Citat:
Ursprungligen postat av Sateliten
Att "gissa" är inte en erkänd vetenskaplig metod. Här i Sverige har vi haft EN självmordsbombare men två lasermän.
Föresten, du är patetisk i ditt rövslickeri och självförnedring i stil med "jag-är-på-er-sida-jag-är-duktig-blatte-alla-andra-blattar-är-barbarer". Såna som du är värre än rasister. Förresten är snubben på din avatar en diktator som på flera decennier inte lyckats göra nåt hyfsat av sitt eget land.
Först min avatar. Jag brukar byta avatar hela tiden, och jag är 25% Libyer och jag vet att han är en korkad diktator. Men han är också klockren och ser rolig ut.
Att jämföra min avatar med din är som att jämföra burqa med slips.
Jag pratade om självmordsbombningar i världen. Det finns "lasermän" i flera länder än Sverige som spränger muslimer men det dör mycket mer människor i bara Europa pga terrorister.
Angående självförnedring. Jag har blod från rika araber som bodde i städerna, men det är ju så många araber som kommer in till Europa och har blod från barbarerna som levde utanför våra städer.
Att ni säger att ni skapat mycket i matematik är ren förnedring och "rasistiskt". Även om vi är samma raser ser jag er som våran underras.
För ni var ju det, eller har du inte läst mellanösterns historia?
Du kan kalla mig rasist, vad du än vill, men jag vill ha fred, och gangsterblattar som ni ger ingen fucking fred för oss. Ni håller ju för i helvete på och förstör och vi normala blattar får ta skiten. Varför ska jag se ER som en av oss? Tvärtom, jag ser er som nazister såg på judar.
Och jag vill också tillägga att jag inte hatar alla muslimer. Jag vet att ungefär 20% av muslimerna i världen inte har blod från barbarerna utanför ökenstäderna. Vi är inte med er. Men vi kan inte kritisera er. Ni och PK människorna är majoritet och vi kommer bli utfrysta.
Och jag är inte heller 100% "ert ras" jag är ju hälften Mongol, som ni fredsblattar brukar kalla mongo hela tiden. Vem är rasist nu då?
Om ni så vill att vi ska tycka om er, så kan ni för fan sluta gangstra er och ändra synen på Islam och bidra till fred. Dom flesta blattarna här är ju som nazister eller mer likt "niggers" i Amerika. Bara bråk och hat. Men det kan man ju fatta.
Som sagt, ni är undermänniskor som missbrukar ordet fred och rasism, ställer krav, lyder koranen som en jävla lagbok, har jag fel här? Kalla mig rasist, men jag ser även en sandbarbar som vaknat upp som en av oss. Jag vet att inlägget låter för rasistisk, men vad jag menar är att om man ändrar sig och beter sig som oss så är man en av oss. Men det kommer ni ändå aldrig att göra.
Ni förnekar att kristna mördas och kolla på din avatar, så mycket hat.
EDIT: Hans avatar var en Israelisk/Judisk flagga som brann upp. Du borde väl fatta att dom slängde ut er för att kunna utvecklas och för att få stopp för ert beteende och självmordsbombning och hat?
Ni härjade ju runt Israel och förstörde och sa att ni ville ha landet för er själva genom våld, inte undra på att judarna svarade med att skjuta ihjäl er som försökte ta över. Även barnen vilket jag anser var sjukt, men ni har dödat mycket fler barn.