2010-12-29, 19:52
Bannlyst
På löpet idag: "Svenskar försökte utföra terrordåd".

Vadå svenskar? Det var tunisier och irakier, med svensk medborgarskap som är lättare att få än ett SL-kort.
Det var importerat SKIT, som följer med lasset som ni satans idioter som röstat för detta dårskap indirekt har beställt.

Detta är bara början. Och ni naiva satar har suttit i åratal och förnekat att det kunde bli såhär.
På kort tid så har vi haft landets första fällande dom för terrorbrott, vår första självmordsbombare, och terrorister som planerat en massaker.
Allt gick väl tack vare SÄPO och klumpig muslim, eller fru fortuna om ni så vill.

Efter bombmannen i sthlm så var det ju sååå viktigt att urskulda alla muslimer. Oja. Men hur länge ska ni hålla på att ursäkta detta sattyg?
Ska eran släkt behöva bli sönderbombad eller sönderskjuten innan ni ser allvaret som vi andra har sett i flera år?
Skulle inte förvåna mig om den värsta sortens multikultivurmare, vänster-feministerna, inte ens ångrar sig när de tar sin sista suck när de blir strypta och våldtagna i ett nerpissat buskage. Så sjukt rotad är denna hjärntvättning.

Att folk har det svårt i andra länder är till viss del upp till dom. Ta ett land som afrika tex, dom prioriterar att bråka och jävlas. Sitter på enorma resurser men har inte haft något miljötryck.
Var det någon som kom och hjälpte oss i sverige under digerdöden eller under svälttider? Nej, vi redde oss själv, vi utvecklades och förändrade oss till ett fungerande samhälle som sedemera tillhör eliten.

När ska ni inse att vi gräver våran egen grav när vi tar in avskräden från jordens alla hörn?
Har ni ingen skam i kroppen, ingen respekt för erat kulturarv?

Folk får väl tro på vad fan som helst. Men titta på vad som sker i islams namn, tar man inte avstånd från det så har man inte i sverige att göra enligt mig. Likväl som nazism inte är godtagbart, som inte på länga vägar skapar sådana problem idag som islamismen, så borde man förbjuda islam.
2010-12-29, 19:54
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
"Ni"? De flesta som skriver i den här forumdelen röstar på SD
2010-12-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
"Ni"? De flesta som skriver i den här forumdelen röstar på SD

Haha fail på TS. Invandrare med svenskt medborgarskap är svenska medborgare, hur lite du än gillar det TS.
2010-12-29, 19:58
Medlem
Desertwalkers avatar
Folk vägrar att inse... så det är dags att börja demonstrera på gatorna.. börja göra något.
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll_9
Haha fail på TS. Invandrare med svenskt medborgarskap är svenska medborgare, hur lite du än gillar det TS.

De är endå inte svenskar!
På papper kanske, men inte i verkligheten.
Lika lite som jag kan bli arab om jag flyttar till mellanöstern
Senast redigerad av Desertwalker 2010-12-29 kl. 20:02.
2010-12-29, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David_9

Sa jag något annat? Jag sa att dom hade medborgarskap.

Muslimerna blir fler, och då blir det problem. Det har man sett i andra länder och det är vi flera som sagt i detta land. Men då är man "rasist".

Inte fan är det Arne från Sunne som åker med automatvapen till ett grannland för att göra en massaker med folk som smädat hans sagofigur.

Problemet följer med muslimerna. Trenden är tydlig. Varför ska ni förneka det in absurdum?
2010-12-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Folk vägrar att inse... så det är dags att börja demonstrera på gatorna.. börja göra något.

De är ändå inte svenskar!
På kanske, men inte i verkligheten.
Lika lite som jag kan bli arab om jag flyttar till mellanöstern

Svenskar etniskt sett är de inte, nej. Men svenska medborgare är de, oavsett vad du tycker eller säger.
2010-12-29, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Haha, eller hur

Ja du verkar ju inte ha mycket att tänka med själv. Men läs min trådstart igen är du snäll.
Och nej, det är inte bara SD:are här.
2010-12-29, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David_9
Svenskar etniskt sett är de inte, nej. Men svenska medborgare är de, oavsett vad du tycker eller säger.

Ja, men allt handlar om att vi tagit in folk som inte jag anser passa i ett fredligt samhälle.

Tack för att du kommenterade min stavning förresten, ganska komiskt för jag själv har allergi mot den formen av felstavningar, och så gjorde jag det själv i all hast.
2010-12-29, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Ser framför mig hur TS stämplar in på Sverigedemokraternas kontor: "När ska NI vakna!?"

Behöver vi en till hata invandrare-tråd? Du kommer med noll nytt.

Jag hatar inte invandrare.
Vart var jag otydlig?

Finns många bra invandrare, men vi ska inte importera massor av folk som inte inte vill tillföra något annat än elände och snyltande.
Ungefär som att öppna portarna på Kumla och kräva att folk som får besök av rymlingarna måste inhysa dom.
2010-12-29, 20:19
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
Där har vi det. Jag är också norrlänning. Tur vi klarat oss rätt bra från skiten än, men vi ser ju vad som sker söderut.
Jajjemen!
Rätt bra ännu, men det är nästan som att fara till Somalia om man åker buss här i Västerbotten.
Bara en tidsfråga, sen blir det white-flight ifrån större städer här uppe
2010-12-29, 20:24
Bannlyst
Har man svensk medborgarskap så anses man vara en äcklig svenne, vad är det som är så konstigt? Jag tror inte attentatsmännen ville att det skulle stå att dom är svennar på löpsedeln, troligtvis skäms dom över det.
2010-12-29, 20:25
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
Sa jag något annat? Jag sa att dom hade medborgarskap.

Muslimerna blir fler, och då blir det problem. Det har man sett i andra länder och det är vi flera som sagt i detta land. Men då är man "rasist".

Inte fan är det Arne från Sunne som åker med automatvapen till ett grannland för att göra en massaker med folk som smädat hans sagofigur.

Problemet följer med muslimerna. Trenden är tydlig. Varför ska ni förneka det in absurdum?

Det finns gott om självhatande svenskar..även i detta forum. du har precis träffat några av dessa naiva nyttiga idioter för mångkulturismens förespråkare. I övrigt så håller jag med dig i ursprungliga inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in