2011-09-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
Du får en avi hem/som sms och du betalar hos ditt ombud. Vet inte hur länge det ligger hos ombudet, tror det är en eller två veckor. Har du inte hämtat ut efter det skickas det tillbaka...

Om det är du eller jag som är "skadad i huvudet" får du avgöra själv...

Tack för svaren Sgustaf, inte meningen att låta sur i mitt inlägg där... Det ordnar sig nog med betalningen också, får se vad som händer. Nej, du får avgöra vem som är skadad
Citera
2011-10-05, 20:10
Medlem
BrorGertruds avatar
Dags för Live-REA imorgon under en timme då. Frågan är om det kommer finnas något intressant att fynda.

Citat:
Komplett.se
Imorgon kör vi Live-REA med heta erbjudanden mellan 18 - 19! Vi laddar upp redan nu med en tävling inför Live-REAN. Var med och tävla om ett presentkort på 1000 kronor! Tävlingen hittar du här: http://goo.gl/N4PsN
Citera
2011-10-05, 21:26
Medlem
Har handlat från komplett, dustinhome och inet. Inte haft något problem med någon av dem.
Snabbast att få hem grejer på var komplett, sedan dustinhome och sist inet.
Citera
2011-10-06, 16:52
Medlem
Typiskt att man ska bort just kl 6.
Skulle behöva lite nya tillbehör till datorn.

ingen som sitter på information vad rean gäller?
Citera
2011-10-06, 18:15
Medlem
Dan Da Mans avatar
Känns som det blir en sådan här under entimmesrean: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=630675

Eller är det dumt? Ni har typ 5 minuter att hindra mig. Tick, tack...
Citera
2011-11-02, 20:27
Bannlyst
Jag tänkte köpa en ny PC första kvartalet 2012 och har länge sneglat på Komplett's gamer PC (Intel). Jag har även lagt märke till att paketet har sett likadant ut i många månader nu.
Tanken slog mig då att man kanske ska vänta på en uppdatering av datorpaketet, men hur vet man när den sker?

Finns det någon som har erfarenhet eller i vart fall lite koll på ca. hur länge det brukar gå mellan uppdateringarna av paketen hos Komplett?

Tack på förhand.
Citera
2011-11-02, 21:26
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djannih
Jag tänkte köpa en ny PC första kvartalet 2012 och har länge sneglat på Komplett's gamer PC (Intel). Jag har även lagt märke till att paketet har sett likadant ut i många månader nu.
Tanken slog mig då att man kanske ska vänta på en uppdatering av datorpaketet, men hur vet man när den sker?

Finns det någon som har erfarenhet eller i vart fall lite koll på ca. hur länge det brukar gå mellan uppdateringarna av paketen hos Komplett?

Tack på förhand.

varför sätter du inte ihop ett paket själv som dom får bygga ihop?
Citera
2011-11-03, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabia
varför sätter du inte ihop ett paket själv som dom får bygga ihop?

För att jag är för dålig på hårdvara helt enkelt.

Jag har köpt PC i delar från dem förut och det gick helt fint att sätta ihop, men att själv plocka ihop paketet blir nog lite överkurs.
Citera
2011-11-03, 22:09
Medlem
Jag har nyligen beställt en gaming-mus från komplett. Beställde den i onsdags, fick ett sms idag (torsdag) att det skulle bli försenat till i eftermiddag eller till imorgon p.g.a. motorhaveri. Jag har inte bråttom så jag bryr mig inte. Väldigt fint av dem att skicka ett sms dock. Gillas starkt. Ska då komma fram imorgon till pick-up-point i Stockholm.

För att klargöra lite angående leveranser och sånt skit som folk inte har fattat än. Om man beställer en dator i delar och låter dem plocka ihop den så kommer den INTE komma fram inom 5 dagar eller vad det nu står att den ska göra om varorna INTE finns på lager. För att kunna bygga ihop din dator behövs alla delar. Börja med att kolla det.
Om man beställer innan 16.00 (eller är det 17.00? Står på deras hemsida) och dem hinner packa varan innan postbilen kommer och hämtar paketen så SKA paketet komma fram dagen efter om postnumret, adressen och namnet är korrekt. Beställer du klockan 7 på morgonen så kommer den med all sannolikhet fram dagen efter, såvida inte posten klantar sig, vilket händer ibland.

Om paketet skulle vara trasigt eller om innehållet är trasigt (som någon tidigare skrev angående en skärm), ring till posten och klaga. Om man släpper ett paket från 2 meters höjd så pajar inte kartongen om den landar platt, däremot kan innehållet ta stryk. Det står till och med på både postens hemsida och kompletts (om jag inte minns fel) att man ska anmäla dolda skador inom typ 7 dagar. Posten vet att paket går sönder i frakten ibland och är för det mesta inte ett företag som smusslar.
Citera
2011-11-29, 20:36
Medlem
Akali-banans avatar
beställde 5 st dator delar ifrån komplett i söndags tror ni att dem kommer innan torsdag för jag ska utomlands då och min son skulle vara glad ifall jag kunde hämta ut hans paket innan jag åker utomlands
jag har hört olika från komplett en kompis tog det 2 dar för en annan tog det 1 vecka
Citera
2011-12-15, 10:49
Medlem
Komplett har ljugit...

Hej alla fb:are. Skall berätta hela historien! Det började med att min dator klyddade rkt hårt. Allt vart inaktiverat inget nät inget ljud win 95. (Vart inte i felsäkert läge) Jag ringde komplett support och de sa att jag skullle formetera om datorn jag gjorde ju som de sa. Mycket klydd med formateringen... När jag skall aktivera windows koden efter jag har formaterat om datorn så klyddar windows aktiverings kod. De skickar ett mail att jag skall aktivera skitet via tele. Det funkar inte. Jag ringer igen och de säger att de skall skicka en ny kod senast ikväll ingen kod kommer ringer nästa dag, de lovar en ny kod dagen där på sedan har det hållt på så till idag och det forsätter, skall ringa de idag igen. Och frågan är borde jag kräva komperastion av komplett i form av någon ny mus eller något?

MVH f1f2f3f4
Citera
2011-12-15, 10:58
Medlem
crats avatar
OT. sen nær har børjade man skriva Klydd??

ladda ner win instællet??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in