Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Hur jag än vrider och vänder på dina (fetstilta) påståenden så får jag inte ihop ekvationen. Du kanske står på en högre matematisk nivå än mig och du får gärna upplysa mig om hur jag löser den på enklaste sätt.
Nä, det är inte konstigt, du förknippar Goldiegold med hat vilket gör att du inte kan förstå.
"Vi" nationella tänker ur ett större perspektiv, vi vill alla väl, men för att kunna hjälpa andra så måste man kunna fungera bra själv.
Det har varit lite miljösnack i tråden...Jag var tidigare insatt och bekymrad för miljöhotet men jag inser att om det inte råder ordning och reda så kommer vi aldrig att kunna bekämpa problemet, så det prioriterar jag inte lika högt längre.
Sverige hade (har fortfarande i viss mån) en jättechans att satsa på miljöteknik och sprida detta till resten av världen och samtidigt tjäna pengar, men det är snart försent. Hade vi inte haft en massa "parasiter" som äter på samhället hade möjligheterna varit oändliga. Inser inte folk att Sverige hade kunnat vara långt före i utvecklingen om vi inte haft denna enorma invandring?
Nästa steg för Sverige skulle ju ha varit "robotar" det Japan nu har sprungit ifrån oss med. Japan stod inför ungefär samma problem som Sverige. Vi har en åldrande befolkning som behöver försörjning/hjälp men istället för att ta in invandrare (imperialistiskt pyramid-idioti)((och istället för att uppmana folket att föda mer barn)) så satsar Japan på robotar som kan göra jobbet. Japan är snart på väg ur sin kris medan Sveriges pågår.
Utvecklingen ska inte betyda att svenskar ska göra de fina jobbet medan invandrare ska städa och dylikt. Nä, skitgöra ska robotar ta hand om. Ska vi bara stanna i utvecklingen och fortsätta jobba 7-16? Ingen befolkning mår bra av att stå stilla.
Jag hoppas att det inte blev allt för rörigt men huvudpoängen är att man måste tänka större. När fan ska ni vakna?
För att smått svara på frågan så tror jag att folk snart kommer vakna. Juden har brett ut sig något enormt i media på sistone att jag inte kan förstå om ingen lägger märkte till det. Snart kommer frågorna och då är juden körd. 9/11 frågorna blir bara större och kan vara en avgörande faktor.