2010-12-31, 04:38
Medlem
Satelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
På löpet idag: "Svenskar försökte utföra terrordåd".

Vadå svenskar? Det var tunisier och irakier, med svensk medborgarskap som är lättare att få än ett SL-kort.
Det var importerat SKIT, som följer med lasset som ni satans idioter som röstat för detta dårskap indirekt har beställt.

Detta är bara början. Och ni naiva satar har suttit i åratal och förnekat att det kunde bli såhär.
På kort tid så har vi haft landets första fällande dom för terrorbrott, vår första självmordsbombare, och terrorister som planerat en massaker.
Allt gick väl tack vare SÄPO och klumpig muslim, eller fru fortuna om ni så vill.

Efter bombmannen i sthlm så var det ju sååå viktigt att urskulda alla muslimer. Oja. Men hur länge ska ni hålla på att ursäkta detta sattyg?
Ska eran släkt behöva bli sönderbombad eller sönderskjuten innan ni ser allvaret som vi andra har sett i flera år?
Skulle inte förvåna mig om den värsta sortens multikultivurmare, vänster-feministerna, inte ens ångrar sig när de tar sin sista suck när de blir strypta och våldtagna i ett nerpissat buskage. Så sjukt rotad är denna hjärntvättning.

Att folk har det svårt i andra länder är till viss del upp till dom. Ta ett land som afrika tex, dom prioriterar att bråka och jävlas. Sitter på enorma resurser men har inte haft något miljötryck.
Var det någon som kom och hjälpte oss i sverige under digerdöden eller under svälttider? Nej, vi redde oss själv, vi utvecklades och förändrade oss till ett fungerande samhälle som sedemera tillhör eliten.

När ska ni inse att vi gräver våran egen grav när vi tar in avskräden från jordens alla hörn?
Har ni ingen skam i kroppen, ingen respekt för erat kulturarv?

Folk får väl tro på vad fan som helst. Men titta på vad som sker i islams namn, tar man inte avstånd från det så har man inte i sverige att göra enligt mig. Likväl som nazism inte är godtagbart, som inte på länga vägar skapar sådana problem idag som islamismen, så borde man förbjuda islam.

Vad är skillnaden mellan självmordsbombaren och lasermannen? Förutom att lasermannen lyckades döda någon?
2010-12-31, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sateliten
Vad är skillnaden mellan självmordsbombaren och lasermannen? Förutom att lasermannen lyckades döda någon?

http://www.thereligionofpeace.com/

Blatten bombade i Islams namn.
2010-12-31, 11:24
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Det är väl mer relevant att ställa frågor kring likheterna, och den viktigaste av dessa är framförallt att båda är män. Problemet är alltså av patriarkal natur. Först när jämlikhet mellan könen har uppnåtts kan den här typen av situationer förebyggas.
Senast redigerad av Condottieri 2010-12-31 kl. 11:26.
2010-12-31, 13:38
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyjunta
Haha jadu, det visste jag inte, att man kan vara en bra person OCH inte svensk.
Nej om man ska svara seriöst så skiter jag i om såna som du inte betraktar mig som svensk. Jag anser mig svensk eftersom jag känner lojalitet för Sverige. Att det sen finns dokument på att jag är svensk är en mindre detalj i sammanhanget.

Med "såna som du", menar du då rasister? OM du gör det, menar du då att om jag flyttar till, låt oss säga, Botswana, och om de svarta botswaneserna där inte ser mig som svart/botswanes (trots att jag lite högtfärdigt och härskande, precis som du i denna tråden, proklamerar att "hehe, jag är lika mycket botswanes som er, det har jag papper på, suck it up"), menar du då att de är rasister?

Du kanske struntar i vad jag som, eh, rasist tycker. Jag kan dock inte ignorera det faktum att människor som har rötter från hela världen menar att de är lika mycket svenska som mig, bara genom att få ett svenskt medborgarskap. För det innebär då att min etniska identitet blir värdelös.
För om en alban, en libanes och en somalier - bosatta i Sverige - är lika mycket svenskar som mig, vad gör det MIG till då? En identitetslös robot, ett grått ramverk? Ingen kan nämligen inbilda mig att ni som har rötter utomlands, att ni inte liksom kommer att "kasta bort" den delen av er själva...

