Är dessa så kallade "support agenter" som man får prata med i chatten på Komplett.se helt efterblivna? Är det robotar eller är det gratis arbetskraft som sitter där?
Beställer ett Xbox One S som skulle komma idag, 16:e september, detta var BEKRÄFTAT och det står fortfarande detta på ordern. Supporten jag pratade med innan jag bokade spelet skrev att jag bör ha den på måndagen då dem skulle skicka den idag. Nu har idioterna bara gått in och flyttat fram datumet en dag till imorgon, senast jag kollade så står posten still på helger? Även support agenten skrev att det skulle komma imorgon och skickas på söndag så jag bör ha det på måndagen.
Jag har bara haft problem med denna butik tidigare men tänkte, då får jag spelet några dagar tidigare än den 22:e så jag slår till. Stort misstag. Skulle inte förvåna mig om jag får en defekt konsol också.
Beställde en dator för några år sedan, typiskt måndagsexemplar. ALDRIG haft så mycket problem med en dator tidigare. Och deras värdelösa support kunde inte hitta felet till systemfelet(blue screen) trots säkert 5 inlämningar av datorfan. Dem gick till och med så långt som att anklaga mig för att inbilla mig att det är fel på datorn.

En annan firma konstaterade efter en inlämning att det var processorn.
En annan gång gick en hårddisk sönder, och jag tror att jag satt och bråkade med deras support i över en timme om att dem prompt skulle ha den trasiga hårddisken INNAN dem skickar den nya. Försökte förklara att om jag skickar skiten nu så kan ni skicka mig den nya, men icke.