2011-01-25, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farasha
Men snälla, var glad för att vissa tjejer har ett intresse (shopping, fika och umgås med kompisar är som bekant inga riktiga intressen). Tål ni inte lite hästlukt är ni ju inga riktiga män

Och ja, jag är själv hästtjej.

Håller faktiskt med, jävla barnrumpor som gnäller över att de luktar häst?
luktar ju inte direkt lik kista, finns inge osexigare med killar som gnäller på små saker. . .

Nej men det är väl bättre att ha en white trasch fjortis som inte har någon hobby förutom att supa sig redlös på fjortisfestar på 2.25 med klamydia och herpes mutta, mycket bättre, dock passar det er eftersom ni inte tål riktiga tjejer
Citera
2011-01-25, 19:40
Medlem
gggannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfectlady
Håller faktiskt med, jävla barnrumpor som gnäller över att de luktar häst?
luktar ju inte direkt lik kista, finns inge osexigare med killar som gnäller på små saker. . .

Nej men det är väl bättre att ha en white trasch fjortis som inte har någon hobby förutom att supa sig redlös på fjortisfestar på 2.25 med klamydia och herpes mutta, mycket bättre, dock passar det er eftersom ni inte tål riktiga tjejer

Det råkar ju faktiskt finnas ungefär en miljon andra intressen än hästar dock (som inte innefattar att supa sig redlös).
Citera
2011-01-25, 23:18
Medlem
Grejen med hästtjejer är ju att de ofta är väldigt intresserade av sina hästar. Hästarna sköter sig inte själva utan tar rätt mycket tid.

Detta gör att killar kan känna sig bortprioriterade och som att tjejerna lägger all sin tid i stallet.
Citera
2011-01-26, 00:07
Medlem
ViTolis avatar
Hahaha, jadu hästbrudar är riktigt konstiga varelser. Jadu, det som är bra att man kan ge de hö i present när de fyller år. Ganska billigt.
Citera
2011-01-26, 14:37
Medlem
Ja de är klart hästar tar tid men JAG kan iallafall priotera mitt jobb och hobby vartefter killen,
är inte svårare än vad man gör det till,.
Blir ni bortprioterade för en häst så håller ni väl inte måttet eller rättare sagt ni är tråkiga killar så de hellre väljer att umgås med hästen än er.

Jag har då aldrig träffat någon som gnällt över mitt intresse och heller inte att jag inte prioterar honom bra.
Jag skulle tex aldrig gnälla över vad folk har för intressen, jag själv gillar inte fotboll för fem öre men spelar min kille fotboll 6 dagar i veckan och jag vill umgås med honom får jag väl följa med honom och stå ut med svett och tråkig underhållning, för det är killen jag gillar och man ställer väl upp.
Allt handlar om mognad, man kan endå inte gilla allt här i livet.

Och köpa hö till oss i present?
Ja då kan man ju köpa er en lösfitta, ungefär lika dumt och tråkig humor dessutom...
Citera
2011-01-26, 14:53
Medlem
Rockchics avatar
Jag rider själv och kan hålla med er. Hästtjejer blir gärna eccentriska med sin hobby och ganska överdrivna. De flesta hästtjejer är jävligt brudiga och jobbiga att ha att göra med. Jag skulle vilja säga att hästmänniskor generellt har en ganska nedsättande mot andra.

Jag själv ägnar mig inte åt tävlingar eller så utan mer skogsridning och att dundra iväg i galopp över en äng, den känslan är obeskrivlig!
Citera
2011-01-26, 17:21
Medlem
Fuck fotbollskillar, alla är likadana och inget att hänga i granen what so ever
Citera
2011-01-26, 17:30
Medlem
Ja men hästar är ju ett intresse precis som många killar har träning eller nått annat?

Så jaha vad ska vi tjejer "hålla på" med som hobby då för att vi ska anses som normala fina? tycker det är tråd efter tråd här om .. "tjejer som sitter i soffan är feta å fula" "tjejer som går på krogen är slampor" "tjejer som läser böcker är tråkiga plugghästar" osv osv..

så hur ska en tjej vara nu då för att vi ska anses som helt okej?
Citera
2011-01-26, 17:31
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Grejen med hästtjejer är ju att de ofta är väldigt intresserade av sina hästar. Hästarna sköter sig inte själva utan tar rätt mycket tid.
Detta gör att killar kan känna sig bortprioriterade och som att tjejerna lägger all sin tid i stallet.
För mig är detta en positiv sak för då får jag tid över till mina hobbys som också är ganska tidsödande och som jag absolut inte vill dela med ett ev stadigt förhållande (lite egentid behöver man).

Har ingenting emot att vara lite behjälplig emellanåt heller för det är faktiskt rätt kul med hästar om de inte trampar en på fötterna eller mosar en mot spiltväggen .
Citera
2011-01-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
För mig är detta en positiv sak för då får jag tid över till mina hobbys som också är ganska tidsödande och som jag absolut inte vill dela med ett ev stadigt förhållande (lite egentid behöver man).

Har ingenting emot att vara lite behjälplig emellanåt heller för det är faktiskt rätt kul med hästar om de inte trampar en på fötterna eller mosar en mot spiltväggen .

Äntligen en vettig grabb ... fler sånna tack..
Citera
2011-01-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Ja men hästar är ju ett intresse precis som många killar har träning eller nått annat?

Så jaha vad ska vi tjejer "hålla på" med som hobby då för att vi ska anses som normala fina? tycker det är tråd efter tråd här om .. "tjejer som sitter i soffan är feta å fula" "tjejer som går på krogen är slampor" "tjejer som läser böcker är tråkiga plugghästar" osv osv..

så hur ska en tjej vara nu då för att vi ska anses som helt okej?

Håller med, vad ska vi egentligen syssla med som gör oss till "bra tjejer" som går att dejta utan några sura miner?
Citera
2011-01-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockchic
Jag rider själv och kan hålla med er. Hästtjejer blir gärna eccentriska med sin hobby och ganska överdrivna. De flesta hästtjejer är jävligt brudiga och jobbiga att ha att göra med. Jag skulle vilja säga att hästmänniskor generellt har en ganska nedsättande mot andra.

Jag själv ägnar mig inte åt tävlingar eller så utan mer skogsridning och att dundra iväg i galopp över en äng, den känslan är obeskrivlig!

Ja kanske i ditt stall är det så, jag vet bara trevligt och lättsamt folk och jag håller på med både trav, island och vanliga ridhästar i flera olika stall och höllt på i många år, sen finns det gnäppgökar men det gör det ju överallt endå!
Sen kan jag hålla med om att hästfolk är speciellt folk och är en samling för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in