Om albaner, libaneser eller somalier inte trivs med att Sverige är svenskt, så är det ändå inte ett hot mot deras albanska, libanesiska eller somaliska identitet. För ett svenskt Sverige är inte ett hot mot ett albanskt Albanien, ett libanesiskt Libanon eller ett somaliskt Somalia. DÄREMOT, ett albanskt Sverige, ett libanesiskt Sverige eller ett somaliskt Sverige, DET är ett hot mot ett svenskt Sverige, och - ironiskt nog - ett hot mot mångfalden i världen, då ett sådant scenario skulle innebära att det inte finns något svenskt kvar i hela världen. För vad menar du att vi svenskar ska ta vägen - om vi vill leva efter svenska värderingar och svensk kultur och med svenska människor - om inte längre Sverige finns kvar?
2010-12-31, 14:39
Medlem
Ordföranden i Sveriges muslimska råd Helena Benaouda har kopplingar till terroristerna Frågor hänvisas till Benaouda - som har gjort sig oanträffbar.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2273609/hon-har-gjort-sig-oantraffbar

Gammalmedia kanske inte är helt efterblivna trots allt.

Att man vill ställa frågor till henne trodde jag inte var aktuellt för PK-median. Jag hade fel.
2010-12-31, 15:01
Medlem
Irrblossas avatar
Först när någon politiker eller högt uppsatt högdjur, alternativt någon ur kungahuset skadas/dödas i terrorattack, kommer frågan att tas upp på allvar.

SD har begärt en öppen debatt om terrorismen som extremisterna sysslar med... har dom fått gensvar? Nej. Så klart!
2010-12-31, 15:05
Medlem
Irrblossas avatar
"Vice ordförande i islamiska förbundet i Stockholm, Abdallah Salah, säger dock att han inte har hört talas om Mounir Dhahri.
- Det kommer väldigt många hit, från både arbetsförmedlingen och kriminalvården, säger Abdallah Salah."

Spännande... att många kommer dit från krimimalvården... där biter sig ju mussarna i sina egna tår... invandrare är ju inte överrepresenterade inom brott...
2010-12-31, 16:33
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Att det går typ 50-100 potentiella självmordsbombare på en laserman?
2010-12-31, 16:37
Medlem
Aleopas avatar
Går väll upp vid 14 imårrn antar jag
2011-01-01, 14:56
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Med "såna som du", menar du då rasister? OM du gör det, menar du då att om jag flyttar till, låt oss säga, Botswana, och om de svarta botswaneserna där inte ser mig som svart/botswanes (trots att jag lite högtfärdigt och härskande, precis som du i denna tråden, proklamerar att "hehe, jag är lika mycket botswanes som er, det har jag papper på, suck it up"), menar du då att de är rasister?

Du kanske struntar i vad jag som, eh, rasist tycker. Jag kan dock inte ignorera det faktum att människor som har rötter från hela världen menar att de är lika mycket svenska som mig, bara genom att få ett svenskt medborgarskap. För det innebär då att min etniska identitet blir värdelös.
För om en alban, en libanes och en somalier - bosatta i Sverige - är lika mycket svenskar som mig, vad gör det MIG till då? En identitetslös robot, ett grått ramverk? Ingen kan nämligen inbilda mig att ni som har rötter utomlands, att ni inte liksom kommer att "kasta bort" den delen av er själva...

Om albaner, libaneser eller somalier inte trivs med att Sverige är svenskt, så är det ändå inte ett hot mot deras albanska, libanesiska eller somaliska identitet. För ett svenskt Sverige är inte ett hot mot ett albanskt Albanien, ett libanesiskt Libanon eller ett somaliskt Somalia. DÄREMOT, ett albanskt Sverige, ett libanesiskt Sverige eller ett somaliskt Sverige, DET är ett hot mot ett svenskt Sverige, och - ironiskt nog - ett hot mot mångfalden i världen, då ett sådant scenario skulle innebära att det inte finns något svenskt kvar i hela världen. För vad menar du att vi svenskar ska ta vägen - om vi vill leva efter svenska värderingar och svensk kultur och med svenska människor - om inte längre Sverige finns kvar?

Jaha, nu blev det tyst...
2011-01-01, 22:48
Medlem
Satelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Att det går typ 50-100 potentiella självmordsbombare på en laserman?

Källa?
2011-01-02, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Jaha, nu blev det tyst...

Bra skrivet ovan, mkt korrekt.
Skönt o se att det finns kvar människor med en sund uppfattning!
Det blev mycket tyst De har som oftast inget att komma med när dem inte längre kan vifta med rasistkortet..
Senast redigerad av P0872 2011-01-02 kl. 06:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in