tror inte på hennes historia om penningakris. Det är ett hån mot alla som kämpar med tillvaron därute.
Citera
2023-08-16, 14:45
Medlem
jack.danielss avatar
Ingen skugga skall falla på henne! Hon hade varit riktigt snygg, om hon inte varit så jävla ful!
Citera
2023-08-16, 14:47
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Hm,jag hade önskat att hon kunde be Pernilla om ursäkt.
Jag förstår inte att den sitter så långt inne.
Men jag kan inte med det här personliga hatet mot någon som är dum, bara. Att Pernillar arg förstår man ju. Men de andra här inne som vill se LS död förstår jag inte. Ser ni inte hur illa däran hon redan är?
Vad krävs för att du ska lugna ner dig?
Skulle du verkligen ens sluta hata henne om hon genuint bad om ursäkt?

Jag skulle tom tycka synd om henne då.
Citera
2023-08-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Eller hur!???
Men vad vet du om vilka försök hon gjort?
Dessutom är det väl hon som bestämmer vad hon vill göra av sitt liv. Inte du..
Citera
2023-08-16, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
De flesta som får ekonomisk kris brukar väl skaffa ett normalt extraknäck eller i värsta fall gå till soc efter hjälp. Inte börjar man lägga ut spermaindränkta bilder pånätet direkt. Jag tror inte på hennes historia om penningakris. Det är ett hån mot alla som kämpar med tillvaron därute.

Men vilket jävla trams..
Du har ju full insyn i vilka försök hon gjort?
Ja, de flesta försöker nog att klara sin försörjning genom att finna rätt jobb, inom det gebit man kan/har utbildning och erfarenhet för.
Var och en väljer vad hen vill göra av sitt liv, det får du liksom bara tugga o dig.
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-16 kl. 14:53.
Citera
2023-08-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Sluta snacka en massa strunt som du själv inte tror på.
Du får henne att framstå som så sjuk att hon knappt klarar av sin vardag. Ändå springer hon på gymmet och kör hårt, så full av energi att hon till och med gör pull ups i tunnelbanevagnar och i ställningarna på lekplatser. Utöver det knullar hon främmande män, flera om dagen tydligen, är ute i naturen och flashar fittan all ledig tid som blir över. Väl hemma blir det foto sessions till OF.

Du måste vara blåst i huvudet om du tycker att hon är så sjuk att hon är sängliggande hela dagarna och inte klarar av att ta ett vanligt arbete.

Linda har medvetet tagit valet att bli hora, för att slippa knega som oss vanligt folk. Tycker du att det är fel att ha en åsikt om det eller?

Väldigt bra inlägg! Helt bedrövad över att den ”feminism” hon tidigare så starkt förespråkat nu kokat ner i ett OnlyFans konto. Trodde verkligen att den kvinnliga frigörelsen och självständigheten kommit längre än så! Må vara att hon har diverse böjelser och vill ligga med många olika män men varför i helvete göra det i offentlighetens ljus och mot betalning?!?! Var finns anständigheten?
Citera
2023-08-16, 14:52
Medlem
StigAllans avatar
Har ännu inte klickat på någon länk som visar vad hon visar.
Tror att det är läge att tycka synd om henne istället för att gotta sig i hennes självvalda förnedring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in