2023-07-06, 23:16
Medlem
Såg att hon fotat tuttar och stolt skrivit
" Inne på tv4s toalett "
Haha
Citera
2023-07-06, 23:25
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Såg att hon fotat tuttar och stolt skrivit
" Inne på tv4s toalett "
Haha

Flera av hennes "senuella och vackra" Instagram-bilder verkar ha en grövre porrversion på Darkside.

Ny ansiktsbehandling idag, förresten. Ägnar sig människan åt detta på heltid?

Eller har hon byggt upp ett stort lager av material, som en slug content creator?

Men precis som med hennes litterära skapande verkar det vara en herrans massa poserande.

Blir det aldrig åka av i skötet för herrarna?
Citera
2023-07-07, 09:39
Medlem
Roerligs avatar
Från att varit "inne" och "rätt" på nittiotals- nollnolltalsvis vände hon med tiden helt om och blev självdeklarerad reaktionär kd-tant och gympapåsepackande radhusmamma. Och försvann väl ganska mycket från offentligheten.

Det hon fortsatt drev opinion mot var män som valt att skaffa barn och inte samtidigt gav upp risktagande, extremsport och dödsföraktande självförverkligande i största allmänhet. Alltså, att välja föräldraskapet innebar enligt henne att man lever inte blott för sig själv längre, utan att det egna livet ska behandlas utifrån den vikt det får för dem man satt till världen.

I skenet av detta framstår den typ av leverne som framställs här som ett moraliskt principbrott.

Borderline.

Men hon är väl ganska gammal och hennes barn är kanske vuxna.
Senast redigerad av Roerlig 2023-07-07 kl. 09:48.
Citera
2023-07-07, 09:46
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Flera av hennes "senuella och vackra" Instagram-bilder verkar ha en grövre porrversion på Darkside.

Eller har hon byggt upp ett stort lager av material, som en slug content creator?

Men precis som med hennes litterära skapande verkar det vara en herrans massa poserande.

Alltså det är bra att hon är mån om sitt utseende.

Det som är roligt egentligen är att Sverige är allt annat än det där sexuellt frigjorda landet som marknadsfördes som på den tiden då det var en betydande porrproducent dvs 60 år sen.

Alla känner till fäbojäntan den är från 1978 liksom.

Istället är Sverige ett moraliserande moralistiskt land där en människa som Skugge inte kan få vara kvarterets nymfomaniska sjömanstatuerade GILF.

Hon och kärringen med hundarna som Cissi hänger med och alltså svenska feminister finns det någon sort 3D printer de ser så fasligt bleka och livlösa ut. Bra att de sminkar sig så att man ser dem. Kopior i svart och vitt.

Nä men jag orkar inte mer det här mer. Lycka till i livet då Linda Skugge.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-07-07 kl. 09:49.
Citera
2023-07-07, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Någon frågade om det är ett konstprojekt. Detta är definitivt inget konstprojekt vill jag påstå. Det är en offentlig person på dekis som tappat det helt.

Jag fick glaskroppsavlossning av onlyfans bilderna å inte fan blir människan rik på skiten.
Obegripligt att någon vill prenumerera på hennes skräpbilder.
Citera
2023-07-07, 12:08
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

”Grövre” är en mild underdrift när det gäller vad hon postar där.

Det fanns väl på nån filmsnutt det också i länken som någon så ”vänligt” delade här igår?
Jag klarade av att se ett par av bilderna, sen slog kräkreflexen igång.
Citera
2023-07-07, 12:29
Medlem
Dofternas avatar
Jobbar hon på Antikvariat Verklighetsflykt? Bor i närheten och funderar på att gå dit med kuken.
Citera
2023-07-07, 13:56
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jobbar hon på Antikvariat Verklighetsflykt? Bor i närheten och funderar på att gå dit med kuken.
Hon är ju kvinna, din b**!
Citera
2023-07-07, 13:56
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
”Grövre” är en mild underdrift när det gäller vad hon postar där.

Det fanns väl på nån filmsnutt det också i länken som någon så ”vänligt” delade här igår?
Jag klarade av att se ett par av bilderna, sen slog kräkreflexen igång.

Lindas fotografier är att vara grov? Jag kan omöjligen ha tagit din oskuld i att kalla dig pryd. Vilken värld lever du egentligen i?

Finns långt mycket mer avancerade figurer här ute i den verkliga världen. Linda är mellanmjölk med lite fantasi

Newromancers verkar f.ö vara en intellektuell figur, skriver det jag inte är begåvad till
Senast redigerad av Harpy 2023-07-07 kl. 14:05.
Citera
2023-07-07, 14:03
Citat:

Jodå, hon har lagt upp några bilder på när hon knullar också
Citera
2023-07-07, 15:02
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Lindas fotografier är att vara grov? Jag kan omöjligen ha tagit din oskuld i att kalla dig pryd. Vilken värld lever du egentligen i?

Finns långt mycket mer avancerade figurer här ute i den verkliga världen. Linda är mellanmjölk med lite fantasi

Newromancers verkar f.ö vara en intellektuell figur, skriver det jag inte är begåvad till

Nu tänker jag mest på bilden där hon spänner ut f*ttan med något som liknar.. ja jag vet inte vad det ska föreställa.
Eller där hon står med knallröda piskmärken över exakt hela kroppen.

Där går min gräns, om det är ”mellanmjölk” eller ej bryr jag mig mindre om.
För mig är det inget sexuellt i dessa bilder alls, utan det ser mest bara vidrigt ut.

Finns säkert dom som är värre, men eftersom det inte är något jag aktivt googlar efter så är det inget jag har koll på.

Jag tycker mest synd om hennes yngsta dotter som garanterat kommer få höra om vad morsan sysslar med.
Citera
2023-07-07, 15:03
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zy
Jodå, hon har lagt upp några bilder på när hon knullar också

Nja, det verkar vara en aning snålt med den varan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in